کد خبر: ۸۷۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۹

حمایت جمعیت ایثارگران از احمدی‌نژاد ضمن حمله بی‌سابقه به دولت‌های قبلی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از نامزدی «محمود احمدی‌نژاد» اعلام کرد. 

متن کامل نطق تند فدایی در حمایت از احمدی‌نژاد و حمله به موسوی [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

سی سال قبل وقتی سخن از تغییر نظامهای حاکم بر جهان و طرح شعار نه شرقی و نه غربی توسط ملت ایران به میان آمد، کسی باور نمی‌کرد که آن نسل انقلابی به این زودی شاهد فروریختن بزرگترین امپراطوری کمونیستی به سرکردگی شوروی باشد؛ چه رسد به این که فروپاشی امپراطوری سرمایه‌داری مبتنی بر اندیشه لیبرال دموکراسی به سرکردگی آمریکا را با چشمان خود به نظاره بنشیند. اما دیری نپایید که این شعار محوری انقلاب که آن زمان از سوی برخی، آرمان‌گرایانه و دور از دسترس نامیده می‌شد، جامه عمل پوشید و چون واقعیتی انکارناپذیر جلوه‌گر شد.

شعار استقرار نظام دینی برای نجات بشریت، آرمان دیگر انقلاب بود که در جمهوری اسلامی عینیت یافت. نظامی مبتنی بر دستورات الهی و برگرفته از اراده ملت آگاه و بصیر و دینداری که می‌کوشد با ارائه الگوی نظامی نمونه به جهانیان، مسیر شکل‌گیری تحولات تاریخی بشر را تغییر دهد. بی شک نسل کنونی ایران اسلامی، شکل‌گیری این تحول عظیم را نیز به چشم خود خواهد دید. در همین راستا و در آستانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با هدف مشارکت گسترده مردم، تبیین و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی، نظرات و دیدگاههای خود را تقدیم ملت بزرگ مسلمان و انقلابی ایران می‌کند.

1ـ انتخابات در نظام مردمسالاری دینی ایران حلقه وصل مردم با نظام اسلامی است. مردمی که انقلاب کردند و برای برپایی و تداوم انقلاب سرمایه‌گذاری کردند، یقیناً به دنبال تحقق آرمان‌های اسلامی، عدالت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کشور هستند و برگزاری انتخابات تجلی این خواست تاریخی ملت است. انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز از این قاعده مستثنی نیست. توجه ویژه به شرایط متزلزل و ناپایدار نظام بین‌الملل و رویکرد منحصر بفرد ایران به این مناسبات ناعادلانه که ایران را به عنوان یگانه حامی مستضعفین سراسر دنیا و دشمن درجه یک استکبار جهانی در جهان مطرح کرده، اهمیت انتخابات آتی را دوچندان نموده است. بدون شک انتخاب رئیس‌جمهور دهم، گزینشی سرنوشت ساز و تعیین کننده برای تداوم مسیر انقلاب بوده و علاوه بر اثر تعیین کننده‌ای که در داخل خواهد داشت، در مناسبات و روابط منطقه‌ای و بین المللی هم موثر خواهد بود. مردم ایران که همواره در بزنگاههای تاریخی جدی تر وارد صحنه می‌شوند، این بار نیز پیغام خود را به جهانیان اعلام کرده و با حضور سرنوشت ساز خود در انتخابات، ضمن تحکیم اصول و مبانی مردمسالاری دینی، پایبندی خود را به رهنمودهای امام (ره) و رهبری نشان می‌دهند.

2- انقلاب اسلامی‌ ایران از همان روزهای آغازین پیروزی خود با دو نوع جریان انحرافی و فتنه گر مواجه شد. دسته اول گروههای سیاسی – اجتماعی منحرفی نظیر منافقین، چپ های مارکسیست، التقاطی‌ها، لیبرال‌ها و سازش‌کاران بودند که هیچوقت اعتقادی به مبانی نظری نظام و گفتمان انقلاب نداشتند لذا از همان اول انقلاب مسیر خود را از مردم جدا کردند و از انقلاب و نظام فاصله گرفتند. مردم نیز بر اساس احساس تکلیف برای مواجهه با این انحرافات به صحنه آمدند و کار آنها را یکسره کردند. اما دسته دوم جریانات انحرافی پیچیده و پشت پرده ای بودند که با پنهان سازی ماهیت اصلی خود در کالبد نظام رخنه کردند و در مقاطعی سکان امور را به دست گرفتند. نگاهی به تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد که با وجود تلاش‌هاو دستاوردهای ارزشمندی که دولت‌های گذشته داشته‌اند، هرگاه این کانون قدرت در داخل نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده است. بسیاری از ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجرایی کشور در مسیرهایی غیرضروری هدر رفته و موجب انحرافاتی در کارکرد دولت‌هاشده است. تا جایی که این جریان انحرافی بارها مورد عتاب و خطاب امام(ره) و بعدها مقام معظم رهبری قرار گرفت. همین جریان انحرافی بود که با دامن زدن به روحیه یاس و اختلاف افکنی و خط کشی های کاذب میان نیروهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند تا دل دشمنان اسلام و استکبار را شاد سازند و آنها را امیدوار به تغییر مسیر انقلاب کنند.

3- با پایان یافتن دوران دفاع مقدس و آغاز دوره سازندگی، مردم امیدوارانه برطرف شدن ضعف های مدیریتی دوره قبل و تسلط شعارهای آرمانی و ارزشی، عدالت و ساده زیستی و معنویت و در یک کلام گفتمان انقلاب اسلامی را به انتظار نشستند اما صد افسوس که در خور ملت بزرگ، عمل نشد. برخی شخصیت‌ها و گروه‌های انحرافی مجددا در بدنه و لایه های مدیریتی دولت سازندگی نفوذ کرده و در صدد تصاحب قدرت سیاسی برآمدند. این احزاب منحرف و سکولارمنش با نفوذ دربدنه حاکمیت و دولت تلاش کردند در سیاست های راهبردی و رویکردی دولت‌هااز اصل انقلاب، انحراف ایجاد کنند و در این بین نیروهای انقلابی و معتقد به اصول به تدریج کنارگذارده شوند. عدالت اجتماعی و کاهش فاصله های طبقاتی و بها دادن به پیشکسوتان خون و شهادت در این دوران، کم بها داده شد. این گونه شد که با وجود تلاش های وسیعی که برای ترمیم خرابی های جنگ و رفع محرومیت های قبل از انقلاب در دوران سازندگی صورت گرفت، باز شدن فضا برای رانت‏خواری‌هاو زراندوزی‌هاو شکل گیری برخی طبقه ممتاز به واسطه ثروت های بادآورده و سوءاستفاده از فضای خصوصی‌سازی، همچنین دامن زدن به روحیه تجمل گرایی و اسراف در بین برخی مسئولین، طعم شیرین سازندگی‌هارا در کام مردم تلخ کرد. سازندگی برای برخی به جای ترجمه شدن به دوران سخت ایثار و قناعت و تلاش و پشتکار مسئولان، به دوران زراندوزی و اشرافی‌گری و تجمل پرستی معنا شد تا با تخریب بنیان‌های فکری و اصولی نظام اسلامی، برج‌های تبرج و تبعیض و ناعدالتی برپا داشته شود. بی‌دلیل نبود که در آن سال‌ها و حتی یک دهه پس از آن، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دفعات به دولتمردان درباره دو خطر «اشرافی گری، تبعیض و زراندوزی میان مسؤولان» و «شبیخون فرهنگی دشمن» هشدار دادند و خصوصا در برنامه های پنجساله بر آرمانهای مغفول انقلاب پای فشردند.

4- قدرت طلبان فتنه‌گر که در دولت سازندگی، بحران‌هایی از قبیل بدهی‌های خارجی، احتمال مصادره اموال ایران توسط کشورهای طلبکار، تورم نزدیک به 50 درصدی، روحیه اشرافی‌گری و ریخت وپاش و شکاف طبقاتی را بوجود آورده بودند، وقتی متوجه سرخوردگی و تغییر رویکرد مردم شدند‏‏، با ظاهر سازی و سوءاستفاده از فضای عمومی،هویت خود را پشت ماسکی جدید مخفی ساختند. آنها با سر دادن شعارهای جدید و مردم پسند، وانمود کردند که شیوه‌ای متفاوت و مستقل از مشی دولت پیشین دارند تااز این طریق افکار عمومی را فریب داده و کانون قدرت را همچنان حفظ کنند.

هرچند دیری نپایید که با ظاهر شدن چهره‌های شاخص حزب دولت ساخته کارگزاران، لیبرال مسلک‌هاو حلقه کیان در مناصب جدید، مردم متوجه شدند که این خط انحرافی از همان سرمنشاء اولیه، آب می‌خورد گرچه این بار، با شعارها و تابلوهای جدید ظاهر شده است سیاست‌های قبلی تداوم یافت. قدرت طلبان فتنه گر در بسترهایی که بدنه دولت‌های سازندگی و اصلاحات پدید آورده بودند زمینه را برای رشد اشرافی گری در رفتار برخی مدیران، افراطی گری‌، انحراف در راهبردها و رویکردها مناسب دیدند که در نتیجه آن عدالت اجتماعی و معنویت به عنوان مطالبه اصلی مردم روز به روز کمرنگ تر شد و مسائل غیرضروری در اولویت کار قرار گرفت. اوج این انحرافات در مجلس ششم با ساختار شکنی و ادعای خروج از حاکمیت نمود پیدا کرد. استعفاهای دسته جمعی برخی دولتمردان و مجلسیان، تحصن نمایندگان، انتشار نامه های وقیحانه، طرح موضوعاتی مثل حاکمیت دوگانه، مطالبات فراقانونی، تضعیف مبانی اسلام، مقدسات، اعلام پایان یافتن عصر خمینی(ره)، تضعیف مبانی قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه بخشی از کارنامه دشمن شادکن جریان دوم خرداد در آن روزها بود که البته همگی با عدم اقبال مردم و شکست در انتخابات بعدی مواجه شد.

5- مردم که این انحرافات را می‌دیدند، به تدریج پی به ماهیت شوم جریان‌های انحرافی بردند و وعده های آنها را دروغ و خلاف مطالبات واقعی مردم و منویات مقام معظم رهبری در یافتند و به تدریج از اسفند ماه 1381 و انتخابات شوراهای دوم شهر و روستا ریل گذاری خود را تغییر داده و فرصت خدمتگذاری در شوراها، مجلس و دولت را برای اصولگرایان، که در مسیر مطالبات حقیقی آنان بودند، فراهم آوردند. از آن پس، فضای کلی کشور به حاکمیت گفتمان حقیقی انقلاب اسلامی، بازگشت و احیای اصول و ارزش های وضع شده از سوی امام راحل(ره)، مطالبات مقام معظم رهبری، خواسته های واقعی مردم مبنای کار قرار گرفت.

6- عدم استقبال مردم از گفتمان‌های انحرافی نشان داد که مردم دلبسته گفتمان اصیل انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان غالب کشور هستند. شاید بر همین اساس است که در این دوره از انتخابات تمام نامزدها و اطرافیانشان با گفتمان انقلاب و امام(ره) و ارزش‌هابه صحنه آمده‌اند و به جای تلاش برای جذب آرا از طریق شعارهای افراطی و ساختارشکنانه، رای آوری را تنها از محل تقویت این گفتمان جستجو می‌کنند. به همین دلیل است که معتقدیم اصولگرایان از همین امروز پیروز انتخابات دهم هستند؛ چرا که توانسته اند فضای کلی جامعه و گفتمان حاکم را به نفع مردم و انقلاب تغییر داده و افراطیون و جریانات انحرافی داخل ساختار حاکمیت را با همراهی مردم به حاشیه برانند. مردم امروزه در پرتو ایمان و بصیرت و تعهد به اسلام و روشنگری های انجام شده، افراطی گری را پس می‌زنند و هر نوع بازگشت به گفتمانهای نادرست افراطیون ساختارشکن را بازگشت از نوع ارتجاع و انحراف از مسیر اصلی انقلاب می‌دانند.

7- جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از ابتدا مشارکت گسترده مردم، تداوم گفتمان اصولگرایی و پیروزی اصولگرایان را به عنوان هدف خود در انتخابات نهم تعیین کرده و با انتشار 16 اصل راهبردی، دیدگاه و نظرات خود را برای وحدت حداکثری جریان اصول گرا اعلام کرد. جمعیت ایثارگران همچنین تلاش کرد تا با تکیه بر شعار مبنایی «پایداری در اصول»، «نوگرایی در روش» و «ایثارگری در رفتار»، حضوری فعال در صحنه افکار عمومی و تحلیل فضای سیاسی کشورداشته باشد و از این طریق، زمینه را برای تبیین گفتمان اصولگرایی، افشای خطوط انحرافی و افراطی، وحدت و انسجام نیروهای اصول گرا، دفاع از رویکردها و عملکردهای دولت نهم و طرح مطالبات مردم به صورت منطقی فراهم آورد.

8- جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن احترام به سایر نامزدهای انتخاباتی، برای تداوم جریان اصیل و خدمتگذار انقلاب اسلامی و با توجه به رویکرد دولت نهم و مقبولیت مردمی رئیس جمهور محبوب از بین نامزدهای موجود «دکتر محمود احمدی‌نژاد» را به عنوان نامزد انتخاباتی خود معرفی می‌کند. انطباق شعارها و رویکردهای «دکتر احمدی نژاد» با شعارها و گفتمان‌های اصیل امام و انقلاب و ویژگی‌های برجسته او نظیرعدالتخواهی، استکبارستیزی، اعاده عزت ملی، پیگیری استقلال حقیقی، ترک انفعال در برابر غرب، شرمنده نبودن از طرح شعارهای انقلاب، دور بودن از غرب زدگی و گرایش‌های سکولاریستی، پایداری در موضوع هسته‌ای، جرات داشتن در ایجاد تحول و شجاعت در تصمیم‌گیری برای حل مشکلات بزرگ، ارایه مقابله با فساد، روحیه تهاجم در مقابله با زورگویان بین‌المللی، زنده کردن و بازسازی برخی خصوصیات جوهری انقلاب، برخورداری از روحیه مردمی، ساده زیستی، انس مستمر با مردم و تلاش برای ریشه کنی بلای اسراف و اشرافی‌گری و ... برخی از دلایل این انتخاب است. جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در شرایط فعلی به موازات آن که انسجام درونی و تحرک و نشاط بیرونی را یک ضرورت اصلی در جبهه اصولگرایان می‌داند، تردید و دودلی در انتخاب نامزد انتخاباتی را نیز نوعی فرصت سوزی بر می‌شمرد و ضمن اعلام رسمی حمایت خود از «دکتر‌ محمود احمدی‌نژاد»، انتظار دارد، سایر نیروهای اصولگرا نیز با اعلام حمایت صریح خود از «دکتر احمدی‌نژاد»، زمینه نشاط و حرکت اصولگرایان را بیش از پیش فراهم آورند.

9- جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این برهه زمانی به همه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها توصیه می‌کند ضمن رعایت اخلاق مداری و قانون گرایی، به گونه ای عمل کنند که برآیند فعالیت‌های انتخاباتی آنها تقویت و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی و امام (ره) باشد. تا از این طریق چهره واقعی و شخصیت حقیقی جریان افراطی منحرف که در تقابل کامل با امام و انقلاب هستند اما سالها با ظاهرسازی زیر پوست حاکمیت نفوذ کرده بودند، از سایر نیروهای انقلابی متمایز و بیش از پیش به مردم شناسانده شود. مطمئنا از رهگذر معرفی پیاده نظام غرب، استکبار جهانی نیز رسوا و مایوس خواهد شد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
4/2/88

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
رو که نیست سنگ پای قزوینه...
بابا جون مادرتون یه زره وجدان هم خوب چیزیه....
ناشناس
|
Iraq
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
ما بسیجی ها به حقیقت رای می دهیم ، کاندیدا ها هم روی ما به نفع خودشان بدون دلیل حساب نکنند ، چون این دوره با دوره قبل خیلی فرق می کند.
1 میلیارد ،
بستن مساجدی که به نفع موسوی هستند ،
این همه شب و روز تبلیغ برای احمدی نژاد در تلویزیون.
اگر خوب بودی ، نیاز به این همه تبلیغ نداشتی.
لطف کن خودت را هم به امام نچسبان ، حال که همه ایران مثل دوران انقلاب شور رفاقت و برادری پیدا کردند که همه اش از حضور آقای موسوی است ، لطفا بین ما بسیجیان و اصلاح طلب ها تفرقه نینداز . مردم هم اگر به قرآنی که بعضی ها به اسم امام و اسلام آن را با حرکات موزون در مراسم خود می آورند ، رجوع کنند خواهند فهمید که تفرقه انداختن بین اقشار مسلمان ، کار چه کسانی است...
مردم و بسیجیان آگاهند و به عملکرد شما رای می دهند. نه به اینکه در ژنو شاهد آن باشند که دقیقا کاری کردیم که حرف امام برعکس در نتیجه آن دیده شد.امام از ما خواست حافظ فلسطین باشیم ، نه اینکه بگذاریم نتیجه جلسه مهمی همچون دربان 2 به نفع اسراییل تمام شود.
مطمئنا حزب شما هم اعضایش به حقایق رای خواهید داد...
انشا الله .
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقای فدایی در نطق خود در مجلس که بسیار شبیه به این بیانیه است از کانونهای قدرت، ثروت، و رسانه سخن گفتند. بد نیست ببینیم قوای سه گانه، حمایت نیروهای [...]امروز در دست چه جریانیست (کانون قدرت). بد نیست ببینیم چه جریانی وزیر ۱۶۰ میلیاردی در کابینه دارد (کانون ثروت). بد نیست ببینیم چه جریانی دهها سایت، روزنامه دولتی و غیر دولتی، و صد البته حمایت رسان ملی‌ را پشت سر دارد (کانون رسانه). موضع سربلندانه آقای فدایی و جریان مورد حمایت ایشان را هم در ماجرای ملوان‌های انگلیسی‌ و دوستی‌ با مردم اسرائیل مشاهده کردیم. کار آمدی دولت مورد علاقه ایشان را هم در تورم ۲۵% در حین بهره بردن از نفت ۱۴۰ دلاری دیده ایم. پاکی و صداقت هم که در ماجرای کردان و گم شدن چند میلیاردی پول نفت دیده ایم. خداوند به همه ما تقوا و شهامت عطا کند. یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
همه مردم باسوادند حقايق را از شعار و ياوه گويي به راحتي تشخيص ميدهند ما اذربايجانيها فقط به موسوي راي خواهيم داد وبس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
از اینکه هر اعلامیه و سخن برخی بوی مرگ و تنفر و انزجار از کسان خودمان می دهد حالم گرفته می شود مگر ایشان حرف زدن بلد نیست که فحش می دهد و باز از ما می خواهد که به انها رای بدهیم.بابا این ادبیات شما مال حد اقل 5000 سال قبل از میلاد است که دو انسان اول همدیگر را گاز می گرفتند و اگر مساوی میشد با هم زندگی میکردند و گرنه یکی دیگری را نابود می کرد. دولت شما که بحمدا.. دارای شعار رفع تبعیض و فساد و....بود .همین نرخ بهره بانکها را پائین آوردید که در راستای افزایش رانتخواری و فساد و تبعیض می باشد.یکسری به بازار بزنید که برخی برای گرفتن وام چه مبالغی را درخواست میکنند و وام گیرند بدبخت باید چند برابر سود بانک به دلال ها پول بدهد.قضیه حمایت رئیس جمهور از کردان نیز یادتان هست؟ محصولی نیز که دارای ثروت چند صد میلیاردی است..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
ما که هیچ امیدی به آینده با وجود احمدی نژاد نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
بنام.خدا.تنهایک. کلام.پاسخ
.توهین
.احساساتی.
رابارای.به.
موسوی.در22.خرداد.میدهیم
.والسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
خیلی جلب ! هر چه از دهنش در اومده گفته بعد تو بند آخر همه را به رعایت اخلاق دعوت می کنه .
من اگه طرفدار احمدی نژاد هم بودم با خواندن این بیانیه نظرم کاملا عوض می شد
من نمی دونم اینها که این ها را می نویسند درباره مردم چه فکر میکنند
آیا واقعا فکر میکنند شعور مردم به اندازه خودشونه
متاسفم !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
خیلی جلب ! هر چی از دهنش در اومده گفته بعد در آخر همه را به عایت اخلاق دعوت می کنه
من نمی دونم اینها در مورد مردم چی فکر میکنند
آیا واقعا پیشرفت های هسته ای ، ساخت ماهواره امید و سفیر ، تجهیزات نظامی و ... که دولت نهم با تمام پرویی خود را صاحب این ها میداند در 4 سال اتفاق می افتد که این آقا دولت های قبل را به ثروت اندوزی و انحراف از مسیر انقلاب متهم میکند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
اگر آن روز كه مردم ايران به نشانه اعتراض سكوت كردند ميفهميدند كه در جامعه اي كه سكوت نشانه رضايت است و سكوت خود را ميشكستند امروز آنهايي كه حسابهاي چند صد ميلياردي در بانكهاي سوئيس دارند فرياد وامصيبتا و واعدالتا سر نميدادند عزيزان از ماست كه بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
اگر آن روز كه مردم ايران به نشانه اعتراض سكوت كردند ميفهميدند كه در جامعه اي كه سكوت نشانه رضايت است و سكوت خود را ميشكستند امروز آنهايي كه حسابهاي چند صد ميلياردي در بانكهاي سوئيس دارند فرياد وامصيبتا و واعدالتا سر نميدادند عزيزان از ماست كه بر ماست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین