کد خبر: ۸۶۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۲

ابراهیمی: انتخابات چند قطبی موجب مشارکت بیشتر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر حضور نماینده سلایق مختلف در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری انتخابات چند قطبی را موجب مشارکت بیشتر مردم و برگزاری انتخابات رقابتی‌تر دانست.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با تاکید به اینکه اگر فضای انتخابات دوقطبی شود شور و هیجان بیشتری در کشور به وجود می‌آید، گفت: «البته گاهی ناگزیر جامعه به سمت وسوی دو قطبی شدن پیش می‌رود که البته جامعه ما دراین دوره هنوز به این نقطه نرسیده است و همچنان زمزمه‌هایی از حضور افراد واجد صلاحیت دیگری در انتخابات به میان است».

نماینده بیرجند در مجلس با اعتقاد به اینکه هنوز سلایقی در جامعه وجود دارد که کاندیدای خود را در صحنه ندارند، ادامه داد: «قطعا حضور کاندیدای این سلایق تحرک بیشتری را در فضای انتخاباتی به وجود می‌آورد».

ابراهیمی تعدد کاندیداها در انتخابات را به نفع نظام و موجب مشارکت نسل جوان درانتخابات دانست و گفت: «مساله یک فرد یا چند فرد نیست آنچه مهم است مشارکت گسترده مردم در صحنه است که موجب تحکیم اصل نظام می‌شود و این گستردگی مشارکت و تثبیت نظام هم با وجود کاندیدای سلایق مختلف در صحنه میسر است».

وی گفت: «تا این لحظه افرادی که وارد صحنه انتخابات شده‌اند، محدود هستند و ما انتظار داریم که افراد بیشتری وارد این صحنه شوند».

ابراهیمی مردم و جامعه را انتخاب کننده اصلی فرد اصلح از میان واجد صلاحیت‌ها دانست و در پایان گفت: «باید به همه سلایق در جامعه احترام گذاشت و پذیرفت که این مردم هستند که باید انتخاب نهایی را داشته باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین