کد خبر: ۸۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۱

ارجمند برای «اشک‌ها و لبخندها» ترانه می‌خواند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برزو ارجمند برای مجموعه تلویزیونی «اشک‌ها و لبخندها» به کارگردانی حسن فتحی چند ترانه خوانده که در قالب کلیپ استفاده می‌شود. 

حمید صدری آهنگساز مجموعه «اشک‌ها و لبخندها» در این باره گفت: «ساخت موسیقی این مجموعه با توجه به حساسیت حسن فتحی و تهیه‌کننده همچنان ادامه دارد.«اشک‌ها و لبخندها» فضایی واقعی / فانتزی دارد و ساخت موسیقی با در نظر گرفتن این فضای خاص، تجربه‌ای دشوار و جذاب است».

صدری با اشاره به استفاده از چند ترانه در این مجموعه افزود: «برزو ارجمند چند ترانه از افشین یداللهی برای این مجموعه اجرا کرده که در قالب کلیپ استفاده می‌شود. "اشک‌ها و لبخندها" تیتراژ متفاوت دارد و مهران زاهدی ترانه تیتراژ را می‌خواند».

صدری موسیقی مجموعه‌های «عید امسال»، «کمربندها را ببندید»، «فصل زرد» و «بزنگاه» را ساخته است. «اشک‌ها و لبخندها» داستان زنی است که به خاطر پسرش از زندان مرخصی می‌گیرد.

مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، هومن برق‌نورد، لیلا اوتادی و برزو ارجمند بازیگران این مجموعه هستند که پخش از آن شنبه آغاز شده است. فتحی مجموعه‌های «شب دهم»، «مدار صفر درجه»، «میوه ممنوعه» و «پهلوانان نمی‌میرند» را در کارنامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین