کد خبر: ۸۶۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۶

یک نماینده مجلس: «ذوالفقارنسب» بهترین گزینه برای تیم ملی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو فراکسیون ورزش مجلس، بیژن ذوالفقارنسب را بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران دانست. 

عماد حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، درباره علت این گفته خود خاطرنشان کرد: «ذوالفقارنسب با علم روز ورزش آشناست و اگر قرار است برای تیم ملی مربی ایرانی انتخاب شود وی بهترین گزینه است».

نماینده قروه تاکید کرد: «در جام جهانی 98 هم اگر ویرا سرمربی تیم ملی بود اما ذوالفقارنسب به عنوان دستیار سرمربی وظیفه اصلی را برعهده داشت و در شرایط فعلی نیز تنها او می‌تواند تیم ملی را از این بحران نجات دهد».

حسینی با بیان اینکه شرایط خاصی در فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی وجود دارد گفت: «امیدواریم فدارسیون فوتبال فارغ از تنگ‌نظری‌ها گزینه‌ای مناسب برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۷
0
0
يكي از شهروندان تهراني :بهترين گزينه براي تيم ملي يكي از نماينده هاي مجلس شوراي اسلامي مي باشد هم علم فوتبال دارند وهم اگر قرار است براي تيم ملي مربي ايراني انتخاب شود بهترين گزينه 1_علي آبادي سياسي 2_رييس فدراسيون فوتبال سياسي3_مربي هم سياسي 4_بازيكنان هم فرزندان سياسيون 5_ذخيره ها هم فعلا" تلفني نشده 6_دستيار اول چند شغله ها7_فعلا" هم حرفها زياده كسي هم نبايد نظر بدهتا دستور بعدي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۷
0
0
خاک توی سرمان کنند با این نمایندگان مجلسمان که مسایل اصلی کشور را بیخیالش شده اند وچسبیده اند به فوتبالی که همین سیاسیون خرابش کردند.یکی نیست بپرسد آقای علی آبادی تو که بلانسبت رییس کل ورزش کشور هستی چرا اصرار داشتی رییس فدراسین فوتبال هم باشی؟وماجرای انتخابات فدراسیون فوتبال را به اینجا کشاندی که یک آدم غیر فوتبالی بیصلاحیت زمامدار فوتبال کشور شود که این باخت افتضاح جلو یکصد هزار تماشاگر در استادیوم آزادی به یک مشت وهابی ........ ملت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین