کد خبر: ۸۶۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۲۹
فردوسی‌پور بار دیگر رکورد شکست؛ 3 میلیون و 70 هزار پیامک در برنامه نود

کفاشیان:‌ در انتخاب دایی تصمیم‌گیر اصلی نبودیم

دایی به 90 نیامد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فدراسیون فوتبال چهارشنبه شب گفت:‌ «هیات رییسه فدراسیون فوتبال در انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده اصلی نبود هرچند که در برکناری او مسئولیت با ماست». 

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب،‌ علی کفاشیان که چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی نود حاضر شده بود، با بیان این مطلب که در جلسه شنبه هیات رییسه مخالف برکناری علی دایی بوده است، به طور تلویحی از خودرأیی و عدم انتقادپذیری دایی گلایه کرد و افزود:‌ «البته بهتر بود شرایطی فراهم می‌شد که سرمربی تیم ملی از نظرات گروهی از مشاوران و مربیان لیگ نیز استفاده می‌کرد». 

کفاشیان با پذیرش این‌که در گذشته بارها ضمن حمایت از دایی، برکناری او را حتی در صورت باخت مقابل عربستان، منتفی دانسته بود، گفت که آن سخنان در شرایطی بوده که دایی سرمربی تیم ملی بوده و او نمی‌خواسته در آن شرایط از لحاظ روانی سرمربی تیم ملی را در شرایط نامطمئنی قرار دهد. 

وی افزود: «به  هر حال الان شرایط عوض شده و هرکس دیگر هم که به جای من بود تصمیم به برکناری دایی می‌گرفت». فردوسی‌پور در پاسخ به این سخنان خطاب به کفاشیان گفت: «آقای کفاشیان با این حساب روی هیچ کدام از حرف‌های شما نمی‌توان حساب کرد».

کفاشیان در پاسخ به اظهارات فردوسی پور مبنی بر اینکه مسئولان فدراسیون کاملا تابع نظرات علی دایی بوده حتی یک لیوان را بدون اجازه او جابجا نمی‌کرده‌اند گفت:‌ «اصلا لیوانی دست ما نبود». 

وی عدم تمایل علی دایی به برگزاری برخی مسابقات تدارکاتی را رد کرد و تصریح کرد که تمامی خواسته‌های مربی تیم ملی را تامین کرده است. 

فردوسی‌پور در ادمه برنامه بار دیگر به کفاشیان گفت: «شما دقایقی پیش گفتید که در آوردن دایی نقش کمی داشته‌اید»، که کفاشیان گفت: «نه من همچین حرفی نزده‌ام»، اما فردوسی‌پور تأکید کرد: «چرا گفتید و برنامه هم ضبط شده و موجود است».

رییس فدراسیون فوتبال همچنین با اعلام این خبر که سرمربی تیم ملی طی روزهای آینده معرفی خواهد شد در مورد گزینه‌های مطرح شده نیز گفت: «افشین قطبی خودش تماس گرفته و گفته است با شناختی که از کره و امارات دارم بدون هیچ چشم‌داشتی حاضرم مسئولیت تیم ملی را بپذیرم مشابه این مساله در مورد آقای مایلی کهن نیز مطرح بوده است». 

کفاشیان با اشاره به اینکه شرط اصلی انتخاب مربی تیم ملی محدود بودن قرارداد به پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است گفت: «به این شکل اگر آقای مایلی کهن این شرط را رد کرده باشد انتخاب ایشان منتفی است». 

او تروسیه را گزینه دیگری دانست که از سوی فدراسیون فوتبال با او مذاکراتی صورت گرفته که با توجه به شرایط اعلام شده از سوی تروسیه برای قبول این مسؤولیت، به احتمال زیاد این گزینه منتفی خواهد بود. کفاشیان قلعه‌نوعی را نیز گزینه دیگری دانست که هنوز با او مذاکره نشده است.

گفتنی است در ابتدای این گفتگو عادل فردوسی پور مجری برنامه نود بار دیگر تلویحاً از مسئولان سازمان تربیت بدنی انتقاد کرد و از کسانی که بعد از پیروزی‌های تیم‌های مختلف پیام صادر می‌کنند خواست که پشت علی دایی پنهان نشوند و در برابر سوالات مردم پاسخگو باشند. این انتقاد فردوسی‌پور که با تأیید حاج‌رضایی و چراغ‌پور، کارشناسان این هفته برنامه 90 همراه بود، بارها تا انتهای برنامه تکرار شد. 

فردوسی‌پور همچنین اعلام کرد که از علی دایی بارها درخواست شده که در این برنامه شرکت کند که دایی این موضوع را به وقت دیگری موکول کرده و اعلام نموده که فعلاً قصد ندارد در این باره سخن بگوید.

از دیگر نکات جالب توجه برنامه چهارشنبه شب نود ارسال 3 میلیون و هفتاد هزار پیامک به این برنامه بود. فردوسی‌پور در این زمینه با کنایه از کسانی که به افزایش آمار مخاطبان و ارسال‌کنندگان پیامک به 90 کمک کرده‌اند تشکر کرد!

در نظرسنجی صورت گرفته، 59 درصد مخاطبان، علی دایی، 28 درصد، فدراسیون فوتبال و 13 درصد هم بازیکنان تیم ملی فوتبال را مقصر اصلی ناکامی‌های تیم ملی معرفی کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
بله خوب کاملا مشخصه...تو جامعه ما تصمیم گیرندگان اصلی انگشت شمارند...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
moshghel asli bisobatiye nezam va billaghatiye ali dai.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
با سلام.
خوب بله دیگه
تو جلسه هیئت دولت در همان روز آقای احمدی نزاد اعلام فرمودند که نباید تیم ملی اینطور باشد که 100 میلیون تماشاگر مشتاق به ورزشگاه بیایند و دسته خالی به خانه هاشان بروند و این خود اعلام موضعی بود برای آقای علی آبادی عزیز و کفاشان عزیزتر که مثل مرد تا آخرین لحظه پای حرفشان می مانند.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ///// ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
دقیقا...
ما همه می دونیم علی دایی رو کی آورد و چه کسی هم برکنار کرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
حالا امیدواریم این دفعه تو انتخاب سرمربی خودشون تصمیم بگیرند و شهامت داشته باشند اجازه ندهند که سازمان دخالت کنه! نهایتش اینکه سال دیگه این پست رو از دست میدن اما همیشه تو قلب مردم خواهند موند اگر با شرافت کار کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
motmaen bashid ba in ravye fedrasuon va sazman be astelah tarbit badani be hich ja ke nemirim hich jai emarat ro ham to jadval migirim....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
جناب آقاي كفاشيان كه نمي توانسته سرمربي تيم ملي را انتخاب كند بهتر مي بود كه همان موقع استعفا مي كرد نه كه الان خود را تبرئه كند رييس فدراسيوني كه نتواند در حوزه اختياري تحت امر خود مديريت كند شايسته است جاي خود را به افراد شايسته تر و كار بلد بسپارد.وجناب آقاي علي آبادي نيز استعفا دهد تا اسطوره اي را قرباني قدرت طلبي ها و سياست كاريهاي خود نكرده باشد و آقاي دايي نيز اين تجربه را براي ساليان عمر خود اندوخته باشد كه كارها با هم انديشي و هم رايي باشد خيلي نتيجه بهتري بدست مي آيد و باور كند آخر و عاقبت يكدندگي و لجاجت همين است افول و افسوس .... حيف تيم ملي فوتبال ايران كه عرصه ندانم كاريها و باند بازيها شده و حسرت صعود همچون جام جهاني سال 2002 بر دل ايرانيان ميهن دوست مي ماند و ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
چرا ایران شکست خورد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
بچه گانه ترین حرفی که میتونستم از یک مسول رسمی مثل رییس فدراسیون فوتبال بشنوم ، دیشب از زبان آقای کفاشیان شنیدم ..که ایشان با حالت بسیار خاصی از تماس گرفتن افشین قطبی برای تصدی سرمربی گری تیم ملی اظهار تمایل کرده و از همه جالب تر واژه " بودن هیچگونه چشمداشت " بود.
جناب آقای رییس فوتبال . بهتره بدونید که اگر یکی از واسطه های شما به افشین قطبی فشار بیاره ، ابن حضرت اجل حاضره حدود 200-300 هزار دلار هم بابت تصدی این پست به فدراسون پرداخت کنه.
بهتره در این بی پولی روی این مطلب مقداری تامل کنید.
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
0
0
ببخشین پس میشه بگین نقش آقای کفاشیان چیه؟؟؟
ناشناس
|
Sweden
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۴
0
0
همه انتظار بردو داشتن، ولی ظاهرا بعضی ها بیشتر
امیدوارم رو انتخاب مربی بعدی تاثیر کمتری داشته باشن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین