کد خبر: ۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۷
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دفاع میرحسین از فاطمه رجبی و تقبیح یک طنزنویس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میرحسین موسوی با صدور اطلاعیه‌ای نوشته یک طنز نویس مقیم خارج از کشور را درمورد «فاطمه رجبی»، همسر سخنگوی دولت، تقبیح و آن را خلاف اخلاق اسلامی و شأن زن ایرانی دانست. 

ابراهیم نبوی خطاب به میرحسین: لطفاً خودتان را بکشید کنار! [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

«اینجانب در بیانیه اعلام نامزدی خود از فعالان سیاسی درخواست کرده‌بودم که حتی اگر در معرض توهین قرار گرفتم نسبت به این امر واکنشی نشان ندهند. 

هنوز مبارزات انتخاباتی چندان گرم نشده است و مطلب غیر قابل تحملی از سوی کسی بیان نگردیده که مقاله خانم نویسنده‌ای در انتقاد از اینجانب موضوع عکس‌العمل قابل تاسف یکی از نویسندگان مقیم خارج از کشور قرار گرفته است.
 
خداوند به قلمی شیرینی طنز می‌دهد و حتی آن را درخور ثبت در تاریخ ادبیات ملتی می‌کند که خود پیشتاز ادبیات بشریت است، اما صاحب آن قلم حد ادب را رعایت نمی‌کند و در مورد آن خانم نویسنده مطالبی به نگارش در می‌آورد که بی‌تردید بیان‌کننده آن زمانی که به پختگی برسد و در نظر آورد که چگونه احساس می‌کرد اگر همان جملات به هر علتی و هر بهانه‌ای در مورد زنانی از بستگان خود او بیان شده بود، آرزو می‌کند هرگز آن را ننوشته و هیچ‌گاه در هیچ کجا ثبت نشده بودند. 

سخت‌ترین قشری‌گری‌ها و مزمن‌ترین خصومت‌ها و بدترین نیت‌ها برای بیرون کردن زنان ما از میدان سیاست و اجتماع نمی‌توانند آن جفا را بکنند که چنین مرزشکنی‌هایی موجب می‌شود، به صورتی که حق است اگر با رواج چنین شیوه‌هایی دیگر هیچ زنی جرات اظهار نظر در سطح جامعه را نداشته باشد. 

اینجانب به عنوان کسی که مخاطب نامه آن خانم محترم بوده‌ام به جز اطلاع ناصحیحی که در مورد محل منزل مسکونی‌ام به ایشان داده‌اند مابقی این نوشته را نظری در میان نظرات یافتم که یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید طاقت شنیدنش را داشته باشد.

امیدوارم ابراز تاسف این خدمتگزار مردم در پیشگاه تمامی بانوان از اقدام آن نویسنده مقیم خارج از کشور ارزش و اثری در تخفیف این امر داشته باشد.

میرحسین موسوی»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
درود بر همه انسانهائي كه بارفتار صحيح فرهنگ اصيل ايراني را زنده ميكنند باسلام و تشكر از اقاي موسوي از خانم رجبي هم انتظار داريم حرمت خود و خانواده بزرگ خود را حفظ نمايند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین