کد خبر: ۸۶۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۰

احمدی‌نژاد در انتخابات به چه کسی رأی می‌دهد؟

احمدی‌نژاد: من مهندس راه و ساختمان هستم
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سفر دو روزه محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران به قزاقستان با حاشیه‌های جالبی نیز همراه بود.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، این حواشی به این شرح است:

*روز سه‌شنبه در نشست خبری رئیس‌جمهور که با حضور رسانه‌های مختلف در هتل ریکسوس «آستانه» برگزار شد تعدادی از خبرنگاران حاضر درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات و اینکه وی در صورت عدم حضور به چه کسی رای خواهد داد پرسیدند که رئیس جمهور بلافاصله گفت: «بنده به کسی رای می‌دهم که مردم او را بسیار دوست داشته باشند. این سخن کوتاه  احمدی‌نژاد باعث خرسندی خبرنگاران شد».

* یکی از خبرنگاران درباره جایگاه زن در ایران پرسید که رئیس جمهور گفت: «زنان از جایگاه والایی در ایران برخوردار هستند و زن زیباترین جلوه و هدیه خداوند به بشر است به گونه‌ای که اگر خداوند زن را نمی‌آفرید زندگی معنا نداشت». 

* یکی از برنامه‌های انجام شده در بدو ورود رئیس جمهور کشورمان در دانشگاه اوراسیای آستانه اجرای زنده موسیقی توسط چند تن از هنرمندان این کشور بود. همچنین تابلوهای بزرگی از گبه در سالن ورودی نصب شده بود.

* یکی از اساتید این دانشگاه پس از سخنرانی احمدی‌نژاد با خواندن شعری شادی خود را از حضور رئیس جمهور ایران اعلام کرد و نظر رئیس جمهور را درباره پایتخت جدید قزاقستان پرسید که احمدی نژاد خطاب به او گفت: «شما فارسی را بسیار زیبا صحبت می‌کنید و پایتخت جدید شما هم بسیار زیبا است».

* در ادامه یکی از دانشجویان درباره موضوع پایان نامه رئیس جمهور کشورمان پرسید و رئیس جمهور در پاسخ به این دانشجو گفت: «بنده مهندس راه و ساختمان هستم و موضوع پایان نامه‌ام نیز حمل و نقل درون شهری است. به گونه‌ای که در آنجا آموختیم چگونه مردم را سریعتر به مقصدشان برسانیم».

* بناها و ساختمان‌های آستانه پایتخت جدید قزاقستان که در 10 سال اخیر عنوان پایتخت به خود گرفته است به طرز بسیار جالبی به گونه‌ای بسیار مرتب و هندسی ساخته شده اما در حواشی این شهر می‌توان تعداد کمی خانه‌های قدیمی کوچک و فرسوده را که به زمان قبل از جدا شدن قزاقستان از اتحاد جماهیر شوروی مربوط است، مشاهده کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۸
0
0
برای این بابا که همیشه دکتر دکتر میکردند و خودش هم تکذیب نمیکرد . ولی الان ایشان مهندس شدند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۸
0
0
جهت اطلاع اقای کردان!
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
دوست عزيز ايشون Ph.D در مهندسي دارند از دانشگاه سراسري. تو شهر ما به Ph.D ميگن دكترا. تو شهر شما رو نميدونم. در ضمن ايشون نفر 132 كنكور سراسري درسال 1354 هستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین