کد خبر: ۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۷
معاون فرهنگی و ورزشی سازمان بازرسی خبر داد:

پرونده معاون احمدی‌نژاد به دادگاه رفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فرهنگی و ورزشی سازمان بازرسی گفت: «محمد علی آبادی هنوز استعفا نکرده و پرونده او تکمیل و به دادگاه ارسال شده است».

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، حجت‌اله ایوبی در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: «تا به امروز 60 نفر از دوشغله های ورزشی استعفا کرده اند که در بین آنها نام شخصیت های مهم و مطرح نیز وجود دارد».

وی ادامه داد: «پیش از عید برای 221 نفر که در فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک مشغول بودند و در کنار آن یک شغل دولتی نیز داشتند. نامه‌هایی را به تدریج ارسال کردیم و تعدادی از آنها برای سال جدید ماند. دو، سه روز گذشته فرصت تمامی این افراد برای استعفا به پایان رسید».

معاون فرهنگی و ورزشی سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان ساخت: «پرونده کسانی که استعفا نکرده اند را آماده و به دادگاه ارسال می‌کنیم. تا به امروز 6 پرونده آماده و به دادگاه ارسال شده است. اکنون در مرحله تکمیل این پرونده‌ها هستیم تا به دادگاه و دادرسی فرستاده شود و بعد از آن کار از حوزه سازمان بازرسی خارجی خواهد شد».

وی درباره اعلام اسامی استعفا کنندگان، گفت: «هنوز تصمیمی برای اعلام اسامی نگرفته‌ایم. اگر لازم شد، آنها را اعلام می‌کنیم. البته زمانش مشخص نیست؛ ولی استعفای مکتوب همه این افراد را در اختیار داریم».

ایوبی در پاسخ به اینکه استعفاها باید تقدیم سازمان تربیت بدنی می‌شد، اظهار داشت: «یک نسخه را نیز برای ما فرستاده‌اند».

وی تاکید کرد: «سازمان تربیت بدنی باید مجمع تمام فدراسیون‌هایی که انتخاباتشان سال گذشته به تعویق افتاد را در اسرع وقت برگزار کند تا از بلاتکلیفی خارج شوند. روسای یک شغله که وقت کامل و کافی را صرف ورزش کرده و آن را به خوبی سامان می دهند، باید در راس فدراسیون ها قرار گیرند».

وی ادامه داد: «اکنون فقط زمان لازم را برای تکمیل پرونده‌ها می‌گذاریم. احکام، مصاحبه‌ها و وضعیت دوشغله افراد را ضمیمه پرونده کرده و تحویل دادگاه می‌دهیم. در ادمه دادگاه آنها را احضار کرده، اخطاریه می‌دهد و حرف‌هایشان را می‌شنود و تفهیم اتهام می‌کند».

ایوبی درباره اینکه امکان دارد فرصت استعفا تمدید شود، تصریح کرد: «از نظر ما فرصت قانونی تمام شده؛ مگر اینکه از رئیس سازمان بخواهیم که آن را تمدید کند. به هر حال، هر روز پرونده ها را تکمیل می کنیم و برای دادگاه می‌فرستیم. مگر اینکه رئیس سازمان بازرسی فرصت دیگری را تعیین کند».

وی در خصوص وضعیت رئیس سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک افزود: «علی آبادی نیز دو شغله است؛ اما استعفا نکرده است. پرونده ایشان تکمیل و برای دادگاه ارسال شده است».

معاون فرهنگی ورزشی سازمان بازرسی کل کشور وجود 67 نفر از مدیران دوشغله در سازمان تربیت بدنی را یکی از دلایل عدم اعلام اسامی بیان کرد و عنوان داشت: 67 تن از مدیران سازمان تربیت بدنی جزو مسئولان فدراسیون ها هستند. تقریباً تمامی معاونان، مشاوران، مدیران کل و کارکنان سازمان در فدراسیون‌ها مشغول به کارند. بیشترین دوشغله‌ها را دربین کارکنان سازمان تربیت بدنی داریم که کمترین استعفا دهندگان از میان آنها هستند.

وی درباره تعطیلی ورزش با اجرای این ابلاغیه گفت: «به هیچ وجه این اتفاق نباید بیفتد. دلیلی برای تعطیلی ورزش وجود ندارد. از قبل عید هم اعلام کردیم که سازمان تربیت بدنی برای تمام فدراسیون‌هایی که به دلیل استعفا، هیات رئیسه و هیات اجرایی آنها در آستانه انحلال قرار دارند سرپرست تعیین کند که این افراد می‌توانستند از میان نفرات مستعفی باشند. این مسئله در اختیار رئیس سازمان تربیت بدنی بود. یک رئیس فدراسیون می‌توانست استعفا دهد؛ اما به عنوان سرپرست به کارش ادامه دهد یا فرد دیگری این مسئولیت را برعهده بگیرد. به هر حال تاریخ انتخابات بعدی باید هرچه زودتر تعیین شود و هیچ دلیلی برای ایجاد خلل در کارها وجود ندارد. اگر فدراسیونی اقدام به لغو مسابقه‌ای بکند، کارشناسی تلقی خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
اينها قدرت دارند
وخود را حاكم بلا منازع قلمداد مي كنند
همه كاره را قوه مجريه مي دانند
وخود را مبرا از نظارت دوقوه ديگر حاكميت به حساب مي اورند
به جز در سال جاري كه مجلس تغييراتي در بودجه اعمال كرد
در بقيه مدت حكومت شان در اين چهار سال هر كاري خواستند كردند
وتوجهي هم به تذكرات دو قوه ديگر وكار شنا سان ننمودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
خداوند تبارك وتعالي قانون را غريق رحمت فرمايد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین