کد خبر: ۸۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۵

رییس ستاد تهران موسوی: اصلاحات هدفی جز حفظ اصول انقلاب ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس ستاد تبلیغات استان تهران موسوی معتقد است: «دیدار میرحسین موسوی با مراجع عظام رویدادی مهم و ارزشی برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ دکتر نجفقلی حبیبی در گفت و گویی با پایگاه خبری "کلمه" با تأکید بر این که دیدارهای مهندس موسوی بر مبنای اعتقاد وی به جایگاه عظیم مرجعیت و روحانیت به عنوان پشتوانه های عظیم اسلام ،انجام گرفته است، گفت: «مراجع عظام ارزشی بودن رویکرد مهندس موسوی را مورد تأیید قرار دادند و آغاز اولین سفر مهندس موسوی از استان قم خود نشان دهنده اعتقادات ریشه دار وی است».

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران افزود: «مهندس موسوی اعتقاد به دو رکن اسلامیت و جمهوریت نظام را به طور همزمان مورد تأکید قرار می‌دهد و بر همین اساس اولین سفر استانی خود را از استان قم و با دیدار با مراجع عظام آغاز کرد».

دکتر حبیبی با تأکید بر این حرکت اصلاح طلبی از آغاز بر مبنای اعتقاد به ارزش‌ها و اصول اسلامی بوده است، گفت: «تنها مخالفان اصلاحات با انگیزه‌های جناحی سعی می‌کنند به مغالطه جدایی میان ارزش‌ها و اصلاحات دامن بزنند».

وی افزود: «مهندس موسوی این دوگانگی ساختگی را شکست و با تأکید بر این که اصلاحات همواره بر پایه اصول اسلام و انقلاب اسلامی مسیر خود را دنبال می‌کند و در اولین گام به دیدار با مراجع عظام می‌رود».

وی افزود: «مخالفان اصلاحات با ایجاد اغتشاش مفهومی و دوگانگی میان اصلاحات و اصول سعی می‌کنند ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را به نفع خود مصادره به مطلوب کنند، این در حالی است که خاستگاه اصلی اصلاح طلبی، اسلام و انقلاب اسلامی و خط امام خمینی است و اصلاح طلبی هدفی جز حفظ اصول انقلاب و تحقق ظرفیت‌های قانون اساسی ندارد».

نجفقلی حبیبی با تأکید بر این که اصول گرای واقعی برای حفظ ارزش‌های و اصول انقلاب اسلامی ناگزیر از در پیش گرفتن رویکرد‌های اصلاح طلبانه است، افزود: «کسانی که به این دوگانگی دامن می‌زنند قصد سوء استفاده از ارزش‌ها و مصادره به مطلوب کردن آن‌ها را دارند. آن‌ها قصد دارند، خود را ارزشی و اصول‌گرا و دیگران را غیر ارزشی بخوانند».

وی در پایان تأکید کرد: «مهندس موسوی با ادبیات ویژه خود شبهه دوگانگی میان این دو مفهوم را شکسته است و رفتار خود را بر همین مبنا دنبال می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین