کد خبر: ۸۷۲۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۴۶

دلایل ثلاثه کیهان برای عدم انزوای احمدی‌نژاد و پیش‌دستی او از اوباما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کیهان در مطلبی به انتشار سریع و بی‌طرفانه اخبار سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در ژنو از سوی "آفتاب" واکنش نشان داده و ضمن متهم کردن آفتاب به بزرگنمایی حواشی از این بابت که چرا این اقدام رییس جمهور را "پیروزی ملی" نخوانده شدیدا انتقاد کرده است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ روزنامه کیهان در شماره روز چهارشنبه خود در ادامه آورده است: «متأسفانه در این میان میرحسین موسوی کاندید احزاب سه قلوی مشارکت و مجاهدین و کارگزاران نیز در سخنانی در گرگان به سیاه نمایی دستاورد ژنو پرداخت و ادعا کرد که تکرار ژنو کیفیت جمهوری اسلامی و همه ایرانیان را مورد تهدید قرار می‌دهد. وی نیز سعی کرد حواشی اجلاس را بر اصل سخنرانی افشاگرانه و منطقی دکتر احمدی‌نژاد ترجیح دهد».

کیهان افزوده است: «آنچه مسلم است اینکه این همنوایی سایت‌های مدعی اصلاح طلبی با رسانه‌های ضد انقلاب در تخریب دستاوردهای دولت نهم و کلاً توفیقات نظام اسلامی برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد و نظیر همین سیاه نمایی‌ها را مردم ایران بعد از سخنرانی کوبنده رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا نیز شاهد بودند». 
 
کیهان ادامه داده است: «نخست اینکه ادعای در حاشیه قرار گرفتن رئیس جمهور ایران در اجلاس ژنو را حتی سایت وزارت خارجه اسرائیل نیز نپذیرفته و در همین مطلب خود که در گرامیداشت همایش هولوکاست نوشته اذعان کرده است که فقط ده‌ها نفر (از جمع 4500 نفر حاضر در سالن) جلسه مذکور را به عنوان اعتراض ترک کرده‌اند.
ثانیاً موفقیت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس ژنو چیزی نیست که فقط صدا و سیمای ایران آن را بگوید بلکه ده‌ها و شاید صدها شبکه معتبر تلویزیونی جهان و کارشناسان مشهور غربی به این امر اذعان کرده‌اند که نمونه‌ای از آن را می‌توان در گزارش تیتر یک امروز کیهان جستجو کرد. ثالثاً خشم و انزوای علنی رژیم صهیونیستی که از آن می‌توان به عنوان یکی از دستاوردهای استراتژیک مهم اجلاس ژنو یاد کرد در پی حضور دکتر احمدی‌نژاد و سخنرانی افشاگرانه او رقم خورد».
 
کیهان ادامه داده است: «نکته مهم در این خصوص آنکه زمانی که رئیس جمهور کشورمان به ایراد سخن درباره جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت تنها معدودی از حضار به نفع این رژیم جلسه را ترک کردند و اکثریت حاضران با تشویق‌های ممتد خود به حمایت از افشاگری‌های دکتر احمدی نژاد پرداختند که این خود دلیلی بر منزوی شدن رژیم صهیونیستی در جهان است». 

کیهان خاطرنشان ساخته است:‌ «پیش دستی احمدی‌نژاد بر اوباما در گرفتن فضای رسانه‌ای تبلیغاتی جهان نکته دیگری است که شاید بتوان از آن به توفیق بعدی اجلاس ژنو برای کشورمان یاد کرد. رسانه‌های غربی صراحتاً بر این پیش دستی و برتری ایران اعتراف کرده‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
شما آن 1 میلیارد را از ذهن مردم پاک کن ، خودش باعث میشه خیلی از افرادی که داری از دست می دی را دوباره بدست بیاری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
یک ماه پیش میزبان یک کارشناس فنی از کشور اتریش در شرکت خود در تهران بودیم وقتی از اوپرسیدم آیا رئیس جمهور ما آقای احمدی رامی شناسی ایشان درجواب گفت نه بعد ازاودر مورد دیگر رئیس جمهور های دیگر پرسیدم که حداقل 50تا رئیس جمهور رامی شناخت که از کشورهای مختلف جهان بودند. حال این سوال پیش می آید که چگونه آقای احمدی نژاد سرشناس تر از اوباما است وگوی سبقت رسانه ای را از ایشان ربوده است که حتی مردمان اروپا هم اورا به درستی نمی شناسند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین