کد خبر: ۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۰

باهنر: اجماع 90 درصدی برای ریاست‌جمهوری محال است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: «تلاش ما این است که به اجماع صددرصدی برسیم یا حداقل به آن نزدیک شویم».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به وضعیت اصولگرایان در انتخابات آتی اظهار داشت: «تلاش ما این است که به اجماع صددرصدی برسیم یا حداقل به آن نزدیک شویم».

وی افزود: «به عبارت دیگر ممکن است که اجماع صددرصدی میان اصولگرایان حاصل نشود اما مهم آن است که به اجماع صددرصدی نزدیک شویم».

باهنر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید که حداکثر اجماع میان اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی چند درصد باشد، پاسخ داد: «در انتخابات مجلس گذشته به عددی نزدیک 90 درصد در اجماع میان گروه‌های اصولگرا رسیدیم که اجماع نسبتاً موفقی بود اما باید ببینیم که در انتخابات ریاست‌جمهوری چه می‌شود البته به نظر می‌رسد که اجماع 90 درصدی در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری کمی محال باشد چون قرار است در مورد یک فرد به اجماع برسیم».

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: «در جلسات داخلی جامعه اسلامی مهندسین، بحث انتخابات را همچنان ادامه می‌دهیم و البته همگام با جبهه پیروان خط امام و رهبری حرکت خواهیم کرد».

وی در خصوص زمان اعلام مصداق کاندیدا بیان داشت: «هنوز تا زمان ثبت‌نام کاندیداها فرصت داریم البته در نهایت تا آخر فروردین‌ماه به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید».

باهنر اضافه کرد: «در جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری علاوه بر اعضای حقوقی عضو این جبهه که شامل 14 تشکل می‌شوند، با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر فعالان سیاسی اصولگرا نیز تشکیل جلسه خواهیم داد و ا‌ن‌شاءالله به وحدت خوبی خواهیم رسید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین