کد خبر: ۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۳
لیگ قهرمانان اروپا:

سه تیم انگلیسی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان(+تصویر)

منچستر یونایتد امید اول قهرمانی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تيمهای آرسنال و منچستريونايتد از انگليس به دور نيمه نهايی رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا صعود کردند. 

از دور برگشت مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌های ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا چهار شنبه شب دو ديدار برگزار شد که در نخستين ديدار تيم‌های پورتو پرتغال و منچستر يونايتد انگليس در ورزشگاه دراگاتو و به قضاوت ماسيمو بوکاسا از سوئيس به مصاف هم رفتند که در اين مسابقه تيم منچستر يونايتد موفق شد با گل دقيقه شش کريستيانو رونالدو هافبک پرتغالی خود برابر پورتو به برتری برسد ودر مجموع سه بر دو جواز حضور در مرحله نيمه نهايی اين رقابت‌ها را به دست آورد. 

در ديگر ديدار برگزار شده اين مرحله تيم‌های فوتبال آرسنال انگليس و ويا رئال اسپانيا در ورزشگاه امارات شهر لندن به قضاوت ولفكانگ استارک از آلمان به مصاف هم رفتند كه تيم آرسنال موفق شد با گلهای والكات در دقيقه بيست،آدبايوردر دقيقه شصت و ون پرسی در دقيقه شصت و نه ويا رئال را شکست دهد و در مجموع چهار بر يک راهی دور بعدی اين رقابت‌ها شود.
 
به اين ترتيب درمرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا تيم‌های بارسلونا از اسپانيا با چلسی ازانگليس و منچستر يونايتد با آرسنال به مصاف هم خواهند رفت. {$old_album_86944}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین