کد خبر: ۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۵
پس از دیدار گروهی از اصولگرایان با مهندس موسوی

بیادی: از اصولگرا بودن میرحسین موسوی مطمئن شدم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن بيادی خبر داد که اواخر اسفندماه سال گذشته وی به همراه تعدادی از اصول‌گرايان با ميرحسين موسوی، کانديدای انتخابات رياست‌جمهوری ديدار کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، بيادی با اشاره به شخصيت ميرحسين موسوی افزود: «من آقای ميرحسين را اصول‌گرا می‌دانم و در ديداری که با ايشان داشتم، به اين موضوع بيشتر پی بردم و از اين بابت مطمئن شدم».

وی با بيان اين که جمعی از اصلاح‌طلبان از آمدن آقای موسوی راضی نيستند، گفت: «درست است که آقای موسوی درچندين سال گذشته مسووليت اجرايی نداشته است، ولی به خوبی در جريان تحولات سياسی کشور و جهان هست».

وی هم‌چنين به احتمال کانديداتوری قاليباف اشاره کرد و گفت: «من فکر می کنم اگر آقای قاليباف کانديدا شود جمع زيادی از اصول‌گرايان از وی حمايت می‌کنند؛ البته برخی نيز به خاطر اين که تمايل دارند کانديدای انتخابات شوند و با آمدن و رای آوردن قاليباف اين امر برای آن‌ها محقق نمی‌شود، از اين مساله راضی نخواهند بود».

بيادی در پايان درباره موضع جمعيت آبادگران جوان نيز گفت که اين جمعيت موضعی هماهنگ با ساير گروه‌های اصول‌گرا خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۶
0
0
اگه آقای موسوی اصولگرا هستن پس چرا نزدیک ترین و بهترین یاران این مرد بزرگ را اعضای محترم سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت تشکیل میدن؟،در ضمن تمامی روسای ستاد انتخاباتی ایشان در استان های مختلف از اصلاح طلبان هستن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین