کد خبر: ۸۷۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
از سوی معاون شرکت زیرساخت:

دلایل اختلال در اینترنت کشور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پهنای اینترنت کشور به دلیل بازسازی و تعمیر کابل دریایی در مسیر جنوب، از امروز دوم اردیبهشت‌ماه به مدت 72 ساعت، دچار اختلال و کندی شد که دلایل این بازسازی تعمیر و برطرف کردن این ایراد فنی در مسیر کابل جاسک ـ فجیره اعلام شده است.

محمدطاهر شمس - معاون نگهداری و مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت - با بیان اینکه به دلیل وجود اشکال فنی در مسیر کابل جاسک ـ فجیره ممکن است با اختلال اینترنتی مواجه شویم، اظهار کرد: «تعمیر و برطرف کردن این ایراد فنی از امروز (دوم اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود».

او ادامه داد: «از زمان آغاز برای برطرف کردن این مشکل ممکن است با اختلالاتی مواجه شویم که البته این مشکل هم در داخل کشور ما و هم در فجیره وجود دارد و تعدادی از کورها دچار مشکل شدند».

او با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این اختلال دقیقا در چه مدت زمانی برطرف ‌شود خاطر نشان کرد: «البته برطرف کردن این اختلال حداکثر 72 ساعت طول می‌کشد که ما نهایت تلاشمان را می کنیم که این میزان را کاهش دهیم».

معاون نگهداری و مدیریت شبکه زیرساخت اختلال در شبکه اینترنت و کندی سرعت را از تبعات این اختلال عنوان کرد و اظهار کرد: «پهنای باند را از مسیرهای دیگر نیز تامین می‌کنیم و از روز گذشته (یکم اردیبهشت‌ماه) اطلاع‌رسانی را در این زمینه آغاز کردیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین