کد خبر: ۸۶۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۸

ميزان واجدان شرايط رأی دادن در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئيس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد گفت: «8 ميليون و 796 هزار و 463 نفر واجد شرايط رای دادن در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در استان تهران هستند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، صفرعلی براتلو در جلسه ستاد انتخابات استان تهران و در جمع مسئولان کميته‌های اين ستاد، با اعلام اين خبر اساس و اولويت کاری استانداری و فرمانداری‌های استان تهران را برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور خواند و افزود: «هيچ عاملی روند برگزاری انتخابات را تحت الشعاع قرار نخواهد داد».

براتلو همچنين از ايجاد زير ساخت‌های ارتباطات رايانه‌ای ستادهای انتخابات در تمامی شهرستانهای استان خبر داد و گفت: «کميته‌های ستادهای انتخابات در حوزه‌های انتخابيه استان تشکيل و شرح وظايف آنان نيز تدوين شده است».

وی يادآور شد: «مجريان برگزاری انتخابات علاوه بر اجرای انتخابات، وظيفه ايجاد فضايی پرنشاط در جامعه و ايجاد انگيزه در مردم برای شرکت در انتخابات را بر عهده دارند».

معاون سياسی اجتماعی استانداری تهران نظارت دقيق، تهيه گزارش‌های لازم و آموزش تا پايين‌ترين رده‌های اجرايی انتخابات را يکی از وظايف مهم مسئولان کميته‌های ستاد انتخابات برشمرد و گفت: «مسئولان کميته‌های ستاد انتخابات استان تهران و فرمانداران بايد مقيد به برخورد با هر تخلف و تخطی از قانون باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین