کد خبر: ۸۶۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۰

توکلی: ممکن است افراد جدیدی به صحنه بیایند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: احمد توکلی در اظهار نظری درباره انتخابات ریاست‌جمهوری دهم گفت: «تغییراتی در آرایش سیاسی همچنان وجود دارد و ممکن است افراد جدیدی به صحنه بیایند».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب احمد توکلی در حاشیه جلسه روز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با توجه با آن‌که وزیر کار دولت موسوی بوده نظرش درباره کاندیداتوری وی در انتخابات آتی چیست؟ گفت: «هنوز زود است در این باره اظهارنظر کنم». 

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی درباره احتمال اجماع گروه‌های اصولگرا در حمایت از کاندیداتوری احمدی‌نژاد نیز گفت: «در مورد این موضوع به دلیل آنکه یک مساله انخاباتی است، اظهار نظر نمی‌کنم».
وی همچنین در پاسخ به این سوال که این افراد جدید چه کسانی هستند؟ و آیا از اصولگرایان فرد دیگری کاندیدا خواهد شد؟ گفت:‌ «بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و فقط حدس‌های خودم را گفتم».

وی همچنین اعلام کرد که قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آتی را ندارد.

این نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره تعیین 300 لیتر بنزین یارانه‌ای برای خودروهای شخصی در سه ماهه اول سال و کمبود بنزین تا آخر سال نیز گفت: «بنده با تعیین 300 لیتر بنزین مخالفم، اما این اقدام دولت تعارضی با قانون ندارد.ضمن آنکه قانون گفته دولت می توانند بنزین تولید داخل را به شکل یارانه‌ای در اختیار مردم قرار دهد و فقط بنزین وارداتی را با نرخ آزاد بفروشد».

وی درادامه با بیان این‌که مجلس قیمت‌گذاری بنزین و گازوییل را با تصویب حمل ونقل عمومی مصوب سال 86 در اختیار دولت قرار داده است، گفت: «دولت باید تا پایان سال 90 با افزایش قیمت بنزین و گازوییل به سمت آزادسازی قیمت‌ آنها حرکت کند».

وی درباره زمان بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها که برخی عنوان می‌کنند نمایندگان بررسی آن را می‌خواهند به پس از انتخابات موکول کنند، گفت: «من چنین برداشتی ندارم، ما در کمیسیون ویژه تلاش می‌کنیم هرچه زودتر این لاحیه مورد بررسی قرار گیرد به گونه‌ای که هفته‌ای دوبار و هر بار به مدت 3 ساعت جلسه داریم که ساعت آن بیشتر از ساعت کمیسیون‌ها هم هست».

وی تاکید کرد: «موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها و طرح تحول اقتصادی ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد، مجلس با توجه به حساسیتی که نسبت به افزایش تورم و نقدینگی در کشور دارد. تلاش می‌کند این لایحه را با دقت بیشتری بررسی کند».

توکلی درباره توزیع نقدی یارانه‌ها، نیز گفت: «در کمیسیون ویژه هنوز نسبت به این مساله تصمیم‌گیری‌ نهایی نشده است، اما بنده شخصاً با پیشنهاد پرداخت نقدی یارانه‌ها میان 70 درصد جمعیت کشور مخالفم و معتقدم دولت باید آن را در میان دو دهک پایین جامعه توزیع کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین