کد خبر: ۸۶۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۸

وزارت ارشاد: فیلترینگ سایت‌ها در مجلس کار ما نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌اطلاعی خود را درباره فیلترینگ‌ پایگاه‌های خبری و سیاسی در مجلس اظهار کرد. 

تلاش نمایندگان برای رفع فیلترینگ از مجلس [+]
مجلس: فیلترینگ سایت‌ها در خانه ملت کار ما نیست [+]
تشدید فیلترینگ در مجلس
[+]


به گزارش آفتاب، براساس نمابر دریافتی از روابط عمومی این معاونت، علیرضا ملکیان - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در این‌باره گفته است: «ما هم از طریق برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و نشریات با خبر شدیم که تعدادی از سایت‌ها در مجلس شورای اسلامی فیلتر شده است».

وی افزوده است: «نه تنها از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بلکه از سوی کمیته پایگاه‌های غیر مجاز اینترنتی هیچ تصمیم و دستوری برای فیلترینگ این پایگاه‌ها صادر نشده است و اگر چنین اتفاقی رخ داده، ناشی از نقص فنی یا اشکالات نرم‌افزاری است».

ملکیان با ابراز گلایه از یکی از نمایندگان مجلس که به نقل از اداره اخبار و اطلاع‌رسانی مجلس اعلام کرده است، فیلترینگ این پایگاه‌ها به وزارت ارشاد مربوط می‌شود، با بیان اینکه این اظهارات بدون داشتن اطلاع‌ دقیق عنوان شده، گفته است: «امیدوارم روزی برسد که هیچکس بدون اطمینان از وقوع یک رخداد و انتساب به آن زید و عمرو سخن نگوید و اخلاق و دیانت و صداقت‌ فدای بازی‌های سیاسی نشود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین