کد خبر: ۸۶۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۴

طلاب و خبرنگاران مستحقان جدید سهام عدالت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد مرکزى توزیع سهام عدالت، ‌دستور العمل فرآیند شناسایى و تایید نهایى مشمولان مرحله دوازدهم واگذارى سهام عدالت به خبرنگاران و مرحله هشتم واگذارى سهام عدالت به طلاب حوزه هاي علميه سراسر كشور را تصویب کرد. 

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانى دولت، بر اساس این مصوبه، ‌کارکنان هیات‌هاى تحریریه رسانه‌ها شامل مدیر مسئول، ‌سر دبیر، ‌معاون سردبیر تحریریه،‌ دبیر سرویس، ‌معاون دبیر سرویس، ‌خبرنگار، ‌گزارشگر، ‌تنظیم کننده اخبار و مطالب، ‌نویسنده، ‌مترجم،‌ طراح، ‌کاریکاتوریست، ‌عکاس خبرى و مشاغل مشابه در خبرگزارى‌ها، ‌روزنامه‌ها، ‌موسسات خبرى، ‌مجلات با هر دوره انتشار (اعم از سالنامه، ‌فصلنامه، ماهنامه، ‌هفته نامه، ‌دو هفته نامه و ...) با هر زمینه موضوع و روش اعم از دولتى و خصوصى، ‌داراى مجوز فعالیت رسمى از وزارت ارشاد اسلامى و افراد تحت تکفل آنها مشمولان دريافت مرحله دوازدهم طرح واگذارى سهام عدالت هستند. 

همچنین بر اساس این مصوبه، آن دسته از طلابى که در حال حاضر در سراسر کشور به تحصیل یا تدریس یا تبلیغ علوم دینى مشغول و مورد تایید مرکز خدمات حوزه‌هاى علمیه‌ هستند و افراد تحت تکفل آنها، مشمولان مرحله هشتم طرح واگذارى سهام عدالت هستند. 

بر این اساس، حداکثر افراد مورد احتساب در یک خانوار براى توزیع سهام عدالت 5 نفر است و در صورتى که 9 تعداد افراد خانوار بیش از 5 نفر باشد سهام تخصیصى بین همه اعضاى خانوار توزیع خواهد شد و از این بابت سهام اضافه‌اى تعلق نخواهد گرفت. 

بر این اساس، کلیه طلاب و افراد تحت تکفل آنان و کلیه روزنامه‌نگاران و افراد تحت تکفل آنان، موضوع این دستور العمل که از طریق سایر مراحل توزیع سهام عدالت، مشمول دریافت سهام عدالت شده یا مى‌شوند در انطباق با شرایط این دستور العمل سهام عدالت دریافت خواهند داشت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۲
0
0
به این میگن عدالت!!!؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین