کد خبر: ۸۶۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۴
13 تذکر نمایندگان به دولت در اولین جلسه علنی در سال 88؛

تذکر نماینده تهران در مورد افزایش قیمت بستنی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی شاهد طرح 13 تذکر نمایندگان مردم به اعضای دولت نهم بود. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس، پس از تذکر چهار نفر از نمایندگان درخصوص نتایج ضعیف تیم ملی به رییس جمهور، سیدرضا کرمی نماینده تهران در مورد لزوم جلوگیری از افزایش بی‌دلیل بهای بستنی به وزیر بازرگانی تذکر داد. 

در جلسه روز یکشنبه همچنین قدرت ا... علیخانی نماینده قزوین، در مورد الزام تامین و جبران كسری بودجه و خسارات ناشی از خشكسالی به كشاورزان شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز، الموت و طارم سفلی به وزیر جهاد کشاورزی و به وزیر راه و ترابری در مورد تسریع در پرداخت باقی مانده بودجه و اعتبار سال 87 مربوط به راه روستایی استان قزوین تذکر داد.

سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد هم به وزیر نفت برای تسریع در اجرای مصوبه معوقه سفر اول و دوم هیات دولت در خصوص گازرسانی به بخش نیر تذکر داد.

در ادامه علی میرخلیلی نماینده میناب رودان، جاسک و بشاگرد در مورد صدور دستور تسریع در اصلاح و بازسازی راه های روستایی در شهرستان بشاگرد به رئیس جمهور تذکر داد.

سپس مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در مورد اعلام علت بی‌توجهی به حجم انبوه واردات میوه و کالاهای غیر ضروری به وزیر بازرگانی و در مورد تسریع در انتقال اداره کل راه و ترابری به مرکز استان سمنان با توجه به وعده داده شده تذکر داد.

در ادامه عزیز اکبریان نماینده کرج و اشتهارد در مورد رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان پنبه در اشتهارد و کرج به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.

سپس علی حسینی نماینده نیشابور در خصوص لزوم حفظ کاربری آموزشی زمین های آموزشکده و هنرستان کشاورزی نیشابور به وزیر مسکن و شهرسازی تذکر داد.

همچنین عبدالله کعبی در مورد اعلام علت عدم اجرای طرح اتوبان آبادان - ماهشهر با توجه به داشتن ردیف بودجه ملی و حادثه خیز بودن این مسیر و همچنین اعلام علت عدم تجهیز فرودگاه آبادان به سیستم ناوبری و نصب دستگاه «آر.دی.آر» به وزیر راه و ترابری تذکر داد.

در ادامه علی مطهری نماینده شبستر در مورد شناسایی عوامل سرقت مسلحانه، ایراد جراحت به دو نفر و قتل یکی از شهروندان شهرصوفیا به وزیر کشور تذکر داد.

همچنین نصرالله ترابی نماینده شهرکرد در مورد اعلام علت عدم شروع عملیات ساخت پل مورد نیاز بر روی سدکارون چهار به وزیر نیرو تذکر داد.

در ادامه علی عزتی نماینده دهلران دره شهر و آبدانان در مورد تامین آب مورد نیاز کشاورزان دشت عباس از سد کرخه به وزیر نیرو تذکر داد.

سپس علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در مورد بررسی و اقدام لازم برای ایجاد شهر فره آباد به وزیر کشور تذکر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین