کد خبر: ۸۷۱۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۸

کروبی: فضای آزادی انتقاد ایجاد می‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب اعتمادملی گفت: « فضای گفت‌وگو را به گونه‌ای تغییر می‌دهم که مردم بدون نگرانی و آزادانه بتوانند حرف بزنند و انتقاد کنند و به تعبیر قران کریم خوف و ترس به یاری خداوند از دل مردم بیرون برود و به راحتی و آزادانه دغدغه های خود را عنوان کنند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهدی کروبی طی سخنانی در میان جمعی از اصناف و بازاریان تهران اظهار داشت: «باید فضا به گونه‌ای تغییر یابد که همه مردم بتوانند آزادانه انتقاد کنند و اشتباهات و مواردی را که لازم می‌دانند و یا ناراضی هستند به راحتی عنوان کنند».

وی ادامه داد: «با حضور با شکوه در انتخابات می‌توانیم اولین گام را در جهت تغییر به معنی واقعی، در قالب اعتراض به وضع موجود در قوه مجریه برداریم، این چنین است که فضای انتقاد باید شکسته شود و جایگزین آن فضای آرام و آزادی برای ابراز عقیده و انتقاد به وجود آید. من شیوه‌ای را اتخاذ خواهم کرد که مردم در کمال آرامش بتوانند انتقاد کنند زیرا حضرت امام (ره) نیز با منع ابراز عقیده، فضای بسته و انتقاد به شدت مخالف بودند».

دبیرکل حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تغییر تنها درصورت حضور با شکوه در انتخابات میسر است، تصریح کرد : «با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که نشانی از توجه به فرد خاصی برای ریاست جمهوری آینده وجود ندارد، ان شاالله مردم با طیب خاطر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب خود تغییر را میسر کنند».

وی افزود: «حتی یک نفر نگوید رای من تأثیری ندارد، باید با قدرت در انتخابات حاضر شد تا اراده دینی و ملی خود را در این انتخابات نشان دهیم و برای پیروزی در خرداد 88 مصمم باشیم».

کروبی تاکید کرد: «غرور ملی ایجاب می‌کند به وضع نابسامان امروز اعتراض کنیم. اوضاع به گونه‌ای است که اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی با مشکلات عدیده‌ای روبه رو شده است بنابراین مردم باید دگرگونی ایجاد کنند و نارضایتی را با رای خود نشان دهند. به یقین اگر مردم در انتخابات حضور یابند دگرگونی و تغییر حاصل می‌شود و سپس می‌توان حرکت‌های بسیار مهمی را انجام داد».

وی اظهار داشت: «من سرباز کوچک ملت و مردم هستم، درحال حاضر کشور عزیز ما که انقلاب خطیری به رهبری اندیشمند بزرگوار حضرت امام (ره) در آن رویداد تاریخی شد با مشکلات عدیده‌ای روبه رو شده است و کار کشور به اینجا رسیده که فردی که دو دوره در مجلس شورای اسلامی نماینده بوده و یک دوره عضو خبرگان رهبری بوده و به مدت 10 سال معاون اول قوه قضاییه و 12 سال عضو شورای نگهبان، رییس دیوان عدالت اداری و عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری بوده است اکنون محروم از حضور و شرکت در انتخابات است. امید دارم از این وضع به فضل خداوند بیرون آییم و همگام با هم با عزت و اقتدار و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشور خدمت کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
شما خودت جرات نمی کنی حقایق را بگویی. اگر این روند هم ادامه دهی با مردم خشمگین مواجه خواهی شد.شما از طرف مردم می بایستی با حرکت های نادرست دولت بجنگید.چرا نمی جنگید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
لطفا فضای آزاد انتقادی را تعریف کنید؟
در حضور پلیس و با سوالات از پیش تعیین شده یا اینکه دنباله روی امام هستید؟
آیا این اختیار را دارید؟
چگونه این کار را میکنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین