کد خبر: ۸۶۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۱
در صورت عدم استعفا از یکی از دو شغل؛

پرونده علی آبادی به دادسرا می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: «رییس سازمان تربیت بدنی باید از یکی از مشاغل خود در سازمان و یا کمیته ملی المپیک استعفا بدهد در غیر این صورت پرونده وی جهت طی مراحل قانونی به دادسرا ارسال خواهد شد». 

ایوبی معاون سازمان بازرسی کل کشور در کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز که به بحث دو شغله‌های ورزشی اختصاص داشت با بیان مطلب فوق افزود: «آنهایی که بحث برخورد با دو شغله‌ها را سیاسی تلقی می‌کنند بی‌انصافی می‌کنند چرا که قبل از حضور آقای پورمحمدی در سازمان بازرسی پرونده این موضوع تشکیل و آماده شده بود و زمانی که بنده به عنوان معاون به سازمان بازرسی آمدم تمامی اقدامات برای نامه‌نگاری آماده شده بود».
 
وی گفت: «پس از مکاتبات لازم با مدیران ورزشی کشور 73 نفر از آنها استعفا داده‌اند و به طور یقین این عدد تا روزهای آینده بیشتر خواهد شد. آقای افشارزاده از کمیته ملی المپیک نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که از یکی از شغل‌های ورزشی خود استعفا می‌دهند».

ایوبی گفت: «بسیاری از نمایندگان مجلس و سرداران نظامی کشور پس از آنکه به آنها اعلام کردیم شامل دو شغله‌ها محسوب می‌شوند خودشان از اینکه عضو هیات رئیسه فدراسیونی هستند و این کار آنها تخلف محسوب می‌شود بی‌اطلاع بودند و بلافاصله در راستای اسثعفای خود اقدام کردند در راستای بسیار مفید خواهد بود. کاش سازمان تربیت بدنی همکاری بیشتری می‌کرد و یا الان هم همکاری خود را افزایش دهد چرا که در این صورت مشکل دو شغله‌های ورزشی خیلی زودتر حل می‌شد اما متاسفانه مدیران سازمان تربیت بدنی با نوع رفتارهای خود به شکلی رفتار کردند که مدیران دو شغله تشویق به مقاومت در برابر سازمان بازرسی شدند و آنها با این رفتار خود فضا را سنگین‌تر کردند».
 
وی افزود: «ما باید تحت هر شرایطی از قانون استقبال کنیم هر چند آن قانون هزینه بر باشد».

وی گفت: «ما در اعلام لیست دو شغله های ورزشی مشکلی نداریم و معتقدیم اگر این قانون در کشور برقرار شود بسیار مفید خواهد بود».
 
دکتر ایوبی افزود: «مدیران دو شغله سازمان تربیت بدنی در ابتدا اعلام شد که 60 هزار نفر هستند و بعد از آن به 30 هزار نفر کاهش دادند اما در کل 221 نفر دو شغله ورزشی داریم چرا که در حال حاضر هیات‌های استانی مد نظر سازمان بازرسی نیستند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین