کد خبر: ۸۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۵
همایش ایرانیان خارج از کشور و شعارهای حامیان خارج از کشور احمدی‌نژاد

همایش سرمایه‌گذاری یا میتینگ انتخاباتی احمدی‌نژاد

خرمای خلاص به نام آقای احمدی‌نژاد نام گذاری شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم اختتامیه همایش ایرانیان خارج از کشور، به دومین میتینگ انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد 57 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری بدل شد. 

حامیان رییس جمهور: دل ما خراب عشقه ... احمدی‌نژاد رو عشقه [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، خبرگزاری جمهوری اسلامی در گزارش خود از حاشیه‌های حضور احمدی‌نژاد در این نشست آورده است:‌ «شب گذشته که رییس جمهوری پس از سفر پرکار استانی به کرمان به قول خود عمل کرد و دومین بار برای شنیدن صحبت های ایرانیان مقیم خارج از کشور در همایش آنان حاضر شد، شاید او هم تصور نمی‌کرد این نشست به کانون تعابیر آهنگین تبدیل شود». 

به گزارش ایرنا، فردی به نام "مسعود تهران‌چی" یک ایرانی مقیم خارج از کشور وقتی در جایگاه قرار گرفت، با تشکر از رییس جمهوری و رحیم مشایی برای برپایی این همایش به ویژگی‌های رفتاری احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت:‌ «وی پاک و خاکی زندگی می‌کند، از تشریفات بدش می‌آید، مردم با پای برهنه و شاید لباس‌های مندرس به پیشوازش می‌روند اما احساس می‌کنند لباس طلایی دارند».
 
وی گفت: «احمدی‌نژاد حرف‌هایش طلایی است و جایگاه امروز ایران در سطح بین‌المللی درخشان است».
 
این فرد از حاضران خواست تا برای احمدی‌نژاد دست بزنند و اظهار داشت: «من 73 سال سن دارم اما شاگرد احمدی‌نژاد هستم». 

بنا به گزارش ایرنا،‌ این ایرانی مقیم خارج از کشور که این چنین از احمدی‌نژاد قدردانی می‌کرد افزود: «من مجوز شبکه سراسری تلویزیون برای گردشگری، صنعت و ورزش را گرفته‌ام».

بنا به این گزارش "پریوش فاطمی" همسر شهید دکتر سید حسین فاطمی نیز گفت:‌ «رییس جمهوری برای ما در خارج از کشور احساس سربلندی بوجود آورده است». 

وی اظهار داشت: «مطمئنم روح دکتر فاطمی شاد و اکنون در جمع ما حاضر است و اطمینان دارم راه رییس جمهوری محبوب و گرامی راه همسرم است. دیدار با احمدی‌نژاد زندگی ما را عوض کرد».

همچنین یک ایرانی مقیم پاریس نیز اظهار داشت‌: «مردم کشورهای خارجی با لهجه خودشان احمدی‌نژاد را تلفط می‌کنند و دست‌شان را به نشانه پیروزی بالا می‌آورند». 

این ایرانی مقیم خارج از کشور گفت:‌ «من از ایرانیان خواهش می‌کنم در انتخابات آتی با تمام وجود پای صندوق‌های رای حاضر شوند و سیاست رییس جمهوری را تایید و تجدید کنند».

دکتر مهرزاد قائمیان مقیم قطر نیز گفت:‌ «احمدی‌نژاد زمانی که استاندار اردبیل بودند یادگارهایی از خود به جا گذاشتند که پس از چند سال نتیجه کارهایشان دیده می‌شود». 

وی اظهار داشت:‌ «من فامیل آقای احمدی‌نژاد نیستم اما خود را سرباز کوچک وی می‌دانم».
 
وی گفت:‌ «افتخار می‌کنیم که امسال خرمای خلاص به نام آقای احمدی‌نژاد نام گذاری شد و برادر حاکم امیر قطر گفت که آیا احمدی‌نژاد باز هم با آن کاپشن می‌آید»؟ 

گفتنی است،‌ همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور 25 تا 28 فروردین در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
اقای قائمیان با سلام . شما که ساکن قطر هستید لطفا بفرمایید به چه مناسبتی از اردبیل گذر کردید و پیشرفت های انجا را دیدید ؟نکند شما نیز در بسته بندی چای ... که از چای هندی درست شد ه بود واز کشور های عربی از طریق عراق به اردبیل قاچاق می شد و در انجا در ا........به نام کشور های عربی بسته بندی و در سرتا سر ایران پخش می شد نقشی داشتید؟
خانم فاطمی احتمالا شما بر خورد ماموران فرودگاه دوبی با ایرانیان را ندیده اید.
اقای مسعود شصت چی احتمالا شما از وضعیت زندگی مردم عادی که در گرانی غرق شده اند خبری ندارید
لطفا دفعه بعد برای دریافت سهم خود از مسیر دوبی ابتدا به بندر عباس بیایید و سپس زمینی به تهران وارد شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
چرا امثال شما عناصر مشکوک اقتصادی در کنار ملت خود زندگی نمی کنید که افاضات امثال شما و دیدگاه مردم را نسبت به خودتان بدانید.ملت ما انقدر عظمت دارد که به مداحیهای شما نیازی ندارد ودر مقاطع حساس وظیفه خود را می داند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
من اقای احمدی را انتخاب نکردم وراستشرا بخواهید جز سید خندان کسی را انتخاب نکرده بودم ولی باایشان مخالف نیز بودم . اما اکنون صداقت را در ایشان میبینم شجاعت را دارد بی ریا است از مردم است دوست هموطن است قاطع ومقتدر است به اورای میدهم مشروط به اینکه اطرافیانش نیز صفات مشابه داشته باشند حال این نظر من است بعد از گذشت چهار سال وکلاه خود قاضی کردن دیدم دوستش دارم وبه او رای میدهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
احمدی نژاد که نمی خواست 1 میلیارد بالا [...].اشتباهی [...] شد و دیدیم که دولت تبرعه شد.دقیقا مثل مرد دو هزار چهرا.فقط این پایان قسمت اول بود. فکر کنم چه بخواییم چه نخواهیم قسمت دوم شروع خواهد شد... فقط بعد از 8 سال امیدوارم بشه خسارات وارد شده به ایران را جبران کرد.(کمی طنز، انکار حقایق جزء گناهان کبیره است و شرعا حرام است .مگه نه آقای جنتی،حکم شرعیش را به ما بگویید؟)
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
اقای قائمیان با سلام . شما که ساکن قطر هستید لطفا بفرمایید به چه مناسبتی از اردبیل گذر کردید و پیشرفت های انجا را دیدید ؟نکند شما نیز در بسته بندی چای ... که از چای هندی درست شد ه بود واز کشور های عربی از طریق عراق به اردبیل قاچاق می شد و در انجا در ا........به نام کشور های عربی بسته بندی و در سرتا سر ایران پخش می شد نقشی داشتید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۱
0
0
احمدی نژاد ....... در استانداری اردبیل زد که سالها بعد از او هم گریبان گیر مدیران بعدی از جمله استاندار بزرگوار جناب آقای طحایی شد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین