کد خبر: ۸۶۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۵
سرتيپ رويانيان عنوان کرد:

صدور 2 ميليون و 300 هزار قبض جريمه در 20 روز

ايمنی خودروها در کشور پايين است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئيس پليس راهنمايی ورانندگی کشور گفت: «از 25 اسفند تا 15 فروردين، 2 ميليون و 300 هزار قبض جريمه برای رانندگان متخلف صادر شد».

سردار سرتيپ رويانيان با بيان اين که در اين مدت حدود 303 هزار فقره سرعت غيرمجاز با دوربين‌‌ها کنترل و جريمه شده است افزود: «در نوروز امسال با يک ميليون و 308 هزار رفتار پرخطر رانندگان برخورد شد».

وی گفت: «در طرح نوروزی امسال، حدود 104 هزار خودرو و بيش از 97 هزار موتورسيکلت متخلف توقيف شد».

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی کشور افزود: «از 13 هزار و پانصد راننده آزمايش اعتياد گرفته شد که آزمايش دو هزار و 700 راننده مثبت بود که به دادگاه معرفی شدند».

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی کشور گفت: «در طرح نوروزی امسال، 22 هزار و 550 گواهينامه رانندگان متخلف ضبط و 9 هزار و 548 گواهينامه نيز ابطال شد».

سرتيپ رويانيان با تاکيد بر اين که ايمنی خودروها در کشور پايين است افزود: «راه‌های کشور نيز ضعف ايمنی و رانندگی ما هم مشکل دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
زحمات پليس را ازبعد اطلاع رساني
حضور فيزيكي
در جاده ها قابل تقدير است
ولي با اينهمه زحمات فقط 16 درصد جرايم مربوطه كاهش يافت
كه نشان از اينكه مشكل جاي ديگري است
سخت گيري وافزايش جريمه ها نمي تونه همه درد را درمان كنه
بايد بررسي كرد مشكل كجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
حجم جريمه در 20 روز واقعا زياد است. البته ممكن است كه در كشورهاي ديگر نيز تخلف رانندگي صورت گيرد ولي اين حجم باور نكردني است. من از آقاي رويانيان مي پرسم آيا هيچ تحقيقي در باره علت اين همه تخلف به عمل آورده است؟
اگر پاسخ منفي است خوب گروه مجربي را براي اين كار بگمارند تا علت مشخص شود. آخه جريمه به تنهايي كافي نيست. ما در كشوري زندگي مي كنيم كه خلاف رسما خريد و فروش ميشه مثلا در شهرداري قبح تخلف ريخته شده و شهرداري براي فروش تخلف نرخ تعيين كرده است. اگر شما در رانندگي تخلف زياد مي بينيد ممكن است عده اي آنرا ناشي از همين ايده تخلف در شهرداري بدانند ولي من اين دو را با هم مقايسه نمي كنم.
آقاي رويانيان اگرچه زحمات زيادي در آگاهي دادن مردم در رانندگي مي كشند و معلول ها را متذكر مي شود ولي هيچگاه علت را نه مي گويد و نه حاضر است پيرامون آن سخن بگويد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین