کد خبر: ۸۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴

امیرمحمد، پدیده سفرهای نوروزی عموپورنگ به اروپا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تهیه‌کننده عمو پورنگ گفت: «در صحبت‌هایی که با مخاطبان برنامه عمو پورنگ در شهرهای مختلف اروپا داشتم، آنها معتقد بودند که امیرمحمد پدیده این برنامه بوده است».

به گزارش سرویس هنری آفتاب، مسلم آقاجان زاده تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی عمو پورنگ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره سفر کاروان این برنامه به شهرهای اروپایی اظهار داشت: «سفر کاروان چهار نفره عوامل برنامه عمو پورنگ به اروپا از روز ‪ ۲۹‬اسفند ماه سال گذشته با سفر به شهر رم ایتالیا آغاز شد».

آقاجان‌زاده افزود: «در روز یکم فروردین ماه سال جاری به دعوت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، عمو پورنگ و امیر محمد در یک سالن تئاتر به اجرای برنامه پرداختند که مورد توجه تمام حضار قرار گرفت».

وی با اشاره به اینکه کاروان عوامل مجموعه عمو پورنگ در روز دوم فروردین به میلان رسید، گفت: «به دعوت سرکنسول ایران در میلان، در یکی از بهترین سالن‌های تئاتر این شهر که گنجایش ‪ ۱۵۰۰‬مخاطب را داشت، برنامه عمو پورنگ به اجرا در آمد که ایرانیان در این شهر به تشویق عوامل برنامه پرداختند».

تهیه‌کننده عمو پورنگ در ادامه به سفر عوامل این برنامه به شهر وین اتریش اشاره کرد و اظهار داشت: «روز چهارم فروردین به دعوت ابراهیم شیبانی سفیر ایران در این کشور، در شهر وین برنامه عمو پورنگ به اجرا در آمد که با استقبال گرم ایرانیان این شهر مواجه شد».

آقاجان زاده تصریح کرد: «به اعتقاد بسیاری از ایرانیان در وین، اجرای برنامه عمو پورنگ در این شهر که با استقبال فراوانی روبه رو شد، در چهار سال گذشته بی‌سابقه بود و در سالیان اخیر برنامه دیگری نتوانسته بود تا این حد به نیازهای ایرانیان در وین پاسخ دهد».

وی به آخرین بخش سفر اروپایی عوامل برنامه عمو پورنگ اشاره کرد و گفت: «در روز هشتم فروردین از وین با قطار به شهر پراگ پایتخت کشور چک رفتیم و در هتل پراوا این شهر مراسم باشکوهی برگزار کردیم که در نوع خود بی‌سابقه بود».

کاروان عوامل برنامه عمو پورنگ، روز دهم فروردین ماه سال جاری به کشور بازگشت.

آخرین قسمت برنامه تلویزیونی عمو پورنگ، ‪ ۲۷‬اسفند ماه سال گذشته از شبکه اول سیما پخش شد. این برنامه در گروه کودک و نوجوان این شبکه ساخته شده بود. قرار است از تابستان سال جاری، برنامه عمو پورنگ با شکلی جدید تهیه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین