کد خبر: ۸۷۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲

دعوت از احمدی‌نژاد برای سفر به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه اسرائیلی «هاآرتض» خبر داد یکی از خاخامهای ارشد پیشین اسرائیل از رییس‌جمهور ایران، محمود احمدی نژاد دعوت کرده است از بنای یادبود هلوکاست در اورشلیم دیدن کند تا با چشم‌های خودش مدارک کشتار تعمدی 6 میلیون یهودی را ببیند.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، خاخام مورد نظر که «لائو» نام دارد و در مراسمی به مناسبت یادبود قربانیان یهودی جنگ جهانی دوم در اردوگاه «آشويتز» در لهستان سخنرانی می کرد، گفت: «سخنرانی رئيس جمهور ايران، زیر چتر بین‌المللی سازمان ملل متحد، مملو از تنفر نسبت به یهودیان بود».

محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس ضد نژاد پرستی سازمان ملل در ژنو، غرب را متهم کرد که هلوکاست را بهانه‌ای برای تجاوز علیه فلسطين قرار داده‌ است.

خاخام «لائو» که گفته می شود از بازماندگان هلوکاست و مدير موزه اورشلیم است، خطاب به احمدی‌نژاد گفت: «به اینجا بيا! ما همه اسناد و مدارک موجود در بایگانی را به تو نشان می‌دهیم تا متقاعد شوی که هلوکاست واقعا به وقوع پیوسته است».

او همچنین احمدی‌نژاد و سایر انکار کنندگان هلوکاست را متهم کرد که «نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند و به همین دلیل است که دروغ می‌گویند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
1
0
آقا شما به دل نگیر ، ببین ما 3 سال دروغ را تحمل کردیم ، شما هم تحمل کنید.
هولوکاست که هیچی نیست.
1 میلیارد بیت المال را می خورند و یک لیوان آب رویش هر چه می گوییم به روی خودشان نمی آورند.
کردان را که دیگر همه جوامع می شناسند.
دروغ در ذات این [...]است.
ولی به خدا ملت ایران هیچ سنخیتی با دولت ندارد. اگر هم باور ندارید بیایید و در ایران رفراندوم بر گذار کنید.
بد میگم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
1
0
برای دیدن حقایق هلوکاست سفر به آشویتس لهستان هم کافیست...آقای رییس جمهور اگر زحمت بکشند و سفری به لهستان کنند خواهند دید که هیتلر چگونه کوره های آدم سوزی برپا کرده بوده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
لازم نیست آقای احمدی نژاد به آنجا بروند می توانند مدارکشان را ارسال کنند یا اگر راست می گویند به محققان اروپایی و آمریکایی که در این زمینه تحقیق کرده و از کار بی کار شده اند نشان می دادند.بر فرض که چنین چیزی هم بوده چرا مردم فلسطین باید بهای آنرا بپردازند؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
1
هیتلر توانست شهروندان یهودی لهستان و آلمان و کشورهای اطراف رو در کوره ها بسوزونه ... این وسط فلسطینیهای بدبخت فلک زده چیکاره بودن معماییه که من هنوز نفهمیدم ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
1
دوستي دارم كه اقليت ديني مي باشند.
ايشان يهودي هستند و در تهران يك فروشگاه دارند.
نه صهيونيست هستند و نه حامي رژيم غاصب اسراييل يك نقل قول كردند كه خدمت شما عرض مي نمايم:
با توجه به شواهد به ثبت رسيده و شاهداني كه سوگند ياد مي نمايند اين هولوكاست وجود داشته است.
طوري كه بر اين پايه افسران نازي و سران گشتاپو(سرويس جاسوسي هيتلر) در دادگاه نورنبرگ به ان اعتراف كردند.
اين وقايع مربوط به 70 سال قبل مي شود.
حالا شاخ و برگ دادن به ان و افزايش تعداد قربانيان كوره هاي ادم سوزي بحثي ديگر است.
پس اين موضوع وجود داشته است.
حال اگر يك يهودي(نعوذ باله)[...]را منكر شود شما [...]ايا خشمگين نمي شويد؟
در حالي كه اين مربوط به 70 سال قبل است و [...]قبل.
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب اقاي دكتر احمدي نژاد پاسخ را شما بدهيد.
در هر صورت سخنراني شما كه تماما از روي كاغذي كه دوستانتان و تيوريسين هايتان در روزنامه كيهان برايتان نوشته اند ايراد ميفرماييد باعث شد امسال كه پس از سالها انتظار به خانه خدا مشرف خواهم شد در جلوي قبرستان متبرك بقيع كه ارزوي ديدارش برايم جانكاه شده پرده بكشند وما را از زيارت ان مكان مقدس و الهي محروم نمايند.
اين غم دل را از گله نزد كه بريم
اي پادشه خوبان داد از غم تنهايي
صابر كميجاني-كرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
خبر و نظرات رو که خوندم فکر کردم اشتباها وارد سایت وزارت خارجه اسراییل شدم !!


راستی اسم رابرت فریسون رو شنیدید ؟
البته ایشون تنها نیستند و کم نیودند محققین شرافتمندی که این افسانه ( هولوکاست) رو رسوا کردن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
این همه دفاع از هیتلر باید دلیلی داشته باشد . اون دکتر است خوب بهتر از ما می فهمد .
ولی یک چیز دیگر را ما نفهمیدیم وان اینست که صحبتهای اقای احمدی نژاد در قلب اروپا مثل اینست که رییس جمهور فرانسه بیاید در نماز جمعه تهران بگوید شهدای جنگ شما اشتباه کردندرفتند به جنگ صدام و یا اینکه اصلا در جنگ ایران و عراق کسی از ایران کشته نشد .
راستی تصور کنید عکس العمل اقای احمدی نژاد و جنتی را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
من فکر می کنم ریاست محترم جمهور هیچ مطلبی را بدو تحقیق نمی گویند و به قول امام راحل (ره) اسرائیل باید از صحنه ی روزگار محو شود. من به ریاست محترم جمهور از بابت شجاعتی که دارند احسن می گویم .مرگ بر نیرنگتان باد اسرائل و اسرائیل دوستانی که پیام اینچنینی به مرد عرصه ی مبارزه و عمل جناب دکتر احمدی نژاد عزیز می دهید/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
اصلا بوده يا نبوده، چه ربطي به شما داره؟ شما وكيل مدافع فلسطيني ها هستي؟ رئيس دولتشوني؟ زمين شما غصب شده؟ پولتو خوردن؟ باباتو كشتن؟ چكار به تو داره اين قضيه؟
اگه طرفدار صلحي كه چه دارفور چه فلسطين، چرا اينقدر تفاوت؟ تو دارفور بدليل همون حمايت از فلسطين حاضري كشته هاي 300سال فرضي درگيري فلسين رو ناديده بگيري. مگه خون با خون فرق داره؟ مگه انسان با انسان فرق داره؟ شما اصلا اهل كدوم ديني؟
غير از اينه كه هرجا مثلا به صهيون حمله كردي به نفعشون شد؟
فكر نميكنم بيشتر از يه مزدور انگليسي يهودي باشي.
يه نكته: چرا انگليسي هاي اجلاس دوربان جلسه رو ترك نكردن؟؟؟؟ مگه سرزمين فلسطيني زمان تاسيس اسرايئل مستعمره اونا نبود؟‌ كدوم كشور جز انگليس نقش مستقيم در برپايي اسراييل داشته؟؟؟ حالا با كمك شما شدن عامل بي طرف!!!!
ناشناس
|
Belgium
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
on che man dar in ch_and rooz dar resaneha,dar _oroopa o amrika,didam;ba in sokhanrani ke ahmadinejad kard,donya tamam mellat iran ra zedde yahoodi va nejadparast midanad;in sokhanrani behtarin hedyeye ahmadinejad be esrail bood ke hamzaman dasht Holocast ra bargozar mikard.va in dar hali ke netanyahoo be zo_or tavanest dolat tashkil dahad?ahmadinejad esrailiha ra mottahed kard va abrooye rafteye onnha ra baad az jang ghazze barayeshan kharaid;in jaryan hazineye sangini baraye iran az nazare mali,pooli ,eghtesadi va siasi darad;albate ghasde entekhabatiye ichan dar in safar kamelan peydast.dar iran eddeyi be donbal jangtalabi hast_and.inha baraye sarpoosh gozashtan be nakaramadiye in dolat ast.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
رای دیدن حقایق هلوکاست سفر به آشویتس لهستان هم کافیست..
البته جالب توجه عزیزی که اینو نوشته آشویتس لهستان قبرستانی هست که تمام قبرهایش خالی و نمادین است ثانیا طی تحقیقاتی که از مصالح ساختمانی کوره های آدم سوزی به عمل آمده عمر این کوره ها به بعد از جنگ جهانی می رسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
سلام ، خوب دقت کنید :
اگر فرض کنیم در جنگ جهانی دوم هیچکس به غیر از یهودیها کشته نشده اند و اگر یهودیها قبلا کاملا شناخته شده و علامت گذاری شده باشند ، فرض کنیم از زمان دستگیری یک یهودی تابردن او به پای کوره آدم سوزی و سوزاندن او 1 دقیقه طول بکشد میشود 6 ملیون دقیقه یا 100هزار ساعت یا 4166 روز یا 11 سال.
حالا اگر چنین هم بوده باشد چه ربطی به مردم مسلمان و مسیحی فلسطین دارد؟
شخصی که در مورد دارفور صحبت کرده من یک سوال از اودارم: اگر بچه تو مریض شود و بچه همسایه تان هم مریض باشد اول کدام را به بیمارستان میرسانی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
ما که اخرش نفهمیدیم هولوکاست خوبه، بده، باید بگیم مرگ بر هولوکاست، درود بر هولوکاست؟ تکلیفمون مشخص نیست که چه کار کنیم فقط همه را با خودمون دشمن کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
ترو خدا مانع سفر احمدی نژاد به اسراییل شوید. ایشان بدون دعوت و یا خود دعوت به این ور و آن ور سفر می کنه. حالا که اسراییلی ها دعوت کرده اند حتما خواهد رفت.
می پرسم آیا خرابکاری های احمدی نژاد در سطح بین الملل یک معضل کلان نظام است و یا خرد؟ آیا در این کشور کسی نیست مانع تحرکات ضد ملی ایشان شود؟
یادم دارم که آیت الله خامنه ای می گفت در سفری که به سازمان ملل داشت امام سخنرانی ایشان را تصحیح می کند.
آیا سخنان ایشان توسط کسی بازرسی نمی شود؟
آقای هاشمی مگه شما رییس مجمع مصلحت نظام و خبرگان رهبری نیستید؟
چرا مانع اقدامات خرابکارانه احمدی نژاد نمی شوید؟
آیا ما وزارت خارجی ها حق داریم که در برابر مجلس تحصن کنیم و اعتراض خود را اعلام کنیم؟
اگر شما ملاحظاتی دارید ما نداریم و می توانیم اعتراض کنیم. متاسفانه در کمیسیون امنیت ملی نیز کسی به فکر مناع ملی نیست و همه چه چه و به به می گویند.
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
وقتيكه مسئولان انگليس اعتراف كردن كه بيرون رفتن برخی از كشورهای حامی صهيونيسم از قبل برنامه ريزی شده بود فهميدم كه اونها همه كارشون دروغ و كلك هست. يعنی اگه محمود احمدی نژاد در سخنرانيش چيزی هم از نژادپرستان صهيون نمی‌گفت باز برای اونها فرق نمی‌كرد و بيرون ميرفتن چون از قبل برنامه ريزی شده بوده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
از پروفسور مولانا می پرسم بابت سفر خاخام های ولگرد نیویورک به ایران برای گرفتن عکس یادگاری چه میزان پرداخت شد؟ آیا یادتون میاد که این روحانیون یهودی را به زور از پس از یک ماه خوردن و خوابیدن در هتل 5ستاره تهران از ایران بیرون کردیم؟
ممکن است امروز مردم را بفریبید ولی تاریخ هیچگاه فریفته نخواهد شد همانطور که در گذشته فریفته نشد.
دغل بازی و جوسازی با بودجه بیت المال کافی است و بهتر به عنوان نماینده خدا در روی زمین به مردم حقیقت را بگویید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
پرسشی از آقای احمدی نژاد دارم. آیا هیتلر جنگ جهانی دوم را آغاز کرد؟ حتما پاسخ شما آری است. آیا بیش از 60 میلیون نفر در این جنگ کشته شدند؟ حتما با کمی بالا و پایین کردن اعداد و ارقام پاسخ شما مثبت خواهد بود. آیا ما نیز قربانی جنگ طلبی های هیتلر شدیم؟ حتما پاسخ مثبت است.
قطع نظر از اینکه یهود سوزی درست باشد و یا غلط آیا رد کشتار یهودیان در اروپا به طور ناخودآگاه در جنایات هیتلر در جنگ جهانی دوم سهیم نمی شویم به ویژه اینکه دولت شاهنشاهی ایران در دوران جنگ جهانی دوم متحد آلمان بود. آیا اسراییلی ها نمی توانند همین جملات خام و خیالی شما را به عنوان سند علیه ایران در مجامع بین المللی استفاده کنند و از ما غرامت جنگی طلب کنن.
آقای احمدی نژاد با توجه به سن و سالت و رشته تحصیلی ات توصیه می کنم مشاورینی را در خدمت بگیر که دست بر مسائل بین الملل و حقوقی داشته باشند تا جهانیان به خاطر سخنان خام تو ملت ما را مجازات نکنند. داشتن چند مشاور بیسواد و چابلوس هم برای خودت و هم برای مردم مشکل ساز خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
دوستانی که می پرسند که چرا فلسطینی ها قربانی بی عدالتی ها نسبت به یهودی ها شدند باید عرض کنم که:
ایامی که بنا براین شد که یهودی ها در جایی سکونت کنند دوران حاکمیت انگلیس بر کشورهای عربی بود و همانطوریکه می دانید همین بحرین در خاک ما با پشتیبانی انگلیس یک کشور شد و امارات نیز در دهه 60 اعلام موجودیت کرد.
بنابراین یهودی هایی که قصد اسکان در فلسطین داشتند از دهه های نخست قرن بیستم آغاز به خرید عراضی فلسطینی های کردند که همواره کارشان قلیان کشیدن در خانه ها و مغازه ها و بازار بود.
بنابراین فلسطینی ها ابتدا قربانی بیکاری و قلیان کشیدن خود شدند و سپس با قدرت گرفتن اسراییل در منطقه و حضور استثمارگران انگلیس در کشورهای عربی راه را برای گسترش حیطه کشور گشایی اسراییلی ها به آسانی انجام می گرفت.
شما نگاه کنید به جنگ 6روزه 67 در یک چشم به هم زنی تمامی هواپیماهای جنگی مصری ها را که در میان هواپیماهای ماکتی جاسازی شده بودند جنگنده های اسراییلی منهدم کردند.
نگاهی به روابط کشورهای عربی با اسراییل کنید. خوب همسایگان براساس نیاز و ضرورتها با اسراییل رابطه دارن. ولی قطر با بیش از 500 کیلومتر فاصله بهترین رابطه را با این کشور دارد. به طور کلی مشکل فلسطینی ها مشکل اعراب است و نه ایران و اعراب ما را در دخالت در مسائل فلسطین منع می کنن و خواهان ارتباط با اسرائیل هستند و مار دشمن خود می دانن. دوستان مطمئن باشند به مجردی که رابطه اعراب و اسراییل بهبود یابد حتما با ایران وارد جنگ خواهند شد جنگی که سرنوشت ایران به شدت تغییر خواهد داد.
حتما دوستان یادشون میاد، اسراییل در سال 1982 تاسیسات اتمی عراق را در مجاورت کشورمان بمباران کرد که به شدت باعث خوشحالی ما شد چون صدام در آن مقطع با ما در جنگ بود.
حتما دوستان کمک رسانی آمریکا به ما در سفر مک فالین رابه یاد دارند. آیا می دانید چگونه لو رفت. بلی عزیزان من توسط یک نشریه لبنانی به نام "الشراع" لو رفت تا باعث تیره تر شدن روابط ایران و آمریکا شود. همه اینها به دلیل دشمنی اعراب با ایران است. حتما هم دیدید که لو رفتن این خبر چه فاجعه عظیمی علیه منافع ایران به بار آورد. ساقط شدن یک هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان نظامی آمریکا، سقوط فاو و کشته شدن هزاران تن از سربازان ایرانی و [...] قطعنامه 598 از جمله آثار زیانبار انتشار خبر سفر مک فالین به ایران بود.

قطع نظر از مطالب بالا به عرض دوستان مخالف اسراییل می رسانم. بر فرض اینکه فلسطینی ها قربانی ظلم هیتلر شدند آیا سزاوار است که مردم ایران به خاطر فلسطینی ها قربانی شوند؟
فقر و بیکاری و فساد در کشور فراگیر شده آن وقت ما از دهان مردم خود در می آورم و به دهان فلسطینی ها می ریزیم. آیا ما شایسته چنین قربانی شدن هستیم؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین