کد خبر: ۸۶۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸

باند اغفال دختران در سيستان و بلوچستان متلاشی شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومی سيستان و بلوچستان گفت: «با تلاش ماموران انتظامی باند اغفال دختران در اين استان متلاشی شد».

سرهنگ مسعود حيدری افزود: «اعضای اين باند به اغفال نوجوانان، دختران و زنان مشغول بودند».
 
وی بيان کرد: «با تلاش ماموران هفت نفر از اعضای اين باند و سه ضارب مسلح دستگير شدند».
 
او ادامه داد: «ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی در پی کسب اخباری در اين زمينه، با همکاری گروهی از ماموران مجرب مامور رسيدگی به اين موضوع شدند».
 
وی بيان کرد: «با آغاز تحقيقات تخصصی پليس در اين زمينه و گسترش منابع اطلاعاتي، ماموران موفق به شناسايی يکی از دختران اغفال شده توسط اين باند شدند».
 
او ادامه داد: «با شناسايی اين دختر و پس از همکاری او با ماموران، تحقيقات پليسی وارد مرحله جديدی شد». 

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومی فرماندهی انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: «ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی با اطلاعاتی که در پی اظهارات تکان دهنده اين دختر به دست آوردند، با همکاری پليس آگاهی موفق شدند در کمتر از 48 ساعت همه اعضای اين باند را در اقدامی غافلگيرانه شناسايی و دستگير کنند». 

وی افزود: «در اعترافات تکان دهنده اعضای اين باند مشخص شد آنها طی طرح دوستی با دختران و پس از اغفال آنان، نسبت به تهيه فيلم و عکس مبتذل و مستهجن اقدام و سپس برای نيات شوم خود از آنان سوءاستفاده می‌کردند». 

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومی سيستان و بلوچستان اظهار داشت: «در بازرسی از مخفيگاه اين افراد تعدادی گوشی تلفن همراه حاوی عکسهای مبتذل و مستهجن از دختران اغفال شده کشف و با تشکيل پرونده به همراه متهمان دستگير شده تحويل مقامات قضايی شدند». 

همچنين مرکز اطلاع رسانی ناجا سيستان و بلوچستان در گزارش ديگری اعلام کرد که شگرد جديد سوداگران در حمل مواد مخدر خنثی شد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سيستان و بلوچستان در اين باره اظهار داشت: «ماموران مستقر در ايست و بازرسی شهيد صدوقی بخش نصرت آباد زاهدان هنگام کنترل خودروهای عبوری به يک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند». 

سرهنگ صلاح عسگرپور افزود: «ماموران در بازرسی دقيق از اين دستگاه اتوبوس با استفاده از يک قلاده سگ مواد ياب توانستند 21 کيلوگرم ترياک را که در چراغ عقب اتوبوس جاساز شده بود کشف و ضبط کنند».
 
وی اضافه کرد: «همچنين در بازرسی از يک دستگاه اتوبوس مسافربری ديگر هفت کيلوگرم مواد مخدر از نوع کراک کشف و ضبط شد».
 
او اظهار داشت: «اين ميزان مواد مخدر نيز درون گيربکس اتوبوس جاساز شده بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین