کد خبر: ۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸

عبدخدایی:‌ موسوی همواره مورد تایید امام بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر كل جمعیت فدائیان اسلام حضور میرحسین در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را به دلیل افزایش مشاركت مردم در پای صندوق‌های رای میمون و مبارک دانست. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمد عبدخدایی طی گفت‌وگویی با "ایلنا"، انتخابات فعلی را با انتخابات دور دوم زمان هاشمی و خاتمی متفاوت دانست و گفت: «رقبای این دوره احمدی‌نژاد بسیار قوی‌تر از رقبای خاتمی و هاشمی در دوره‌های قبل هستند».
 
وی حضور میرحسین موسوی در صحنه انتخابات را باعث گرم‌ شدن فضای انتخابات دانست و اظهار داشت: «نسل جدید شناخت صحیحی از موسوی ندارد و در طول این بیست سال كه از پایان مسوولیت موسوی می‌گذرد، به موازات زیاد شدن جمعیت كشور، مطالبات مردم نیز نسبت به روزهای انقلاب افزون‌تر گشته است». 

عبدخدایی گفت: «موسوی همواره مورد تایید حضرت امام(ره) بوده و در این امر هیچ شكی وجود ندارد». 

وی در باب ضرورت‌هایی كه میرحسین موسوی برای حضور در عرصه انتخابات احساس كرده است، گفت: «شاید موسوی نابسامانی‌هایی را در امور كشور احساس كرده و این شرایط باعث حضور ایشان در صحنه انتخابات شده است». 

وی تخریب كاندیداها را امری غلط دانست و گفت: «ما حق تخریب دیگران را نداریم؛ چون امری است كه هم از نظر شرعی و هم از نظر انسانی و عرف انتخاباتی نادرست می‌باشد». 

عبد خدایی گفت: «در انتخاباتی كه در پیش داریم به علت دخیل بودن احساسات ملی احتمال كشیده شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین