کد خبر: ۸۶۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۶

دایی: عربستان چاره‌ای جز شکست ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی دایی سرمربی تیم ملی گفت عربستان چاره‌‌ای جز شکست در ورزشگاه آزادی ندارد.

به گزاش سرویس ورزش آفتاب، دایی گفت: «اگر به مانند نيمه دوم ديدار با کويت بازی کنيم، بدون شک تيم ملی عربستان چاره‌ای جز شکست در تهران نخواهد داشت».
 
دايی که خود چندين بار به عربستان گل زده است، می‌گويد: «تيم ايران به واقع برتر از عربستان است و بازيکنان ما انگيزه بالايی برای موفقيت دارند چرا که به خوبی می‌دانند برای صعود به جام جهانی تا چه حد نيازمند پيروزی در اين بازی هستيم».

دايی درباره پسيرو هم گفت: «از تفکرات اين مربی شناخت زيادی ندارم، ما بيشتر با نوع کار و سيستم تيم عربستان در زمان سرمربی قبلی اين تيم يعنی "ناصر الجوهر" آشنا هستيم. به هر صورت توجه زيادی به اين مساله نداشته و آن قدر پتانسيل و قدرت تيم ايران را بالا می‌دانيم که معتقديم عربستان با هر مربی که می‌خواهد بيايد، اما با دست خالی تهران را ترک خواهد کرد».

ايران تيم سوم جدول گروه دوم انتخابی جام جهانی 2010 در پنجمين بازی خود فردا (شنبه 8 فروردین) در ورزشگاه آزادی ميزبان عربستان است که اکنون با چهار امتياز تيم چهارم جدول است و فقط با گرفتن امتياز می‌تواند اميدش را زنده نگه دارد. به گزارش روز جمعه کنفدراسيون فوتبال آسيا، تيم ملی ايران که کريم باقری و علی کريمی دو نام بزرگ را در جمع خود ندارد اين بار برای بالا بردن تجربه تيم، مهدی مهدوی‌کيا را با بازوبند کاپيتانی در زمين خواهد داشت.

دايی هفته گذشته در بازی تدارکاتی با کويت که با پيروزی يک بر صفر به پايان رسيد، بازيکنان متفاوتی را آزمايش کرد و حالا با آمدن جواد نکونام و مسعود شجاعی، تمام بازيکنان تيمش را در اختيار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین