کد خبر: ۸۶۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۳۰
اولین اظهارات سرمربی جدید تیم‌ملی ‌فوتبال؛

مایلی‌کهن: از بذرباش تشکر می‌کنم [+ویدئو]

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: «در همه ادوار چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مساله انتخاب سرمربی تیم ملی تنها یک مساله ورزشی نبوده است». 

                                                            +

به گزارش خبرنگار ورزشی آفتاب، محمد مایلی که که بامداد سه‌شنبه در برنامه زنده نود شرکت کرده‌بود، افزود: «اگر ممکن باشد می‌توانم بگویم که آقای مهاجرانی در قبل از انقلاب،‌ آقای پروین پس از انقلاب و آقای برانکو و دیگران را چه کسانی به تیم ملی آوردند». 

بر اساس این گزارش، وی ضمن تشکر از حسن اعتماد همه کسانی که در انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی نقش داشتند، افزود: «باید از همه دست‌اندرکاران باشگاه سایپا به ویژه مدیرعامل آن جناب آقای مهندس بذرپاش هم که البته بنده تاکنون بیش از یک‌بار با ایشان ملاقات نداشته‌ام تشکر کنم».

مایلی کهن همچنین انتخاب سرمربیان تیم‌ملی فوتبال در قبل و بعد از انقلاب را فقط بر اساس شاخصه‌های ورزشی ندانست و گفت: «بر اساس شناختی که از نزدیک از مسائل فوتبال ایران دارم، می‌توانم به شما ثابت کنم که سرمربی‌های تیم ملی مانند آقای مهاجرانی، پروین، استانکو و... چگونه و بر اساس نظر چه کسانی انتخاب شده‌اند».

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال عادل فردوسی‌پور که نظر او را درباره احتمال تکرار برخی برخوردهایی که در گذشته با بازیکنان تیم ملی داشته‌، جویا شد، تصریح کرد: «به هر حال اجباری برای انجام فرائض شرعی برای بازیکنان نیست، اما من نسبت به رعایت موازین عرفی و سنت‌ها جدیت دارم و بازیکنی که زیرابرو برمی‌دارد، جایش در تیم فوتسال بانوان است».

مایلی کهن در بخش دیگری از سخنان‌اش با اشاره به اینکه بازی تیم ملی کره جنوبی و کره شمالی را دیده است،‌ با کنایه گفت: «البته ما (ماهواره) نداریم و از خانه همسایه دیدم». فردوسی پور نیز در پاسخ گفت: «بله در خانه آقا نعیم پسرتان». 

وی همچنین گفت: «تیم ملی تحت رهبری من دستکم بهترین تیم ملی ایران پس از انقلاب بوده است و این مساله را مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرده‌اند». 

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا حدس می‌زدید که در این نوبت انتخاب، شما به عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب شوید یا خیر؟ اظهار داشت: «نه، حدس نمی‌زدم چون هم ‌زمانی که به اصطلاح بر اساس خرد جمعی تصمیم‌گیری شد و هم در نوبت قبل، من حائز بیشترین رای برای احراز سرمربی‌گری بودم که البته انتخاب نشدم».

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین زمانی‌که با یادآوری مجری برنامه درباره پست قبلی علی دایی و او در باشگاه سایپا، در مقابل این پرسش فردوسی‌پور قرار گرفت که چرا در دو، سه سال اخیر همه مربیان تیم ملی از باشگاه سایپا به تیم ملی می‌روند؟ توضیح خاصی ارائه نداد.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
از اینکه از بذرپاش تشکر میکنید متاسفم چون ایشان تا منافعی برایش نداشته باشد نه از شما که از هیچکس حمایت نخواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
شما آمده ای برای کسی تبلیغ کنی یا اینکه به تیم برسی؟
چه هدایت عالی شما از تیم داری. 1 هفته است فقط سعی کردید خود را مهم جلوه دهید. مردم از این کارهای شما نخواهند گذشت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین