کد خبر: ۸۶۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰

تکذیب حمایت مجمع روحانیون از کروبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: موضع مجمع روحانیون مبارز درباره انتخابات ریاست‌جمهوری دهم پس از اولین جلسه شورای مركزی این تشكل در سال 88 كه به ریاست سیدمحمد خاتمی و با حضور احتمالی میرحسین موسوی تشكیل می‌شود، اعلام می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز با اعلام این خبر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخی اخبار مبنی بر حمایت مجمع روحانیون مبارز از كاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی كروبی گفت: «مجمع روحانیون مبارز پس از انصراف آقای خاتمی تصمیم جدیدی نگرفته است».

وی افزود: «اولین جلسه شورای مركزی مجمع در سال 88 یكشنبه هفته آینده به ریاست آقای خاتمی تشكیل می‌شود كه پس از آن موضع نهایی مجمع روحانیون مبارز درباره چگونگی حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم اعلام می‌شود و احتمال دارد آقای مهندس موسوی نیز در این جلسه حضور داشته باشند». 

گفتنی است پیش از این موسوی بجنوردی دیگر عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز نیز در گفت وگو با سایت این تشکل، خبر حمایت از مهدی کروبی در انتخابات آتی را تکذیب کرده ‌بود.

در اطلاعیه پایگاه خبری مجمع روحانیون مبارز در این رابطه آمده است: «در اخبار شامگاهی 20:30 که به انتشار اخبار جعلی شهرت دارد،‌ خبری را از قول ایشان درباره تشکیل جلسه و تصویب مجمع در حمایت از یک نامزد اعلام کرده بود که ایشان آن را دروغ خواند. 

در این خبر نقل شد که مجمع در جلسه‌ای از نامزدی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای کروبی حمایت کرده است. ایشان افزود: "نه چنین خبری از قول من درست و صحیح است و نه مجمع روحانیون در مورد حمایت از نامزدی فردی خاصی تاکنون جلسه‌ای تشکیل داده است". 

این عضو مجمع خاطر نشان کرد این خبر کذب محض است. سید محمد موسوی بجنودی درباره موضع اعضاء مجمع در این مورد گفت: "اعضاء مجمع پس از تشکیل جلسه مجمع در این خصوص و بررسی‌های لازم و تصویب از موضع مجمع حمایت خواهند کرد و نظر آنان نظر مجمع خواهد بود". 

مجمع روحانیون مبارز در آخرین بیانیه خود پس از انصراف حجت الاسلام و المسلمین آقای خاتمی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، هر دو نامزد باقی‌مانده در صحنه انتخابات را به همگرای و وحدت فراخواند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین