کد خبر: ۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۰

کوچک زاده: قرائت گزارش بودجه برای تخریب دولت است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 86 را در صحن علنی مجلس به نحوی که امروز (یکشنبه) قرائت شد، غیر قانونی دانست و گفت: «در ارائه این گزارش شائبه اقدام سیاسی علیه دولت وجود دارد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهدی کوچک زاده که با ایرنا گفتگو می‌کرد، افزود: «با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، عده‌ای تلاش می‌کنند اقدامات صادقانه و موثر دولت را با هر وسیله‌ای تخریب کنند».
 
وی گفت: «با توجه به اظهارات صریح علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بخش‌های اصلی دیوان یعنی دادستانی و هیات‌های مستشاری راجع به این گزارش کاری نکرده‌اند و آرا و نظرات ارائه شده صرفا نظرات حسابرسان دیوان است که اساسا مجوز قرائت از تریبون مجلس را ندارد».
 
عضو کمیسیون فرهنگی افزود: «طرح ادعاهای گوناگون علیه دولت به دلیل کسب توفیق‌های پی درپی و روز افزون به وسیله دولت عدالت محور و به منظور بی اثر جلوه‌دادن این پیروزی‌ها است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
موضوع این است که روی هر کار دولت که انگشت بگذاری جنبه های منفی دارد و سیاسی کاری حساب میشود اگر ایرادها را لاپوشانی کنی سیاسی کاری نکرده ای!
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
آقاي لاريجاني, بهتر است دست ازين [...] بازيها برداريد. بار اول گفتيم عصباني است , بار دوم گفتيم زخمش عميق بوده! ملت را به جائي نرسانيد كه بگويند [...] پريده. از وقتي كه رئيس مجلس شديد, بجز آشوب و بلوا, هنر ديگري نداشتيد. جنابعالي, بايد به نفس قوانين توجه كنيد نه اينكه, با فلسفه بافي, بجاي استفاده از قوانين, با ايجاد شك و ترديد به سوئ استفاده بپردازيد و هزينه هاي مردم را بالا ببريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
چقدر درد خود پرستي بزرگ است
وقتي خودت دولت باشي هر كاري مجلس بكند و مخالف نظر شما باشد انها مشكل دارند و مي خواهند جلوي پيشرفت كشور را بگيرند. مجلس هشتم و دولت نهم
اما اگر برعكس شد و شما مجلس شديد و انها دولت بزرگترين معاملات دولت را با ضرر چند ملياردي راي كشور كنسل مي كنيد تا به آرمان خود برسيد . مجلس هفتم و دولت هشتم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین