کد خبر: ۸۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱

جریمه و توبیخ کتبی قلعه‌نویی و مایلی‌کهن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه استقلال تهران نیز به علت توهین تماشاگرانش به داور و سرمربی تیم مقابل در جریان دیدار این تیم برابر سایپا کرج به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه، توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.
 
خطاب مایلی‌کهن به قلعه‌نوعی: شعبان بی‌مخِ کوتوله و نوچه‌پرور![+]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربیان دو تیم سایپا و استقلال را به پرداخت جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.

براساس اعلام کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا به علت رفتار ناپسند در دیدار این تیم برابر ابومسلم که منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد به پرداخت دو میلیون تومان جریمه، توبیخ کتبی و در درج در پرونده محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز به علت رفتار ناپسند و توهین به داور در جریان بازی استقلال برابر سایپا کرج به پرداخت دو میلیون تومان جریمه، توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

باشگاه استقلال تهران نیز به علت توهین تماشاگرانش به داور و سرمربی تیم مقابل در جریان دیدار این تیم برابر سایپا کرج به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه، توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه استقلال موظف شدند لیدرهای مستقر در جایگاه‌های مختلف ورزشگاه آزادی را به کمیته انضباطی معرفی کنند تا ضمن بررسی تخلف آنها براساس قانون برای لیدرهای مختلف تعیین مجازات شود.

در آخرین رای صادره از سوی کمیته انضباطی نیز پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد زرینچه و محمد نوازی نیز با توجه به اینکه این دو بازیکن پیشین استقلال پرونده انضباطی نداشتند هر کدام به پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه، توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
محمد مایلی کهن نترس 2 میلیون چیزی نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0

کم مانده در روزنامه ها خبر از کاندیداتوری این آقا بدهند. بابا ولش کنید. این افراد دوست دارن خودشونو اینطوری بزرگ کنن.البته اگر سناریویی تبلیغاتی نباشد...(خودم 3 نقطه اش را گذاشتم که زحمت شما زیاد نشود)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
از رفتاروشعارهای طرفداران به عنوان یک استقلالی متاسفم.
این فوتبال ارزش وقت گذاشتن نداره.
بهتر عوض این حرفا فوتبالو از لیگ جزیره یادبگیریم وفقط حرف نزنیم .دیشب از بازی داغ ودیدنی آرسنال-لیورپول لذت بردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
afarin va marahaba be mohammad shoja ke poze in jhenerale alaki ro be khak malid
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین