کد خبر: ۸۷۱۹۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۹

کروبی: دوستان ‌تحریمی می‌خواهند رای بدهند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کروبی با جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه اراک و دانشگاه آزاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

آیا تحکیمی‌های تحریمی از کروبی حمایت می‌کنند؟ [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاهاطلاع رسانی حزب اعتماد ملی، مهدی کروبی دراین دیدار بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: «در گذشته برخی از گروه‌ها انتخابات را تحریم کردند و همین باعث شد که به چنین سرنوشتی دچار شویم. اما انتخابات یک فرصت و هر شهروندی باید از این حق خود استفاده کند. باید در حد توان مان تلاش کنیم تا مردم پای صندوق‌های رای بیایند و چاره‌ای جز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نداریم».
 
وی اظهار داشت: «مردم از شرایط فعلی ناراضی هستند و با توزیع سیب زمینی‌، پول و... مشکلات مردم حل نمی‌شود» . 

وی افزود: «از نظر سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و معیشت در بدترین وضعیت بسر می‌بریم و تنها راه برون رفت از این وضعیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است».

کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با تحریم انتخابات باید در انتظارت شرایط بدتری باشیم اظهار داشت: «قهر کردن با صندوق رای نه تنها برای ما فایده‌ای ندارد بلکه فضا را از دست ما خارج می‌کند. اکنون اوضاع به گونه‌ای است که حتی دوستانی که زمانی انتخابات را تحریم کرده بودند اکنون به این نتیجه رسیدند که باید در انتخابات حضور داشته باشند».

وی با انتقاد از برخوردهایی که از سوی مسئولان با دانشجویان صورت می‌گیرد، گفت: «امروز تفکری در کشور حضور دارد که برخورد مناسبی با دانشجویان ندارد و با سعه صدر با آنها برخورد نمی‌کند، ولی شما نباید نسبت به تغییر شرایط ناامید و دلسرد باشید. باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنید زیرا در غیر این صورت اوضاع از اکنون نیز بدتر خواهد شد».

دبیرکل حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره نحوه تعامل خود با مجلس هشتم و دیگر ارکان قدرت اظهار داشت: «در طول سی سال گذشته همچون سربازی کوچک در خدمت نظام بودم و همواره در طول این سه دهه گذشته با ارکان قدرت تعامل خوبی داشتم .چنانچه با رای مردم انتخاب شوم در رابطه با نحوه تعامل با ارکان قدرت مشکل نخواهم داشت و با حسن تدبیر و دور اندیشی در راه اعتلای کشور انجام وظیفه می‌کنم». 

در ابتدای این دیدار تنی چند از اعضا دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود پیرامون سلامت انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند. یکی از این دانشجویان خطاب به کروبی گفت: «در انتخابت دوره نهم ریاست جمهوری از دکتر معین حمایت کردیم اما در این دوره شما را نزدیک به خواسته‌های خود می‌دانیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین