کد خبر: ۸۶۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۹

تكذيب هر نوع حمايت محسن رضايی از نامزد خاص

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکذیب هر نوع حمایت و رایزنی با نامزدی خاص تاکید کرد: «با همراهی برخی دوستان در حال مذاکره برای تشکیل دولت ائتلافی هستیم که امیدواریم هفته‌های آینده آن را اعلام کنیم».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محسن رضایی با صدور اطلاعیه‌ای درباره نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار داشت: «با توجه به فعال شدن ستادهای انتخاباتی و تبلیغات نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دهم، افزایش شایعات گرچه یک امر طبیعی است ولی می‌تواند به اخلاق سیاسی، روابط و مناسبات بین فعالان سیاسی و جامعه ما آسیب‌هایی وارد کند».

رضایی آورده است: «اخیرا در برخی ستادهای انتخاباتی از حمایت اینجانب از کاندیداهایی نام برده می‌شود یا اینکه افرادی ممکن است از روی دلسوزی یا انگیزه‌های دیگر بخواهند رایزنی‌هایی را انجام بدهند. اینجانب ضمن تکذیب هر نوع حمایت و رایزنی با نامزد خاصی اعلام می‌کنم من و تعدادی از دوستان در حال مذاکره برای تشکیل یک دولت ائتلافی هستیم که امیدواریم بتوانیم در هفته‌های آینده آن را اعلام کنیم و لذا بار دیگر از همه فعالان سیاسی تقاضا می‌کنم ضمن خنثی کردن این شایعات، از هر نوع گمانه‌زنی بپرهیزند و در تقویت اخلاق اسلامی در صحنه انتخابات کوشش کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۱
0
0
جان هر کی که دوست داری تو یکی وارد انتخابات نشو.
بعد از این همه کاندیداتوری شما در چند نوبت آیا جواب ملت را از کاندیداتوری خود با آرای بسیار کم متوجه نشدید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین