کد خبر: ۸۶۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۹
یک فرمانده سپاه خبر داد؛

6 جنگ بزرگ علیه جمهوری اسلامی طراحی شده بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: «در طول این سال‌ها كشورهای استعمارگر 6 جنگ بزرگ را علیه كشورمان طراحی كرده بودند كه با تدابیر حكیمانه مقام معظم رهبری، مسئولین كشور و نیز رشادت‌ها و قهرمانی‌های نیروهای مسلح، از این جنگ‌ها جلوگیری شد». 

سردار محمدجعفر اسدی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت امیر آذرفر فرمانده لشكر 64 ارومیه كه در سالن همایش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن تجلیل از عملكرد فرماندهان و رزمندگان ایام دفاع مقدس بر لزوم قدردانی از زحمات آنان تاكید كرد و گفت: «امروز اگر تهدیدات آمریكا در كشورهای استعمارگر علیه جمهوری اسلامی ایران به جایی نمی‌رسد به خاطر قهرمانی‌ها و رشادت‌هایی است كه رزمندگانی مانند امیر سرافراز ارتش آذرفر و رزمندگان جان بر كف ارتش و سپاه در ایام دفاع مقدس آفریدند». 

اسدی با اشاره به یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: «من در سپاه قبل از آنكه این شهید بزرگوار را دیده باشم شیفته خصوصیات او شدم چراكه شنیده بودم این امیر سرافراز ارتش در منطقه كردستان در حال دفاع از كشور است اما سال‌ها بعد توانستم افتخار شاگردی ایشان را به دست آورم و امروز با افتخار می گویم كه من شاگرد كوچكی از شاگردان صیادی شیرازی هستم». 

وی 8 سال دفاع مقدس را زمینه‌ساز تجربیات گرانبهایی برای كشورمان عنوان كرد و گفت: «همان طور كه مقام معظم رهبری فرمودند گنج بزرگ عاشورا را امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بین جهانیان پخش كردند و امروز وظیفه ما است تا ارزش‌های دفاع مقدس را كه از همین سنخ است در میان جهانیان توزیع كنیم تا مردم فلسطین، افغانستان و دیگر كشورها با استفاده از تجربیات كشورمان زیر بار ظلم زندگی نكنند».
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان خاطره‌ای از دوران فرماندهی لشكر 31 عاشورا مبنی بر اینكه كشورهای كمونیستی نیز در تجلیل از رزمندگان خود تمام سعی و تلاششان را می‌كنند، اظهار داشت: «جا دارد از كسانی كه امروز این برنامه عظیم را به منظور بزرگداشت رزمندگان فداكار ایام دفاع مقدس برگزار كردند تقدیر و تشكر كنیم». 

اسدی ادامه داد: «در طول این سال‌ها كشورهای استعمارگر 6 جنگ بزرگ را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی كرده بودند كه با تدابیر حكیمانه مقام معظم رهبری، مسئولین كشور و نیز رشادت‌ها و قهرمانی‌های نیروهای مسلح از جمله سپاه ارتش و بسیج از این جنگ‌ها جلوگیری شد». 

وی با تاكید بر لزوم ایجاد وحدت در بین نیروهای مسلح و نیز اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: «حلقومی كه می‌خواهد دو دستگی بین نیروهای مسلح كشور ایجاد كند، حلقوم شیطان است و امروز باید بدانیم تمام ما چه در سپاه و ارتش، بسیج و نیروی انتظامی فرزندان و سربازان جمهوری اسلامی هستیم و زیر پرچم ولایت فقیه حاضر به جانفشانی و از خود گذشتگی هستیم». 

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان كرد: «امروز دشمنان در مناطق غرب و جنوب شرق كشور در پی ایجاد تفرقه میان شیعیان و برادران اهل سنت هستند اما با تمسك تمام عزیزان به پرچم ولایت فقیه چنان كشوری خواهیم ساخت كه تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی كند و این وعده امام خمینی(ره) است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین