کد خبر: ۸۶۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴

پلیس تهران به دنبال داماد دختر آزار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داماد خطاکار خانواده‌ای که با زور و تهدید وارد منزل پدرزنش شده و خواهرزن 17 ساله‌اش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

ماجرای حادثه روز گذشته هنگامی فاش شد که زن میانسالی با ارائه دادخواست در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، از داماد خانواده به اتهام آزار و اذیت دختر 17 ساله‌اش شکایت کرد.

زن شاکی در تشریح ماجرا به بازپرس یونسی گفت: «از چند‌هفته قبل، متوجه تغییراتی در رفتار دختر 17 ساله‌ام شدم. او حاضر به رفتن به مدرسه نبود و مدام از اعضای خانواده کناره‌گیری می‌کرد و هر مرتبه که علت را جویا می‌شدم، پاسخی نمی‌داد. شب گذشته، دخترم به حمام رفت و چون مدتش طولانی شد دلواپس شدم و با کوبیدن در حمام، دخترم را صدا زدم که او گریه‌کنان فریاد زد بگذارید بمیرم، دیگر زندگی برایم ارزشی ندارد».

پس از شنیدن این حرف‌ها در حمام را باز کردم و دخترم را دیدم در حالی که تیغی در دست داشت و در حمام بیهوش افتاده بود. بلافاصله از حمام بیرونش آوردم. سپس او گریه‌کنان راز حادثه را فاش کرد. 

دخترم در تشریح حادثه گفت: «اواخر اسفندماه سال گذشته در منزل تنها بودم که در آپارتمان باز شد. از اتاق نشیمن به سمت در ورودی آپارتمان رفتم که یکدفعه داماد خانواده را دیدم. به او گفتم چگونه وارد منزلمان شده که توجهی به حرف‌های من نکرد و به سویم حمله‌ور شد و با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد».

به دنبال شکایت این زن، پرونده‌ای تشکیل و به اداره آگاهی تهران ارسال شد و ماموران با اطلاعاتی که از شاکی به دست آوردند، جستجو برای دستگیری داماد آزارگر و تحقیق از این دختر دانش‌آموز را آغاز کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۹
0
1
سقوط ارزشهاي اخلاقي در جامعه !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین