کد خبر: ۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷
از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صورت گرفت؛

برکناری منطقی از ایران خودرو و تغییرات در هیات مدیره سایپا

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: منوچهر منطقی پس از هفت سال سمت مدیر عاملی گروه صنعتی ایران خودرو را ترک می‌کند. 

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، علاه بر تغییر مدیرعامل ایران خودرو تعدادی از اعضای هیات مدیره این مجموعه عظیم خودروسازی و نیز دو عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تغییر کرده‌اند. 

گرچه از صبح امروز اخباری در این رابطه منتشر شده بود، اما اطلاعیه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ضمن تایید این خبر جانشین منطقی را نیز معرفی کرد. 

روابط عمومی ایدرو امروز اعلام کرد: «رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) طی حكمی جواد نجم‌الدین را به عضویت هیات مدیره و مدیرعاملی شركت ایران خودرو منصوب كرد». 

بر اساس این اطلاعیه: «جواد نجم‌الدین - مدیرعامل جدید ایران خودرو - از مدیران موفق صنعتی كشور بوده و فعالیت خود را از رده‌ی كارشناسی و مدیریتی در صنعت شروع كرده است». 

این گزارش می‌افزاید: «تبدیل مگاموتور از شركتی با یک میلیارد تومان زیان به شركتی با 200 میلیارد تومان سود دهی از دستاوردهای دوره‌ مدیریت شش ساله نجم الدین در مگاموتور است. تولید موتور ملی سایپا، موتور پایه گازسوز و تولید موتور تندر90 از دیگر دستاوردهای مدیریتی اوست».

همچنین در احكام جداگانه‌ای افشین روغنی و علی‌اكبر طاهری به عضویت هیات مدیره ایران خودرو منصوب و جایگزین آقایان بروز مختاری و رحیم اسماعیلی دانا شدند. 

امروز اما تنها ایران خودرو نبود که مشمول تغییرات مدیران شد بلکه سایپا نیز شاهد تغییر دو عضو هیات مدیره خود بود.

بر اساس اطلاعیه ایدرو، ریاست هیات عامل ایدرو در احكامی جداگانه دو عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا را نیز منصوب كرد.
 
در این انتصاب‌ها محكمود كمانی و افشین روغنی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سایپا جایگزین جواد نجم‌الدین و محمد رضا روشنی‌مقدم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین