کد خبر: ۸۷۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۰

کروبی: جلوی استفاده تبلیغاتی احمدی‌نژاد از بیت‌المال گرفته شود

پایگاه رای خوبی دارم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کروبی در اولین گردهمایی روسای ستادهای انتخاباتی‌اش در سراسر کشور گفت: «همه باید با جدیت کار کنیم و خودمان را برای هر شرایطی آماده کنیم». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتمادملی، مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «وضعیت فعلی به گونه‌ای است که اکنون بنده و آقای موسوی در عرصه انتخابات از جریان اصلاحات و خط امامی (ره) حضور داریم و البته این احتمال وجود دارد که افرادی دیگری نیز در به عرصه انتخابات وارد شوند که شاید حتی در پایگاه رای ما نیز تاثیر گذار باشند».

وی افزود: «با توجه به فعل و انفعالاتی که در فضای سیاسی کشور روی می‌دهد ممکن است افرادی در عرصه انتخابات حضور بیابند که حتی فضا را به نفع ما تغییر دهند و شرایط را برای دیگران نامطلوب سازند، بنابراین تا روز ثبت نام احتمال حضور افراد دیگر در صحنه منتفی نیست».

وی تاکید کرد: «البته ممکن است که حرکت‌هایی با انگیزه تضعیف روحیه نیروها در عرصه انتخابات صورت گیرد و شایعاتی مبنی بر اینکه فرد کاندیدا پایگاه رای ندارد منتشر شود ولی نباید به این مباحث توجه کرد و ما در واقع در میدان نبردی هستیم که باید به جدیت به کار بپردازیم». 

کروبی گفت: «مجموعه حوادثی که در گذشته روی داد موجب شد تا اکنون در چنین وضعیتی قرار بگیریم من هم نمی‌خواهم که دیگران را مقصر بشمارم اصلا همه تقصیرها بر عهده بنده است اکنون جای طرح این گونه بحث‌ها نیست بلکه ما باید با جدیت به کار و تلاش بپردازیم». 

وی تاکیدکرد: «انتخابات دشواری را پیش رو داریم زیرا اکنون رییس جمهور فعلی که تمام ابزار و امکانات را در اختیار دارد می‌تواند برای این دوره انتخابات کاندیدا شود و آنچه که از شواهد بر می‌آید ایشان با جدیت کار می‌کند. من بارها از استفاده از بیت‌المال برای کارهای تبلیغاتی از سوی دولت اعتراض کرده‌ام. زمانی اگر فردی که کاندیدای انتخابات بود جهت کمک به جایی از هلال احمر پتو می‌گرفت این را به عنوان تخلف انتخاباتی برای او مطرح می‌کردند ولی اینک رییس جمهور برای افتتاح پروژه‌ای این همه از بیت المال هزینه می‌کند و جمعیتی را با خود همراه می‌کند در حالی یک وزیر می‌تواند برای افتتاح یک پروژه حضور داشته باشد. با توجه به روندی که برای افتتاح پروژه‌های استانی صورت می‌گیرد و رییس جمهور با هزینه بیت‌المال جمعیتی را با خود می‌برد این نشان‌دهنده فعالیت تبلیغاتی برای انتخابات است که باید از ادامه آن جلوگیری شود». 

کروبی تاکید کرد: «من نسبت به این تخلفات انتخاباتی تذکر می‌دهم و در صورت لزوم با نگارش نامه اعتراض می‌کنم ولی واقعیت این است که اکنون همه امکانات در اختیار این جریان است و ما چیزی در اختیار نداریم».

وی با اشاره به فرصتی که به برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده گفت: «51 روز به زمان برگزاری انتخابات فرصت باقی مانده و آنچه مسلم است دولت با شدت و جدیت کار می‌کند ولی متاسفانه ما اکنون درگیر یک سری مسائل در درون مجموعه خودمان هستیم. من توصیه می‌کنم که تنها با جدیت کار کنیم و من هم محکم ایستاده‌ام و کار می‌کنم». 

دبیرکل حزب اعتمادملی افزود: «من خودم را برای هر شرایطی آماده کرده‌ام و هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم اگر هم مشکلاتی به وجود آید و تخلفاتی صورت گیرد از حقمان دفاع و اعتراض می‌کنم». 

وی از تمامی همراهانش در حزب اعتمادملی و سایر گروه‌ها و افراد حامی درخواست کرد که با جدیت کار کنند و گفت: «دوستانی که در ستاد مرکزی هستند هر کاری که لازم باشد برای دوستان ستاد در دیگر استان‌ها انجام می‌دهند. البته دیگر استان‌ها بسیار فعال هستند من در سفری که به زنجان و قزوین داشتم از نزدیک شاهد تلاش‌های آنها بودم».

وی همچنین گفت: «اکنون دیگر فرصت شک و تردید نیست و باید افرادی بیایند و کار کنند که به این راه اعتقاد دارند. طرح این مباحث که کاندیدایی پایگاه رای ندارد برنامه حساب شده از سوی یک جریان خاص است که نباید بدان توجه کرد. البته هر فردی فکر و اندیشه‌ای دارد که قابل احترام است ولی ایشان اگر اعتقادی به کار ندارند در این مدت انتخابات فعالیتی نکنند و به تضعیف دیگران نپردازنند».

وی خاطرنشان کرد: «کسانی که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند که کاندیدایی پایگاه رای ندارد این را بدانند که اتفاقا من زمینه رای خوبی دارم چرا که پس از فوت حضرت امام (ره) همیشه در عرصه حضور داشته‌ام و نسبت به هیچ موضوعی بی‌تفاوت نبودم. همواره به دفاع از حقوق مطبوعات، زندانیان سیاسی و دانشجویی، ملی – مذهبی‌ها و افرادی از گروه چپ و راست پرداخته‌ام و همواره پیگیر مشکلات بودم».
وی گفت: «اکنون بنده و آقای موسوی در صحنه حضور داریم و این حق آقای موسوی هست که در صحنه حضور داشته باشند و از همین جا بنده به تمام گروه‌های که به حمایت از آقای موسوی پرداخته‌اند نیز عرض ادب می‌کنم و می‌گویم این حق شماست که بنابر تشخیصتان به حمایت از کاندیدای مورد نظر خود بپردازید». 

وی گفت: «من همواره گفته‌ام که با تمامی احزاب و گروه‌ها رفاقت دارم ولی با چهره‌ها و شخصیت‌ها کار می‌کنم. اکنون نیز چهره‌هایی در ستاد بنده حضور دارم که بنابر درخواست خودشان حضور یافته‌اند و با بنده همکاری می‌کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Brazil
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
جهت اطلاع جناب آقای کروبی خوب است به برنامه سفر آتی رئیس جمهور به برزیل هم کمی بیشتر دقت کنید بیشتر در خواهید یافت که تا چه میزان قراره از بیت المال و فرصت ها برای تبلیغات انتخاباتی استفاده بشه!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
شیخ اصلاحات :
مگر چیزی مانده که هزینه کند همه چیز به باد فنا رفت مثل فرصت های طلایی اقتصادی .......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین