کد خبر: ۸۶۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۲

بازگشت فرزاد حسنی به خانه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از اجرای فرزاد حسنی در برنامه‌های آینده شبکه سه، تهیه مسابقات، مستندها و میزگردهای مختلف برای جوانان در امسال خبر داد.

فضل‌الله شریعت‌پناهی درباره برنامه‌های گروه اجتماعی شبکه سه در امسال خبر داد و گفت: «امسال برنامه‌‌‌های متنوع در گروه اجتماعی تهیه می‌شود، برنامه "پل" در ایام تابستان از این شبکه روی آنتن می‌رود. در این برنامه دو مهمان از دو نسل جوان و قدیمی در مشاغل مختلف دعوت می‌‌شوند. مثلاً یک پزشک جوان در کنار یک پزشک متخصص حاضر شده و صحبت می‌کنند».

وی در ادامه افزود: «برنامه‌ای با سبک و سیاق "ماه عسل" و "ماه محبوب" برای ایام ماه رمضان تهیه می‌کنیم. فرزاد حسنی و احسان علیخانی مجریان برنامه‌های تابستان و ماه رمضان شبکه سه هستند. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از آنها اجرای برنامه تابستان و دیگری ماه رمضان را به عهده داشته باشد».

مدیر گروه اجتماعی درباره بازگشت فرزاد حسنی به شبکه سه گفت: «از او برای اجرای برنامه تحویل سال دعوت کردیم که اجرای خوبی هم داشت. به همین دلیل برای اجرای برنامه‌‌ای دیگری در شبکه سه با او صحبت کرده‌ایم».

شریعت‌پناهی خاطر نشان ساخت: «برنامه‌های زنده روتین با محوریت اصلاح الگوی مصرف به زودی از شبکه سه روی آنتن می‌رود. امسال برنامه تولیدی "خانه من خانه تو" زنده از این شبکه پخش می‌شود. مسابقات مختلف همچون "ستاره‌هاتو خط نزن" با حضور یک زوج جوان و به تهیه‌کنندگی محمد صدری، "همسران" به تهیه‌کنندگی ق قنبری و "بشمار سه" مراحل تولید را سپری می‌کند».

وی درباره اهداف گروه اجتماعی توضیح داد: «مباحث هویت و ازدواج در گروه اجتماعی شبکه سه دنبال می‌‌شود. برنامه‌ای با عنوان "با اجازه بزرگترها" با محوریت ازدواج تهیه و آماده پخش است. پخش برنامه گفتگومحور با حضور پروفسور رفیع‌پور جامعه‌شناس هم به زودی آغاز می‌شود».

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در ادامه افزود: «به دنبال استقبال مخاطبان از پخش مستند "شوک"، این برنامه امسال هم در قالب مستند و میزگرد پخش می‌شود. همچنین در ایام تابستان برنامه‌هایی با محوریت سربازی و سربازان فراری روی آنتن شبکه سه می‌رود».

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه درباره تهیه برنامه‌های نود اجتماعی توضیح داد: «در حال حاضر استقبال مخاطبان از مستندهای اجتماعی بیشتر از برنامه‌های زنده است. اگر قرار باشد برنامه روتین و زنده "نود اجتماعی" بسازیم، باید باکس ثابت و مشخص داشته باشیم و در حال حاضر با پخش زنده مسابقات فوتبال این امکان ندارد. البته پیگیر ساخت چنین برنامه‌ای هستیم، ولی به نظرم هنوز زمان آن فرا نرسیده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین