کد خبر: ۸۶۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۹

قول ضرغامی به کاندیداهای ریاست جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگران تبلیغات نباشند تاکید کرد رسانه ملی نهایت تلاش خود را برای معرفی آنها در مقطع قانونی انتخابات به کار می‌برد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، عزت‌الله ضرغامی با اشاره به تجربه خوب رسانه ملی در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری در ایجاد فضای پرتحرک و شاداب تبلیغاتی و امکان بهره‌برداری عادلانه برای کلیه نامزدهای ریاست جمهوری، بر تداوم این رویه تاکید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: «کلیه نامزدهای ریاست جمهوری که مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌گیرند جایگاهی ویژه و ممتاز در جامعه دارند و رسانه ملی نهایت تلاش خود را برای معرفی آنان در مقطع قانونی انتخابات به کار می‌برد».

ضرغامی خاطرنشان ساخت: «تجربه نشان داده معمولاً خود نامزدها موافق هزینه‌های زائد و اسراف در تبلیغات نیستند و نوعاً هواداران آنان اقدام به کارهای غیر ضروری می‌کنند که به نظر می‌رسد می‌توان در همه این حوزه‌ها صرفه‌جویی کرد».

وی با اشاره به سال اصلاح الگوی مصرف گفت: «این موضوع به همه بخش‌های جامعه مربوط می‌شود و تمام مردم و دستگاههای نظام باید خود را مخاطب رهنمود ارزشمند رهبری دانسته و در سیاست‌ها و رویه‌های مصرفی خود تجدید نظر کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین