کد خبر: ۸۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۴

اخبار فوتسال/ شمس 18تا 26آپریل در فیلیپین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-مهدی جاویدی: سرمربی تیم‌ملی فوتسال با سمت جدیدش حسابی به دردسر افتاده. شمس از اردن نیامده باید کلاس مدرسی درجه یک فوتسال جهان را در فیلیپین برگزار کند.
 
به گزارش آفتاب،‌ حسین شمس،  طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده اواخر فروردین ماه تهران را به مقصد فیلیپین ترک خواهد کرد تا در این کلاس به آموزش آخرین متدهای مربیگری روز دنیا بپردازد. شنیده می‌شود حسین شمس در این سفر تنها نخواهد بود و چند تن از مربیان لیگ‌برتری که برای سالن آینده مشکل مدرک دارند در کلاسش حاضر خواهند شد. ذکر این نکته هم جالب است که مدیر کمیته فوتسال فیلیپین یک ایرانی است و همین موضوع باعث شده تا مدرس ایرانی فیفا به دعوت این کشور نه نگوید. شمس پس از این کلاس خرداد ماه عازم یمن است.

بلاتکلیفی سالن میلیاردی ساپکو!

خبرهای ناراحت‌کننده از فروش یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران که دو قهرمانی در کارنامه دارد هر روز جدی‌تر می‌شود. شرکت تام‌ایران خودرو که به جرات می‌توان گفت نیمی از شهرت تبلیغاتی خود را مدیون فوتسالش است چوب حراج به این تیم زده و فقط به کم‌کردن غیراصولی هزینه‌هایش فکر می‌کند. در چنین شرایطی هرگز مشخص نیست که تکلیف امکانات فوق‌العاده فوتسال تام چه می‌شود و حداقل چه سرنوشتی در انتظار سالن فوق‌العاده حرفه‌ای ساپکوی‌ تهران است. سالن مجهز ساپکو در سه طبقه ساخته شده که در هر طبقه امکاناتی مجزا تعریف شده است. انشاءا... که مدیران تام قدری به عواقب به هدر رفتن امکانات فوتسالی خود بی‌اندیشند چرا که فروش امتیاز در واقع در تناقض با خط مشی اصلاح الگوی مصرف است. تیم کارگری که سالن چند میلیاردی نمی‌خواهد.

سفال‌منش: صعود پتروشیمی هنوز مسجل نیست!

نماینده تبریزی‌ها در لیگ دسته اول فوتسال موفق شد در دور رفت کار بزرگی در اصفهان انجام دهد. پتروشیمی تبریز با تلفیقی از چهره‌های جوان و باتجربه فیروز صفه را با تساوی3بر3 در خانه متوقف کرد تا در دور برگشت از شانس فوق‌العاده‌ای برای صعود بهره ببرد. شاگردان شهاب سفال‌منش در بازی رفت حتی با اختلاف دو گل هم از میزبان پیش افتادند اما ناتوانی در مهار سیستم 5نفره باعث به تساوی کشیده شدن کار برای اصفهانی‌ها شد. سرمربی پتروشیمی می‌گوید: «بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و چه بسا اگر قدری شانس داشتیم اکنون تیم پیروز دور اول می‌بودیم».

سفال‌منش اضافه می‌کند: «برای بازی برگشت در سالن پتروشیمی برنامه‌های زیادی تدارک دیده‌ایم و به دنبال این هستیم تا با ارائه یک فوتسال منطقی سهمیه لیگ‌برتری تبریز را دو برابر کنیم».

گفتنی است از میان دو تیم مقابل نیز با پیروزی 9بر6 شهرآفتاب کیش در بازی رفت شانس کرجی‌ها برای صعود بیش از بنیاد مسکن فارس به نظر می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین