کد خبر: ۸۶۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۴

نماینده نوشهر: روحانی جدی‌ترین رقیب احمدی‌نژاد است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به اعتقاد نماینده نوشهر و چالوس در مجلس حضور شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات که از ابتدای انقلاب در سمت‌های مختلف ملی در کشور خدمت کرده‌اند به گرمی انتخابات و مشارکت بیشتر آحاد جامعه در عرصه کمک موثری می‌کند.

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، روحانی را از چهره‌های سرشناس سیاسی و اجرایی در کشور معرفی کرد و گفت: «افرادی که دغدغه حل مشکلات کشور را دارند تاکنون از ایشان برای حضور در عرصه دعوت به عمل آورده‌اند».

وی طیف‌های میانه‌رو و اصولگرایان معتدل را از حامیان حجت‌الاسلام روحانی معرفی کرد و گفت: «آقای روحانی در صورت حضور در صحنه انتخابات پیش روی ریاست جمهور رقیب جدی برای احمدی‌نژاد خواهد بود.

محسنی بندپی گفت: «اگر آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دهم کاندیدا شود قطعاً می‌تواند رای یکسری طیف‌ها و گروههای مستقل را هم به خود اختصاص دهد».

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس تعدد کاندیدا در انتخابات را موجب افزایش توسعه سیاسی در کشور و مشارکت همه نگاه‌ها و نگرش‌ها در صحنه عنوان کرد و گفت: «با وجود کاندیدای همه سلایق در انتخابات امکان انتخاب برای همه فراهم می‌شود». 


محسنی بندپی در پایان گفتگوی خود با آفتاب خاطرنشان کرد که علی‌رغم دوقطبی بودن فضای انتخابات تاکنون، این امکان وجود دارد که طی روزهای آینده افراد دیگری وارد صحنه شده و کاندیداتوری خود را اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین