کد خبر: ۸۶۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۴

عیدی یک‌میلیون ریالی احمدی‌نژاد به کارکنان وزارت خارجه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد که روز یازدهم فروردین‌ماه به وزارت خارجه رفته بود، به‌طور غیر منتظره به هریک از کارکنان ستاد اصلی این وزارتخانه یک‌صد هزار تومان عیدی داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، رئیس‌جمهور در دیدار سرزده خود از وزارت‌خارجه که روز سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه امسال انجام شد، پس از آنکه ابتدا عیدی‌های یک‌صد هزار تومانی خود را به مدیران این وزارتخانه اعطا کرد، سپس در مواجهه با شرایط به‌وجود آمده ناشی از اطلاع سایر کارکنان وزارت امور خارجه از این امر، به هریک از آنها نیز صدهزار تومان عیدی داد.

بر اساس این گزارش، این عیدی تنها مشمول کارکنانی شده که در روز بازدید رئیس‌جمهور در ستاد وزارت امورخارجه حضور داشته‌اند و اعطای آن بر اساس ضابطه خاصی نبوده‌است.

گفتنی است احمدی‌نژاد همچنین در بازدید نوروزی خود از وزارت امور خارجه كتابخانه دیجیتالی این وزارتخانه را افتتاح و در سخنانی اقدام مذكور را فرصتی برای نشر مبانی فكری جمهوری اسلامی ایران به زبان‌های مختلف برای علاقمندان دانست. 

احمدی‌نژاد به‌عنوان اولین كاربر به عضویت این كتابخانه درآمد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
این هم از احمدی نژاد عدالت محور اگر آقای خاتمی بود الان اعدام میشد کجایند طرفداران تعصبی احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
این عیدی تنها مشمول کارکنانی شده که در روز بازدید رئیس‌جمهور در ستاد وزارت امورخارجه حضور داشته‌اند و اعطای آن بر اساس ضابطه خاصی نبوده‌است.

هر كي اهل كاره برنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
لطفا اول معنی عدالت را بدان بعد اظهار نظر کن با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
آقاي احمدي نژاد از ابتداي ورود به كاخ رياست جمهوري همواره از كيسه خليفه براي انتخاب دوباره هزينه كرده است و مجلس، مجمع تشخيص مصلحت و قوه قضاييه نيز كاري به اين هزينه ها ندارند. من يك ارتشي هستم معمولا در هزينه كردن هر ريال قانون و سند سازي مي شود كه ما عمري در ارتش انجام داديم نمي دانم مگه اين قانون در همه ادارات دولتي از جمله رياست جمهوري اجرا نمي شود كه ايشان اينقدر دست و دل باز است. ايشان كه اينقدر آشكار هزينه مي كنه در خلوت چه مي كند؟
كارهاي احمدي نژاد مرا به ياد يكي از مقامات مي اندازد. او بسيار دوست مي داشت به سفر خارجي برود البته نه با پول خودش بلكه با پول بيت المال.
به هر حال همه ارگان هاي نظارتي روزي بايد پاسخگوي اينه حيف و ميل ها باشند. در غير اينصورت من عدالت در آموزه هاي ديني را كه عمري را از عدالت امام علي را شنيده ام قبول نخوام داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
بسیار کار خوبی کرد تا کور شوند همه انانی که نمی توانند عدالت محوری انتخاب دوباره و سخاوت و دست و دل بازی ایشان را ببینند !علی در نهج البلاغه می فرمایند عدالت بهتر است یا بخشش؟ایشان عدالت را انتخاب می کنند چرا که بخشش چیزی را در جایی قرار می دهد که جای ان نیست در حالی که عدالت هر چیزی را در جای خودش قرار می دهد. فکر می کنم احمدی نژاد نهج البلاغه نمی خواند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
لطفا پیدا کنید 64 میلیارد دلار مفقود شده زبان بسته را در این [...]
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین