کد خبر: ۸۷۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۵
در جریان سخنرانی در اسلام‌شهر

شعار تبلیغاتی احمدی‌نژاد مشخص شد: هر ایرانی 60 هزار تومان

نمایندگان عزیز زودتر این را رسیدگی کنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور که از سوی رسانه به اصطلاح ملی نیز به خوبی پوشش داده می شود، امروز به اسلام‌شهر رفت و در جمع مردم این شهر شعار هر ایرانی 60 هزار تومان سر داد!

به گزارش آفتاب، متن کامل سخنان احمدی‌نژاد به شرح زیر است:

«دنیای غرب برای تسلط بر ملت‌ها چیزی به نام صهیونیسم و هولوکاست را تجهیز کرد و آن را مقدس تر از اعتقادات قدسی قرار داد و با برپایی صهیونیسم، زورگویی و تجاوزطلبی قصد دارد به تمام دنیا تسلط پیدا کند. آنها بتی به نام صهیونیسم را ایجاد کرده و آن را پرستش می‌کنند و می‌خواهند همه ملت‌ها را به پرستش این بت وادار کنند. ملت‌های آزاده و پیشاپیش آنها ملت بزرگ ایران، زیر بار این «بت پرستی مدرن» نخواهند رفت و با قدرت این بت را خواهند شکست.

مشکلات امروز جهان ناشی از فراموشی خداست. عده‌ای که قدرت و ثروت جهان را در اختیار گرفته‌اند چون اعمال آنها برای خدا نیست، همه اقداماتشان موجب ضلالت، درگیری و دشمنی در عالم شده است.

اگر امروز مسئولین در عرصه‌های گوناگون جهانی با سربلندی از حقوق ملت ایران و اجرای عدالت در جهان دفاع می‌کنند همه آن به خاطر هوشمندی، آگاهی و صلابت بی‌نظیر ملت ایران است.

از جمله ویژگی‌ و وظایف دولت اسلامی اخلاص در کارهاست.دولت موظف است فرهنگ کار برای خدا و خدایی زیستن را،هم در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد و هم آن را در جامعه منتشر کند. دولت به نوکری مردم بزرگ ایران افتخار می‌کند و دنیا بداند ما نوکری مردم این دیار را با هیچ یک از مراتب دنیایی عوض نخواهیم کرد. مسئولین کشور مبادا با بی‌توجهی،کم‌کاری، فراموش کردن خدمتگزاری به مردم،در مجموعه دستگاه اجرایی ریشه بدواند و قدر ملت بزرگ ایران شناخته نشود.

تاکنون اقدامات وسیعی برای سازندگی کشور انجام شده است اما هنوز در بخش اقتصاد با مشکلاتی مواجه هستیم. توزیع و مصرف نامناسب امکانات و موجودی کشور مهم‌ترین مشکل اقتصادی ما است. مصرف کشور به طور نامتوازن و برخلاف عدالت جریان دارد. اصلاحات اقتصادی نیازمند همکاری و همراهی عمومی است و باید هر چه زودتر وضع اقتصاد کشورمان را سامان دهیم. نگاه دولت به اقتصاد، حرکتی پایدار برای اصلاح اساسی در رفتار اقتصادی کشور است. امروز بخش مهمی از انرژی در خدمت صنعت و پیشرفت اقتصادی کشور قرار ندارد و مردم مناطق محروم بسیار کمتر از دیگران از انرژی مصرف می‌کنند. 

ما حساب کردیم شهر تهران در سال بیش از 500 میلیون متر مکعب مصرف آب دارد اگر 10 درصد صرف جویی شود تمام اسلامشهر آبیاری خواهد شد و از آب مناسب برخوردار خواهد شد. در آب، بنزین، نان، گاز هم همین است اینها را ما محاسبه کردیم.

بخش عمده‌ای از ثروت ملت هدر می‌رود و بخش مهمی هم توسط عده‌ای قلیلی مصرف می‌شود از اینکه عدة قلیلی از بخش زیادی از انرژی استفاده کنند ما ناراحت نیستیم.آنها مردم خود ما هستند اما وقتی یک خانواده در یک منطقه شهری ده، بیست، سی برابر یک خانواده دیگر از بنزین ارزان استفاده می‌کند معنایش این است که او 20 برابر این خانواده از یارانه دولت بهره می‌برد.

ما طی سه سال مطالعه و بررسی کردیم و از کارشناسان مختلف در سراسر کشور نظرخواهی کردیم و جلساتی برگزار کردیم و سه سال به طور پیوسته خود من تقریبا هر هفته حداقل 5 ساعت مستمر نشستم با کارشناسان و اساتید دانشگاه و با صاحبنظران گفتگو کردم، رسیدیم به طرحی به نام طرح تحول اقتصادی هم بانک‌ها درست شود هم بیمه‌ها درست شود و هم یارانه‌های انرژی درست شود. ما اگر یارانه‌ها را درست کنیم و آزاد کنیم و در اختیار خود مردم قرار دهیم کسانی که کمتر مصرف کنند بخشی از آن هزینه مصرف می‌شود مازاد بر آن ذخیره می‌شود.

ما پیش بینی کرده بودیم بین 50 تا 70 هزار تومان به ازای هر نفر یارانه بدهیم و در اختیار یک خانواده قرار دهیم. فرض کنیم متوسط 60 هزار تومان برای یک خانواده 5 نفری، 300 هزار تومان در ماه یارانه می‌گیرد. اما این یارانه چگونه توزیع می‌شود؟ بیش از 70 درصد در اختیار 30 درصد قرار می‌گیرد. اگر ما این را آزاد بکنیم در اختیار همین 70 درصدی که استفاده می‌کنند قرار دهیم. آن 30 درصد هم بگوییم فعلا شما از یارانه استفاده نکنید. اجازه بدهید این یارانه را بدهیم به این 70 درصد کشور که 50 میلیون نفرند یک خانواده 5 نفره می‌شود 300 هزار تومان. یک خانواده 5 نفره چقدر بنزین، برق، گاز مصرف می‌کند؟ سرجمع آزاد آن می‌شود 100 الی 130 هزار تومان می‌شود. خوب سیصد هزار تومان دریافت خواهد کرد. این برای جبران 50 سال توزیع ناعادلانه یارانه است.

ما این لایحه را شش ماه قبل در اختیار مجلس محترم قرار دادیم آنها در حال بررسی هستند که یک فوریت آن در مجلس تصویب شد که علی القاعده باید یک ماه قبل در صحن مجلس می‌آمد اما مصلحت ندیدند الان در حال رسیدگی هستند. ما امیدواریم که نمایندگان عزیز زودتر این را رسیدگی کنند.

این طرح چند تا خاصیت دارد اول اینکه مصرف را کنترل می‌کند از اتلاف منابع جلوگیری می‌کند و دوم اینکه یارانه را عادلانه توزیع می‌کند هر کسی نباید از دولت یارانه بگیرد. بله یک وقت هست خزانه دولت مملو از پول است خوب دولت به صد درصد مردم از خزانه و بیت‌المال هدیه می‌کند و مستمری قرار می‌دهد. اما وقتی یک مقدار فشار است اولویت با کسانی است که اگر تغییر در قیمت‌ها اتفاق می‌افتد و نوسانی در اقتصاد اتفاق می‌افتد، آنها تحت فشار قرار می‌گیرند.

2 سال قبل ماجرای سنگین بحران اقتصاد جهانی به وجود آمد آن جهش قیمت‌های جهانی خوب در بازار داخلی هم اثر گذاشت. بعضی دست‌ها هم طراحی کردند که آسیب بزنند به ملت خوب قیمت‌ها رفت بالا فشار قیمت به دوش چه کسانی وارد شد غیر از مردمی که حقوق ثابت دارند، کارمند هستند کارگر و کسبه ء هستند. فشارها همه به اینها وارد می‌شود. 

اگر ما یارانه‌ها را عادلانه توزیع بکنیم. یک سپر حفاظتی یک تضمین یک مراقبتی از این فشار به وجود خواهد آمد که علاوه بر استحکام اقتصادی خانواده از آسیب وارد شدن به آنها در نوسانات اقتصادی جلوگیری خواهد شد و اثر بعدی آن این است که جبران خواهد کرد فاصله گذشته‌ها را. 50 سال هفتاد درصد یارانه‌ها را سی درصد از افراد استفاده کردند حالا اجازه بدهیم آن 60، 70 درصد را 70 درصد مردم استفاده کنند و فاصله‌ها کوتاه شود.

عزیزان من اصلاحات اقتصادی نیازمند همکاری و همراهی عمومی است ما باید وضع اقتصادمان را سامان بدهیم. کشور ما فقیر نیست اما درست و عادلانه مصرف و توزیع نمی شود. خیلی تلاش شد در این دولت که ما عادلانه توزیع کنیم. سفر کردیم به نقاط گوناگون کشور. بودجه‌ها را اعتبارات را. امکانات را دولت به اقصی نقاط کشور به دورترین مناطق کشور به مناطق محروم کشور برد. اما هنوز فاصله‌ها هنوز کارهای انجام نشده زیاد است هنوز ما باید کارهای فراوانی انجام بدهیم در کشور تا آن فاصله عمیق و آن دره عمیق بین طبقات برخوردار و طبقاتی که اصل بار کشور، تولید عزت، استقلال کشور روی دوش آنها است اما از کمترین امکانات برخوردار هستند، کوتاه شود.

در دور اول سفر مصوباتی داشتیم بعضی از آنها به نتیجه رسیده است بعضی در دست اقدام است بعضی هم در گیر‌های اداری گرفتار شده است. آن طور که از سفر اول به من گزارش دادند 63 پروژه برای اسلامشهر به تصویب دولت رسید. از اینها 6 مرکز بهداشتی و درمانی ساخته شده و مراحل نهایی است. 23 روستا گازرسانی شده. 6 سالن ورزشی به بهره برداری رسیده است. 5 مجتمع فرهنگی هنری احداث و تجهیز شده است و موارد دیگر. من نمی خواهم وقت شما را بگیرم.

قرار بود اینجا یک بیمارستان 400 تختخوابی مجهز احداث شود. زمینش انتخاب شده بودجه گذاشتیم تازه پیمانکار آن را انتخاب کردند امیدوارم مسئولین مربوطه همت کنند ساختنش به اندازه مقدماتش طول نکشد یک مقداری سریع تر کارها را انجام بدهند و در اختیار مردم قرار دهند.

قرار بود یک استادیوم ورزشی ساخته بشود و کارهای مقدماتی آن را انجام دادند اینطور که به من گزارش دادند پیمانکار آن انتخاب شده است من همین جا از پیمانکارش و تربیت بدنی و مسکن و شهرسازی می‌خواهم که این ورزشگاه را زودتر بسازند و آن را در اختیار جوانان عزیز قرار بدهند.

یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قرار بود ساخته شود این کار شروع شده 30 درصد پیشرفت دارد از نظر من عقب است چون مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که در کشور در دور اول سفرها تصویب کردیم تقریبا همه آن به پایان رسیده است. ما در جلسه دولت این را بررسی می‌کنیم و ببینیم که چرا اینقدر تاخیر دارد. خصوصا که این مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مخصوص خانم‌ها و دخترخانم‌های عزیز است.

قرار بود یک شهرک صنعتی برای اسلامشهر احداث بشود زمین آن انتخاب و مجوزش صادر شده ان شاء الله در جلسه دولت بودجه اختصاص خواهیم داد که این شهرک هر چه زودتر ساخته و در اختیار صنعتگران و سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

مورد دیگری که در سفر قبل تصویب شده بود این بود که محور اسلامشهر به احمدآباد مستوفی چهارخطه و دوبانده بشود و این هم جزو مسیرهای مهم برای اسلامشهر است. کارش آغاز شده ان شاءالله در جلسه دولت بودجه بیشتری اختصاصی خواهیم داد برای اینکه به سرعت تمام شود.اما در این سفر ما در تهران تصمیم گرفتیم که خط قطار شهری را به شهرستان‌های اطراف تهران متصل بکند ان شاء الله اتصال قطار شهری به اسلامشهر به تصویب نهایی دولت خواهد رسید.

درباره مسکن ما طرح مسکن مهر را داریم اما در استان تهران دچار یک موانعی شده، ان شاء الله در جلسه دولت که اختصاص به استان تهران دارد این موانع را برطرف می‌کنیم و امیدوارم کار به سرعت انجام شود.

دولت برای اشتغال جوانان دولت یک طرح جامعی را تصویب کرد و آن را در سراسر کشور شروع کرد به نام طرح بنگاه‌های زودبازده در سراسر ایران و در شهرستان اسلامشهر و چهاردانگه، احمدآباد و گلستان و بقیه روستاها ما جوانان فراوانی داریم که اینها مستعدند توانایی دارند می‌خواهند کار کنند اما دستشان خالی است.

دولت تصویب کرد که از طریق منابع بانکی جوانان را مورد حمایت قرار دهند. کار در سراسر کشور انجام شد اما متاسفانه بعضی‌ها دست اندازی کردند. در طول 2 سال فقط و فقط هفت درصد وام‌های بانکی به بنگاه‌های کوچک اختصاص داده شد و قریب 600 هزار شغل در کشور ایجاد شد منتها بعضی‌ها با دروغ و تبلیغات و دادن گزارش‌های غلط سعی کردند این کار را کند کنند، اما دولت با پیگیری مجدد و رفع سوال‌ها و استدلال مجددا مسیر را باز کرد. ان شاء الله آقای استاندار کار را به طور جدی دنبال می‌کنند برای جوان‌هایی که فاقد شغل هستند و تسهیلات مناسب در اختیار آنها قرار می‌دهند تا برای خودشان شغل مناسبی فراهم کنند.

علاوه بر این یک بازارچه صنایع دستی باز برای ایجاد اشغال در اسلام شهر احداث و ایجاد خواهد شد و دولت در بخش کشاورزی برای شبکه‌های آبیاری بودجه تصویب خواهد کرد که شبکه‌های آبیاری کامل شود کشاورزان عزیز بتوانند هم بیشتر و بهتر کشاورزی بکنند.

در موضوع ورزش دولت برای توسعه فضاهای ورزشی پروژه خوبی را اختصاص داده است که مجموعه ورزشی در چهاردانگه، احمد آباد، اسلامشهر و گلستان البته اول برای دختر خانم‌ها و بعد برای پسرها ایجاد شود.
ای خدای بزرگ‌ای خدای مهربان عزیز این مردم عزیزند روز به روز بر عزت این مردم بیافزا.
ملت ایران را بر اوج عزت جهانی بنشان.
موانع پیشرفت ایران را برطرف کن.
جوانان عزیز اسلامشهر را حفظ بفرما. آنها را به قله‌های پیشرفت برسان.
همه آرزوهای خوب جوانان را برآورده به خیر بگردان.
بدخواهان را منکوب کن.
ای رازق کریم باران رحمت را بر ملت ایران و اسلامشهر ببار.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
به گفته ی خود رئیس جمهور 130 هزار تومان فقط پول اضافه آب و برق و گاز است تورم چه می شود آقای رئیس جمهور؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
آقای محمود احمدی‌نژاد با عرض معضرت میخواهم بگم خیلی [...]هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
سلام
تیتر خبر شما غیر حرفه ای طراحی شده است

در حالی که خبر مربوط به این تیتر گزارشی است از سفر رئیس جمهور به اسلام شهر و بیان و توضیح نحوه توزیع یارانه ها در بین مردم
شاید این تیتر بهتر و حرفه ای تر بود

توزیع یارانه ها از زبان رئیس جمهوری ایران در سفر به اسلام شهر

بهتر است شما در کار حرفه ای خبر را درج کنید و به اندیشه و تصمیمات کاربران درباره خبر احترام بگذارید و اجازه دهید آنان قضاوت کنند نه این که شما قضاوت خودتان را به آنان تحمیل کنید
منظورم این است که شاید کاربران هم همین برداشت شما را داشته باشند ولی بیان آن به این شکل غیر حرفه ای است
ممنون از کسانی که به کاربران و شهروندان و اندیشه های آنان احترام می گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
با تشکر وخسته نباشید.
بدانیم که فردایی هست.
حرمت قلم را نگاه داریم .عادلانه تیتر بزنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
گذشت آنزمان كه با پول رايي خريداري بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
به نظر من که تیتر انتخاب شده، تیتر درستی است؛ مدافعان احمدی‌نژاد بی‌جهت شانتاژ نکنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
"ما پیش بینی کرده بودیم بین 50 تا 70 هزار تومان به ازای هر نفر یارانه بدهیم و در اختیار یک خانواده قرار دهیم. فرض کنیم متوسط 60 هزار تومان برای یک خانواده 5 نفری، 300 هزار تومان در ماه یارانه می‌گیرد. اما این یارانه چگونه توزیع می‌شود؟ بیش از 70 درصد در اختیار 30 درصد قرار می‌گیرد. اگر ما این را آزاد بکنیم در اختیار همین 70 درصدی که استفاده می‌کنند قرار دهیم. آن 30 درصد هم بگوییم فعلا شما از یارانه استفاده نکنید. اجازه بدهید این یارانه را بدهیم به این 70 درصد کشور که 50 میلیون نفرند یک خانواده 5 نفره می‌شود 300 هزار تومان. یک خانواده 5 نفره چقدر بنزین، برق، گاز مصرف می‌کند؟ سرجمع آزاد آن می‌شود 100 الی 130 هزار تومان می‌شود. خوب سیصد هزار تومان دریافت خواهد کرد. این برای جبران 50 سال توزیع ناعادلانه یارانه است".

آنهایی که معتقدند شعار هر ایرانی 60 هزارتومان غلط است، آیا از جمله بالا غیر از این استنباط می شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
خداوند در قرآن کریم می فرمایند که :
لیس للانسان الا ماسعی.
به این معنی که انسان غیر از حاصل تلاشش چیزی رو بدست نمی آره!
همینطور ما در فرهنگ اصیلمون داریم که :
نابرده رنج گنج میسر نمی شود
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
می خوام بگم که هم دین اسلام و هم فرهنگ اصیل ایرانی تنبلی و بی عار بودن، گدا صفت بودن رو تقبیح می کنه!
نمی گم ما باید به فلانی رای بدیم. اما ما نباید به کسانی رای بدیم که به راست یا دروغ، تبلیغ تنبلی و بی عار بودن رو در جامعه می کنن. کسانی که میگن پول نفت باید بیاد سر سفره شما بدون اینکه زحمت بکشید! کسانی که وعده مفت بودن این و اون رو میدن! این ها یا [...] و یا انسانهای خیلی ساده، که در هر دو صورت شایسته ریاست جمهوری ایران عزیر و کهن نیستند! و به قدرت رسید اونها بجز عقب افتادگی ملت ما ثمر دیگری نخواهد داشت!
امیدوارم هممون با حضور مصمم و پر شور در انتخابات از به قدرت رسیدن افرادی که تنبلی و بی عار بودن رو در جامعه تبلیغ می کنن و کسانی که براحتی به ملت دروغ می گن، جلوگیری کنیم. که پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
وقتی به مطالب سایت شما می نگرم می فهمم در این دولت چقدر آزادی بیشتر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
یعنی هنوز احمدی نژاد را نشناخته اید؟ او برای قدرت دست و پا نمی زند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
akhe [...] pas hesabe tavarom gerunio chizayev digaro kardi ke mikhay nafari 60 tomanbedi?
ناشناس
|
Japan
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
بنا بر فرمایش امیر مومنان حضرت علی (ع) که « نگاه کن که چه می گوید و نگاه نکن که چه کسی می گوید» به این جمله نگاه کنیم:
« ما حساب کردیم شهر تهران در سال بیش از 500 میلیون متر مکعب مصرف آب دارد اگر 10 درصد صرف جویی شود تمام اسلامشهر آبیاری خواهد شد و از آب مناسب برخوردار خواهد شد. در آب، بنزین، نان، گاز هم همین است اینها را ما محاسبه کردیم.»
آیا این جمله به معنی این نیست که مردمان یک منطقه ای دارند حق مردمان منطقه دیگری را هدر می دهند؟ آیا این جمله و تصوری که برای مردم اسلام شهر ایجاد می کند و بدبینی که نسبت به ساکنان تهران که بخش زیادی از آنها نیز خود دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند ایجاد می کند در جهت انسجام و اتحاد ملی و حتی امنیت ملی است؟ اگر بنا باشد چنین مقایسه هایی در سطح کشور و بین مناطق مختلف که قطعا دچار نابرابری های زیادی هستند انجام شود آیا به اتحاد و انسجام ملی که فرمایش مقام معظم رهبری در سال گذشته بود آسیب وارد نمی شود؟ اگر یک نامزد انتخابات این حرف را بزند می شود گفت دارد فعالیت انتخاباتی می کند اما آیا از رئیس اجرایی یک کشور چنین انتظاری می رود؟
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
vaghean joz tasof chize dige nemishe goft.aghaye ahmadinejad age shoma sedaghat darid chera nazdike entekhabat be fekre yaraneh oftadi?bavar kon dige hanaye shoma rang nadae.melato nemishe ba 6ohezar tooman kharid.
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
واقعا که احمدی نژاد [...] را به نهایت رسانیده در کنفرانس خبری ژنو جملات و عقاید میرحسین موسوی را به سرقت برد و گفت و امروز طرح کروبی را .
دقیقا یادم هست بعد از انتصاب احمدی نژاد به رییس جمهوری از طرف جنتی ، با قیافه حق به جانب در تلویزیون ادعا می کرد که اگر منم عجب منم .آقایی (کروبی) مملکت را به حرج 50هزار تومانی گذاشته بود ولی مردم به او رای ندادند و به من رای دادند .
امروز می بینیم که بعد از نابود کردن اقتصاد و سیاست و فرهنگ در دولت نهم ، احمدی نژاد برای حفظ قدرت چوب حراج به همه چیز ما می زند . خدایا مگر نه اینکه این مملکت متعلق به آقا امام زمان است . خدایا کاری کن که 4 سال دیگر مردم و بخصوص خانوا ده های مظلوم شهدا خون دل نخورند . و تدبیری عطا فرما که میرحسین و کروبی به اتحادی دشمن شکن برسند . آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
بعد از 4 سال تازه رسیده به شعار کروبی در انتخابات قبل!!!

ببینید چقدر اصلاح طلبان از این آقا جلوتر هستند که این حرف رو 4 سال پیش زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
شعار دوره قبل پول نفت سر سفره این دوره 60000 تومان!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
با سلام

آقای رئیس جمهور چهار سال است که در سفرهای تبلیغاتی به سر می برند. جالب است از اتفاقات تاسف برانگیز سفرهای خارجی نیز به کمک صدا و سیمای ضرغامی بهره برداری انتخاباتی می کنند

توهین های اتفاق افتاده تبدیل به افتخار مردم ایران می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
این پول رو از جیب خودشان میخوان بدن یا از بیت المال یا از پول نفت یا ... بسه کم با شعور این مردم بازی کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
10 هزار تومن بیشتر از کروبی
خوبه
خیلی خوبه
زحمت کشیدی اقای احمدی نژاد
همش شعار تو بود صرفه جویی
کم بخورید کم مصرف کنید
مردم همش که فقط نداری و بدبختی کشیدن
الانم بازهم تو بیایی انوقت باید فقط منتظر مردن خود باشند
شماها که دم از اسلام میزنید
بذارید مردم انتخاب کنند چرا وعده های تو خالی
چرا فشار به قشرهای خاصی برای دادن رای به تو
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
عزیزان .شما می گویید که این پول رو بدن به همون 30 % که قبلا می دادن؟ یا اینکه میگید نه این طور نیست باید راحی درست برای حل مشکلات پیدا کرد و خلاصه از همین حرفهای همیشگی ... و این کارا مثل صدقه است . نه عزیزان این کار نه صدقه است نه تنبل بار آوردن کسی چون اولا که مالی که به خود آدم تعلق دارد که صدقه حساب نمیشه .دوما این پول در اختیار کسانی قرار می گیرد که از دهک های پایینی هستند نه از دهک های بالایی که از پول های میلیاردی بهرهند هستند و اکثرآ با روزی چند ساعت پشت میز نشستن و با تلفن با این و آن قرار گذاشتن خسته میشن !! مردم با این پول تنبل نمی شن بلکه اندک سرمایه ای بدست می آرن تا بتونن قابلیت هاشون رو بروز بدن .ظاهرا احمدی نژاد خودش می دونه که این آقایان کاخ نشین مجال به این مردم برای پیشرفت نمی دن و تا می تونن در در راه دریافت کوچک ترین تسهیلاتی کارشکنی می کنند .ضمنا باد یک چیز رو به حضور سروران بی اطلاع یا اونایی که خودشون رو به بی اطلاعی می زنن و این جور بجث ها رو با این کیفیت و با این روش پیش میکشن عرض کنم که این پول صرفا از محل رایانه ها تخصیص داده خواهد شد ن از محل بوجه های عمرانی یا چیز دیگر که این باعث میشه که آقایون از ما بهترون یخورده هزینه زندگیشون بره بالا .حالا این سرور عزیز و انتقاد پذیر ما هم خدا می داند با چه نیتی و هدفی تیتر میزنه که : "شعار تبلیغاتی احمدی‌نژاد مشخص شد: هر ایرانی 60 هزار تومان "
به هر حال باید همگی دست در دست بدیم تا ایران رو بسازیم نه کاخ های مجلل برای .... . یا علی
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
سلام
ایشان باید اعلام کند سهم هر فلسطینی چقدر؟ سهم هر لبنبنی چقدر؟ سهم هر سوریه ای؟آفریقایی؟اکوادور؟ونزوئلا؟ وآخر بفرمایند سهم هر ایرانی 60000 تومان که ما ملت بیچاره مقایسه کنیم و رای بدهیم.آقای احمدی نپاد شما دیگه تکراری شدی شما و هیئت محترم وزیران را دعوت میکنم به صداقت و عدم ارائه آمار دروغ از ÷یشرفت شما در بارگاه الهی مسئولیدو...
ناشناس
|
Sweden
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
اونوقت ایشون نفرمودن که خوب بعد این قانونشون یه مورد خیلی خیلی جزیی دبگه هم توش داره اونم اینه که قراره قیمتهای حاملهای انرژی هم آزاد بشه.. یعنی اون خونواده محترمی که فرمودن، قرار نیست 130 تومان پول اینارو بدن بلکه قرار 300 تومان بگیرن و حداقل 700 تومان پول بدن!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
فعلا که تورم را به سر سفره ها آورده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
آقایان اقتصاد دان دولت (...) شما معنی اقتصاد را هم نمی دونی برای یک مملکت تصمیم می گیری این پول ها تورم ایجاد می کنه می فهمی !!!! هر قدر هم که مردم پول دستشون باشه فایده نداره وقتی نان بشه 1000 تومان و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
بخشید از کجای صحبتهای فوق همچین تیتری استنباط می شود.سایت آفتاب نیوز خودش را مسخره کرده است.اینقدر بی انصافی نکنید.ما به احمدی نژاد رأی می دهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
چرا چرت و پرت می نویسید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
آقایان طرفدار فساد زور بی خودی نزنید.
رأی ما و همه آادگان ایران فقط دکتر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
وزیررفاه و اقای احمدی نژاد که هنوز نتونسته اند خط فقر رو تشخیص بدهند و از ارایه امار و ارقام مربوط به فقرا فرار می کنند!!! چطور می تونن و می خوان که تشخیص بدن این دهک های محتاج پول چه کسانی هستند. ما که هنوز آمار و ارقام تعداد آدم های کشورمون چهار پنج ملیون بالا و پایینه!!!! چطور می خواهند تشخیص بدهند که تعداد آدم هایی که از نظر اقتصادی باید بهشون رایانه ی نقدی تعلق بگیره کدامند؟
بابا احمدی نژاد دیگه کارش از این حرف ها گذشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
بله در این دولت آزادی زیاد شده !!! تقریبا نصف سایت های اینترنت فیلتر شدند ! سرعت اینترنت محدود شده ! گشت ارشاد نمایان شد ! از پول نفتم بگم برات !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
آقای احمدی نژاد فکر نمی کنی اون 30% که بهشون پول نمی خواهی بدی اکثرا کار آزاد دارند یا تاجر هستن و 10 برابر اون پول رو از مردم می گیرند !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
در جواب دوست عزيزي كه تحليل اقتصادي كرده بودند مي خواهم بگويم اگر الفباي اقتصاد را مي دانستي حتماً پي مي بردي كه آن 30 درصدي كه از اين يارانه ها بي بهره مي شوند 90درصد سرمايه هاي آزاد در اين كشور را در اختيار دارند طبعاً با حذف يارانه هاي آنها و افزايش هزينه زندگي شان فشار را بر 70 در صد وارد مي كنند تا از اين حيث منتفع گردند. از طرف ديگر قشر 70 درصدي دچار توهم پولي شده و در دوره اي از زمان تقاضايش افزايش يافته كه خود اين مساله به افزايش قيمت و به تبع آن افزايش تورم منجر مي گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
خانه از پاينده ويران است خواجه در كنج زندان است عزيزم نميخواهي 60 هزار تومان بدهي اگر پولي مانده است بهتر است به توليد تزريق كند و به كارخانه ها بده كه قيمت ها را بالا نبرند
ناشناس
|
Iraq
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
فردا طرح امنیت مالی 60 هزار تومان داده شده را پس خواهیم دید؟؟؟ نکند مثل لباس هایمان شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
گفته می شود که آقای احمدی نژاد خیلی شجاع است و حرف های خود را می زند حتی این حرف به ضررش تمام شود. ولی رد باره گم شدن 300میلیارد تومان در شهرداری تهران و 200میلیارد دلار پول نفت هنوز چیزی نگفته است. من بعید می دانم که از سوی ایشان حیف و میل شده باشد ولی می داند که این پول ها چه شده است. آن مقداری که ایشان برای جمع کردن آرای مردم داده مشخص نیست. چون هر کس نامه ای به دهد 100 تا 400هزار تومان به نویسنده نامه می دهد که این مبالغ در جایی درج نمی شود و ممکن است هزار و یک تخلف مالی نیز در این بین انجام گیرد.
با توجه به ادعای ارتباط ایشان با امام زمان این پرسش مطرح است اگر چنین ادعایی درست باشد پس چرا از گفتن اینکه پولهای نفت کجا رفته واهمه دارد؟ و چرا برای پاسخ به مجلس نامه محرمانه می نویسد؟ آیا نمایندگان مردم این نامه را افشاء نمی کنن؟
یک پرسش از آیت الله هاشمی رفسنجانی دارم:
آیا شما به عنوان مرجع دو نهاد تعین کننده توان حساب کشی از دولت پاک ندارید؟ آیا این دولت موظف به پاسخگویی به شما نیست؟
اگر نمی توانید لطفا به مردم بگویید که موانعی بر سر راه شما هست و اجازه افشای فساد در دولت را نمی دهد؟
آقای پالیزدار که نسبت به افشاگری حیف و میل شدن بیت المال احساس مسئولیت می کند چرا تا کنون نسبت به گم شدن 300میلیارد تومن شهرداری تهران سکوت کرده است؟
200میلیارد دلار پول نفت کجا رفت؟
ناشناس
|
Japan
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
با سلام با همه ي اين حرفها اول ملت و خودمون را به خدا سپرديم بعد هم به مجلسيها كه چه در آيد و چه اجرا شود واز همه ي اين دكان داري ها چه نصيب ملت مظلوم و رنج كشيده ي ما شود . احمدي نژاد آدم خوبي است اما نميتواند رئيس جمهور خوبي باشد چون گرگهايي در اطراف او هستند كه نمي گزارند چيزي از اين رهگذر به مردم بي بضاعت برسد مثل مردم ما براي اين يارانه ها اگر تعلق هم بگيرد مثل آن است كه اگر با پا راه روي كفشت واگر با سر كلاهت ......!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
درود بر چنین رئیس جمهور فرزانه ای!. تورم چیه؟ ما اصلا تورم نداریم که! تازه آقای کروبی 50 تومان می دادن ولی رئیس جمهور 60 تومان! اصلا هم تحریم اثری روئ ایران نداشته و سرعت اینترنت هم عالیه! واقعا همه چی تمومه رئیس جمهور دکترمون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
این بابا 4 سال اول نفت آورد سرسفرمون، وضعیتمون اینه! خالا 4 سال دوم میخواد نفری 60 تومن بده!؟ یا خود خدا!
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
بابا جان ما هنوز پول نفتی که دفعه پیش قول داده بودی طلبکاریم. این دفعه کف دستت یک ضربدر بزن یادت نره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
چرا همه معيارها پول است ؟
وعده هاي دروغ كه به هيچ يك از آنان عمل نمي شود
از صبح كه راديو وتلوزيون را باز مي كنيم انواع واقسام بانك ها جوايزخودرا با اعداد وارقام نجومي به مردم نويد مي دهند ولي درعمل نمي دانم كه چرا مردم ما اينقدر فقيرهستند
فقير نه به معناي نداشتن پول بلكه به معني مناعت طبع
حال شاهد هستيم كه بسياري از ثروتمندان بيشتر حرص مال دنيا را مي زنند 0
آيا عقيده وافكار و آينده و اعتبار را مي شود با پول خريد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
اولا سفرهای تبلیغاتی! یعنی چه؟ چهار سال است که سفر میکنند.دم انتخابات می گویید سفرهای انتخاباتی!؟
دوما دو سال است که بحث نقدی کردن یارانه ها مدام به مجلس می رود و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است و تازه به نتیجه رسیده است
سوما تا حالا برنامه های ما آزمون و خطا بوده است و تا تغییری بنیادی صورت نگیرد هر کسی هم که رئیس جمهور شود این روند آزمون و خطا ادامه دارد
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
جناب رییس جمهور دادن پول نقد به مردم چیزی را حل نمیکنه جزء اینکه باعث بیکاری و خراب شده زیر ساختارهای اقتصادی میشود و رکود ببار میاورد اگه کشاورزی دامداری و تولید در این کشور بصورت اصولی بکار گرفته شود و زمین های بایر با سرمایه گذاری های دولت احیا شود باور کنید مردم در اون موقع به جای 60هزارتومان پول ناقابل در ماه خودشون بیش از یک میلیون تومان درآمد خواهند داشت با این 60هزارتومان در آبادی ما(شهر را نمیگم!) میشه فقط یک دندون خراب شده را ترمیم کرد اگه لطف دارید و مردم را بیشتر از مردم فلسطین دوست دارید بیاید همین پولها را انباشته کرده و بدهید بدست مهندسین ایرانی تا بتونند مزارع کشاورزی و صنعت دامداری را در این کشور احیا کنند تا همین مردم پرتقال صهیونیستی و گوشت ذبح غیر شرعی نخورند(من روستایی این طور فکر میکنم یاشاسین ایران و آذربایجان)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است. پیامبر اکرم می فرمایند: دروغ دروازه شهر گناهان است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین