کد خبر: ۸۷۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵

کروبی با امام جمعه اراک دیدار کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی در دیدار با آیت ا... گرکانی امام جمعه اراک طی سخنای کوتاه به تجلیل از این شخصیت پرداخت. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه حزب اعتماد ملی، کروبی وی را عالمی وارسته، خدمتگزار، بی توقع و فروتن معرفی کرد و افزود: «یکی از برکات سفرهای کاندیدا در زمان انتخابات آشنایی با مردم، نقاط ضعف و قوت مناطق کشور و همچنین دیدار با بزرگان است».

کروبی در ادامه به اختلافات سیاسی در جامعه اشاره کرد و ضمن آنکه آن را طبیعی دانست افزود: «همواره از بزرگان این انتظار بوده است که در این مسایل نقش پر شوری داشته باشند خصوصا ائمه جمعه در سراسر کشور که آقای گرکانی همواره این نقش موثر را ایفا کرده‌اند و گروه‌های سیاسی همواره بدون هیچ‌گونه نارضایتی از ایشان یاد می‌کنند و که البته باید داشتن این سیره را به ایشان تبریک گفت».

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از ائمه جمعه خواست تا در نماز جمعه تذکر دهند که نقش انتخابات در جامعه مهم بسیار مهم است و مسولین باید امانت‌دار کشور باشند همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود در مشهد مقدس فرمودند که رأی من مخفی است و نباید گروه یا جریانی ایشان را به نفع خود مصادره کند.

مهدی کروبی در پایان تاکید کرد: «این نکات را از باب تذکر می‌گویم زیرا که قرآن هم از ما می‌خواهد که متذکر باشیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین