کد خبر: ۸۶۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۱:۱۴

رضوی یزدی:‌ کروبی به مجمع روحانیون نزدیکتر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام رضوی یزدی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز معتقد است: «آقای میرحسین به همان اصول و روش مدیریتی شان در دوران دهه 60 پایبندند و همان تفکرات را دنبال می‌کنند». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، این عضو شورای مرکزی تجمع روحانیون در گفتگویی با شماره روز شنبه اعتماد گفته است: «اگر مهندس موسوی را هم اصلاح طلب بدانیم باید بگویم قطعاً هر دو کاندیدا (کروبی و موسوی) از جایگاه و احترام بالایی در مجمع برخوردارند».

وی ادامه داده است: «آقای کروبی دارای صراحت لهجه، شجاعت و ایستادگی بر سر اصولشان هستند. همچنین آقای کروبی همچنان بر سر آرمان ها و مواضع امام (ره) تاکید دارند. آقای موسوی ادبیات متفاوتی دارند. این ادبیات را شاید بتوانیم بیشتر به جریان اصولگرا نزدیک بدانیم. به نظر می‌رسد آقای میرحسین به همان اصول و روش مدیریتی‌شان در دوران دهه 60 پایبندند و همان تفکرات را دنبال می‌کنند. بنابراین انتظار مردم و ما این است که ایشان دیدگاه‌های جدید خود را به شکلی شفاف‌تر در زمینه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی و سیاست خارجی بیان کنند. باید دید نگاه ایشان این است که کشور را با روش مدیریتی دوران دهه 60 اداره خواهند کرد یا در زمانی که در دهه چهارم حیات انقلاب به سر می‌بریم ایشان راهبرد دیگری را دنبال خواهند کرد».

رضوی یزدی در مورد موضع مجمع در مورد کروبی نیز گفته است: «بنده از طرف مجمع اعلام موضع نمی‌کنم اما باید بگویم آقای کروبی از اعضای ارشد مجمع روحانیون و از بنیانگذاران مجمع بوده‌اند. طبیعتاً آقای کروبی به مجمع نزدیک‌ترند. اما ادبیاتی که اخیراً دنبال شده است موجب به وجود آمدن اختلافات سلیقه‌یی شده است که امیدواریم برطرف شود. البته در این باره هنوز مجمع تصمیم گیری نکرده است و جلسه‌یی هم برای این منظور تشکیل نشده. اما در روزهای آینده قرار است جلسه‌یی تشکیل شود که در آنجا تصمیم گیری خواهیم کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین