کد خبر: ۸۷۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۹
در دیدار قریب‌الوقوع با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌شود:

رایزنی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با رئیس مجلس خبرگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای شورای مرکزی، دفتر سیاسی و دبیران دفاتر استانی حزب اعتدال و توسعه با رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار می‌کنند.

دکتر حمید رضائی‌قلعه عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب از دیدار قریب‌الوقوع اعضای شورای مرکزی، اعضای دفتر سیاسی و دبیران دفاتر استانی حزب اعتدال و توسعه با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

وی گفت: «دستور کاری این ملاقات، بررسی و واکاوی روزآمد مسائل سیاسی داخل کشور و آرایش جریانهای سیاسی و شرایط بین‌المللی و نیز جایگاه کارکردی جمهوری اسلامی ایران در مناسبات سیاسی و اقتصادی جهانی است».

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه افزود: «بی‌تردید در راستای مباحثی که مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت، زوایای گوناگون انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نیز به بحث گذاشته خواهد شد و یقیناً ماحصل رایزنی با ریاست مجلس خبرگان رهبری و ارائه طریق ایشان مبنی بر چگونگی افزایش مشارکت کمی و کیفی آحاد ملت در این انتخابات و تقویت بعد جمهوریت و مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از ارزشها و آرمان‌های اصیل و مترقی انقلاب اسلامی است، در مواضع حزب اعتدال و توسعه در قبال انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری تأثیری بسزا و شایان توجه خواهد داشت».

وی همچنین در پایان این گفتگو از برگزاری کنگره سالیانه حزب متبوعش با موضوع محوری انتخابات ریاست جمهوری در روزهای آتی خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۱
0
0
ما به یک ناجی نیاز داریم و خواهش می کنیم که انحرافات صورت گرفته در اساس اسلام( رقصیدن با قرآن) و در انقلاب (کردان ، گشت های فساد آور ، 1میلیارد ) را هر چه سریتر اصلاح کنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین