کد خبر: ۸۶۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۱

در دیدار خاتمی و کروبی چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خاتمی و كروبی عصر روز پنج‌شنبه با یكدیگر دیدار و گفت و گو كردند. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ محمد علی ابطحی كه در این دیدار حضور داشت پس از پایان دیدار درباره محورهای مطرح شده گفت: «دیدار آقایان خاتمی و كروبی دیدار نوروزی بود. طبعا با توجه به حساسیت شرایط فعلی و اینكه جناب آقای كروبی یكی از دو كاندیدایی هستند كه در جبهه اصلاحات آمادگی خود را برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام كرده‌اند، موضوع انتخابات محور اصلی بحث بود».‌

وی افزود: « آقای خاتمی در این جلسه بر نتیجه انتخابات تاكید فراوانی داشتند مبنی بر اینكه جامعه انتظار دارد در ریاست جمهوری آینده شاهد تغییر در مدیریت كشور باشد. معنای تغییر مورد نظر نیز بازگشت به اصول اولیه انقلاب و مبانی آزادی‌خواهانه اسلام دور از تحجر واپسگرایانه است. انحراف‌هایی كه در این سال‌ها در حوزه اقتصاد، ‌سیاست،‌ مسائل اجتماعی از آرمان‌های انقلاب و مردم به وجود آمده است ضرورت این تغییر را بیشتر از همیشه تاكید می‌دارد تا جایگاه رفیع مردم سرفراز ایران پاس داشته شود». 

وی گفت: «‌ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تاكید بر حضور هر چه گسترده‌تر مردم در پای صندوق‌های رای از محورهای دیگر گفت و گوی آقایان خاتمی و كروبی بود. همچنین تاكید مشترک آقای خاتمی و كروبی بر همكاری همه جبهه اصلاح‌طلبان و جلوگیری از تخریب و توجه هواداران در جهت همدلی درون جبهه اصلاحات بود».  

‌ابطحی تاكید كرد: «‌آقای خاتمی در ادامه این دیدار در هفته‌های آینده دیداری با آقای مهندس موسوی نیز خواهد داشت كه بر همین محورها تاكید خواهد كرد». 

‌وی افزود: «در ابتدای این دیدار نیز در مورد سفر آقای خاتمی به استرالیا و تركیه گفت و گو شد. آقای كروبی نیز از روند سفرهای استانی خود آقای خاتمی را مطلع كرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین