کد خبر: ۸۶۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۷

محسن هاشمی: با میرحسین موسوی دیدار نکرده‌ام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن هاشمی، خبر دیدار انتخاباتی خود با مهندس میرحسین موسوی را تکذیب کرد. 

به گزارش آفتاب، در روزهای گذشته، رسانه‌های نزدیک به دولت، که با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌‌جمهوری برای دستیابی به اهداف خاص به خبرسازی و جعل خبر روی آورده‌اند، مدعی شده بودند که محسن هاشمی رفسنجانی، ضمن دیدار با مهندس میر حسین موسوی، بر حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از وی تأکید کرده است.

با این حال، چنان که از سوابق این سایت‌ها و خبرگزاری‌ها بر می‌آمد، نادرستی این خبر تنها به فاصله چند روز از انتشار آن، مشخص شد و محسن هاشمی در نامه‌ای، آن را تکذیب نمود.

در نامه محسن هاشمی رفسنجانی آمده است: «متاسفانه طی چند روز گذشته چند سایت اینترنتی و چند روزنامه با اهداف خاص سیاسی، خبری از دیدار این جانب با آقای مهندس میرحسین موسوی نقل کرده‌اند و با اینکه تکذیبیه آن خبر را برای همه آنان فرستادم، اما به خاطر همان سیاست خاص از درج آن پرهیز می‌کنند و همین کار باعث تکرار چاپ این خبر دروغ در برخی از رسانه‌ها شده است».

هاشمی در ادامه افزوده است: «واقعیت مطلب این است که هر چند دیدار با بزرگانی مثل مهندس میرحسین موسوی که برای پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی زحمات فراوان کشیده‌اند، برای من باعث افتخار است، اما این خبر ساخته و پرداخته آن سایت‌هاست و با اهداف سیاسی و تخریب تنظیم شده است و موضوع دیدار و مسائل مطرح شده در آن کذب بوده و تکذیب می‌گردد».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
اینقدر تخریب و ناجوانمری علیه دولت مکتبی؟؟؟؟؟از خدا شرم کنید.از مردم خجالت بکشید.در محضر شهدا چه پاسخی خواهید داشت؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین