کد خبر: ۸۶۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۴

نجات از اعدام با 170 میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جوان 27 ساله‌ای که یکی از دوستان خود را به ضرب چاقو به قتل رسانده بود با پرداخت 170 میلیون تومان به اولیای دم از طناب دار رهایی یافت.

عصر 15 آبان سال 84 مأموران کلانتری 112 ابوسعید از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ از یک درگیری و نزاع منجر به قتل با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند 2 مرد جوان 27 ساله با یکدیگر درگیر شده‌اند و در این درگیری جوان 27 ساله به نام محمد بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

تحقیقات نشان داد که محمد بر اثر اصابت ضربه وارد شده از سوی فردی به نام سعید که هم محله‌ای وی بوده است به قتل رسیده اما مشخص نیست انگیزه درگیری این 2 بر سر چه مسئله‌ای بوده است.

جابری، قاضی واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: «در صحنه قتل یک دختر جوان به نام الهام حضور داشت که تحقیقات نشان داد از چگونگی وقوع این درگیری با خبر است».

وی ادامه داد: «این دختر جوان پس از مدتی لب به اعتراف گشود و مدعی شد با مقتول و قاتل همزمان دوست بوده اما هیچ کدام از آنها از موضوع این دوستی با اطلاع نبوده‌اند».

دختر جوان مدعی شد روز حادثه با مقتول به خانه خودمان رفتیم و قصد داشتیم تا با یکدیگر ساعتی را خوش بگذرانیم اما به یکباره سعید که از موضوع تنهایی من با اطلاع بود به در منزل ما آمد و با محمد روبه رو شد.

وی اضافه کرد: «سعید و محمد که از موضوع دوستی من با هر دوی آنها در یک زمان با خبر شدند یکدیگر را رقیب فرض کرده و با هم درگیر شدند که در این درگیری محمد به قتل رسید».

جابری گفت: «با توجه به این موضوع و اعتراف سعید به ارتکاب قتل، شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برای این فرد حکم قصاص صادر کرد که این حکم از سوی شعبه 33 دیوان عالی کشور تأیید شد».

وی افزود: «پس از تلاش چندین ساله مسئولان واحد صلح و سازش دادسرا صبح امروز خانواده محمد با دریافت 170 میلیون تومان از خون فرزندشان گذشتند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین